Nos, voltam Békésen a KTM főtengellyel, dugóval, de a srác ránézett és Csabán mondott egy helyet. Ott mindent be tudok szerezni, a főtengelyt is megcsinálják. ITALMONDO a hely neve.
helo mindenki.lenne 1 kérdésem.vezérmüláncot kellene cserélnem a honda cbr 900-ba,szerintetek jo a japán d.i.d lánc(17.400ft) vagy a gyárit láncot(31.000ft) kellene megvenni mindenképp.üdv
Sziasztok bmw f 650 es nel 95 os
ha gyujtjuk le all ha szivatoval probaljuk megy de menet kozben lo
meg le all
hogyan alitsunk es mit a karburatoron ?mert mar probalkoztak vele
gyertyak jo benzint kap
koszonom elore is surgos lenne....
Következő lenne a kérdésem, ki tud normális és jó gépműhelyet Hajdú-Bihar megyében vagy Békés Megyében? A KTM Comet TL 40 kismotorom főtengelye beadta az unalmast. Fel kell újítani, + hengerfúrás, dugó-gyűrűcsere..... A szerelést megoldom, de nem találok a neten sem műhelyt, aki kétüteművel foglalkozna.
Köszönöm a tanácsot!
Megtalálta a szerelőm a problémát.
Valamelyik tűszelepnél (asszem) egy pici O gyűrű szakadt el!
Mindenféle képen, köszönök mindenkinek minden agyalást.
Szia!
Nekem is hasonló a problémám R1-nél,bár nekem nem ennyire drasztikus csak a légszűrő kivezetésén szokott csöpögni az olaj.Több szervízben is voltam állapotfelmérésen és megerősítették amit én is gondoltam,hogy kopott a motor (henger-dugattyú) és ez okozza ezt a problémát.Enyémben 45000 Km van ,ami a szervíz szerint csak óra szerint lehet mert ezek a problémák jóval később szoktak jelentkezni.Sajnos nálam motorfelújítás lessz a vége,bár ezt a szezont még szeretném végigmotorozni.Azt még azért ellenőrizd ,hogy nem-e sok olaj van benne,elvileg ez is okozhatja.
Szia!
Triumph Thunderbird 95-ös évjárat. Folyamatos autópálya használat, 130-140 közötti sebesség után a kartergáz erősen olajos, a kartergáz elvezető cső a légszűrőházba van kötve, a légszőrőház alján levő szuszogó csövön keresztűl az olaj szinte folyik, öt perc állás után tenyérnyi olajfolt keletkezett az aszfalton. Mi lehet a gond?
előre is köszi!
A bowdennek anyi volt, már amikor nekikezdtetek, nem a haverod adott be neki. Vegyél egy újat, vagy csináltass. Bowdenszervíz szóra keress rá.
A kiemelő tengelynek emlékeim szerint nem szabadna kiesnie. Ha jól tudom, egy kis zéger biztosítja. Le kell venni a fedelet (új tömítés), és megnézni. Illetve a kiesett tengely belső végén ha van horony a zégernek, kezdhetsz aggódni, hogy hol van...
Szedhetem szét az egész kuplungot? Ja, légyszi ne fikázzatok, nem vagyok szerelő, és nem is értek hozzá.. Egyébként az olajcsere jól sikerült, szűrőt is cseréltem, és kimostam a kartelt is szarabb olajjal.
Sziasztok!
Hátha itt valaki hozzászól... Valami nem stimmelt már nagyon a kuplungommal, leszedtük a bowdent , hát alig(lehet már nem is) a csőben. Haverom ötletére belefújtunk rozsdaoldót, még rosszabb lett. Aztán elkezdtem nézegetni (kigyorsításnál csúszott is nagyon, már, ha bemelegedett a motor a lejtőn is alig bírtam feljönni már), hát hátrahúztam a kiemelőkart alul(kawasaki 400-on a karter alján van) erre kicsúszott a rúd lefelé, nem tidom kiakadt-e belül valami, de nár nem rugózik vissza.... Mit csináljak? A bowdwnt meg lehet inkább olajjal kellett volna, csak a haverom iszonyat magabiztosan állt hozzá, mint aki tudja nagyon. mondjuk így is be volt már totál rohadva... mondjuk azt csináltatok újat..
ha gyujtjuk le all ha szivatoval probaljuk megy de menet kozben lo
meg le all
hogyan alitsunk es mit a karburatoron ?mert mar probalkoztak vele
gyertyak jo benzint kap
koszonom elore is surgos lenne....
Nem tudja valaki megmondani, hogy mennyi és milyen olaj kell egy 250-e bandit első teleszkópszáraiba? Utolsó évjárat. köszi
Megtalálta a szerelőm a problémát.
Valamelyik tűszelepnél (asszem) egy pici O gyűrű szakadt el!
Mindenféle képen, köszönök mindenkinek minden agyalást.
Nekem is hasonló a problémám R1-nél,bár nekem nem ennyire drasztikus csak a légszűrő kivezetésén szokott csöpögni az olaj.Több szervízben is voltam állapotfelmérésen és megerősítették amit én is gondoltam,hogy kopott a motor (henger-dugattyú) és ez okozza ezt a problémát.Enyémben 45000 Km van ,ami a szervíz szerint csak óra szerint lehet mert ezek a problémák jóval később szoktak jelentkezni.Sajnos nálam motorfelújítás lessz a vége,bár ezt a szezont még szeretném végigmotorozni.Azt még azért ellenőrizd ,hogy nem-e sok olaj van benne,elvileg ez is okozhatja.
Triumph Thunderbird 95-ös évjárat. Folyamatos autópálya használat, 130-140 közötti sebesség után a kartergáz erősen olajos, a kartergáz elvezető cső a légszűrőházba van kötve, a légszőrőház alján levő szuszogó csövön keresztűl az olaj szinte folyik, öt perc állás után tenyérnyi olajfolt keletkezett az aszfalton. Mi lehet a gond?
előre is köszi!
A kiemelő tengelynek emlékeim szerint nem szabadna kiesnie. Ha jól tudom, egy kis zéger biztosítja. Le kell venni a fedelet (új tömítés), és megnézni. Illetve a kiesett tengely belső végén ha van horony a zégernek, kezdhetsz aggódni, hogy hol van...
Hátha itt valaki hozzászól... Valami nem stimmelt már nagyon a kuplungommal, leszedtük a bowdent , hát alig(lehet már nem is) a csőben. Haverom ötletére belefújtunk rozsdaoldót, még rosszabb lett. Aztán elkezdtem nézegetni (kigyorsításnál csúszott is nagyon, már, ha bemelegedett a motor a lejtőn is alig bírtam feljönni már), hát hátrahúztam a kiemelőkart alul(kawasaki 400-on a karter alján van) erre kicsúszott a rúd lefelé, nem tidom kiakadt-e belül valami, de nár nem rugózik vissza.... Mit csináljak? A bowdwnt meg lehet inkább olajjal kellett volna, csak a haverom iszonyat magabiztosan állt hozzá, mint aki tudja nagyon. mondjuk így is be volt már totál rohadva... mondjuk azt csináltatok újat..
Kiput elvitted?