Sziasztok srácok. Lenne egy kérdésem. Van egy 600-as XT-m Yamaha, szertnék bele tobb pacit, azt találtam ki h. ha átalakítanám a karburátort h. a másik karburátor ne 3000-nél hanem elejitol kezdve mind a ketto egyszerre menne akkor erosebb lenne? elore is kosz. pacsi
dugattyuba van szertinem a baj tepasztalatbol beszelek... a hengerfejjel nincs problema akkor megusztad a tuzgyuruvel es a masikkal van szertinem a problema meg a dugattyuval... szerintem
így nehéz egyről beszélni ha a három képet és általad felhozott kamerát nem értelmezzük közösen. amúgy nem az alapjáratit. és több kérdésedre nem adtam kielégítő választ esetleg needee-nek válaszolhatnánk utána minden szavadat iszom.
Segítséget kérnék!
Elmentem motorozni szombaton minden rendbe volt aztán 200 km-el később erős zaj jött a blokkból. Alacsony fordulatnál kattogásra hasonlít és ahogy emelkedik a fordulatszám úgy változik át erős zörgésre.
Megnéztük a szelephézagot, a vezérműláncot, a vezérmű-láncvezetőt, a vezérmű-láncfeszítőt ezeknél mindent rendben találtunk. De a hang csak nem tűnt el.
Merre keresgéljek tovább?
Sziasztok.. Van nekem egy malagtui f 12-es motorom es ki akarnam venni az elso kereket,azert mert elrepedt az elso maszk es el akarnam vinni hegesztetni nem tudom jobban jarok azt hiszem hogyha leveszem a teljes teleszkopot... Mit szoltok mihez kezdjek? A kereket le tudom venni de nem jon le a maszk hanem ugyhogy le kell vegyem a teleszkopot | válaszolok
Próbáld meg először, hogy lehúzod a szelepfedél tetejéről azt a gumicsövet, ami összeköti a levegőszűrővel. Aztán jelentkezz, ha változik valami.
Vagy ha nem , akkor is.
1994-es GS500
Hogy őszinte legyek indításkor nem szoktam basztatni,csak ráhúzom a szívatót és indítózok.Félig visszatolom indulás után,akkor stabilan tartja azt a 1500-2000 ford/percet.
Amikor meg melegszik, kezd magától felpörögni, akkor teljesen visszatolom a szívatót és finoman elindulok.
De melegen biztos csinálja!
Sziasztok a segítségetek szeretném kérni!
Van egy Motorhispania Furiám 2003 as kiadású.
Nos az első teleszkópba tönkre készültek menni a szimeringek gondoltam szétszedem és kicserélem őket a próbléma az hogy nem tudom leszedni a külső részéről azt a sötétbarna végét amiben a szimeringek vannak. Esetleg tud valaki segíteni ? Bármilyen segítséget szívessen veszek!
Előre is köszönöm mindenkinek: Egy kezdő motoros
Segítséget kérnék!
Elmentem motorozni szombaton minden rendbe volt aztán 200 km-el később erős zaj jött a blokkból. Alacsony fordulatnál kattogásra hasonlít és ahogy emelkedik a fordulatszám úgy változik át erős zörgésre.
Megnéztük a szelephézagot, a vezérműláncot, a vezérmű-láncvezetőt, a vezérmű-láncfeszítőt ezeknél mindent rendben találtunk. De a hang csak nem tűnt el.
Merre keresgéljek tovább?
Megnéztem a service manualt és látom miről van szó!Másra gondoltam!
Továbbítom a szerelőnek!
Vagy ha nem , akkor is.
Hogy őszinte legyek indításkor nem szoktam basztatni,csak ráhúzom a szívatót és indítózok.Félig visszatolom indulás után,akkor stabilan tartja azt a 1500-2000 ford/percet.
Amikor meg melegszik, kezd magától felpörögni, akkor teljesen visszatolom a szívatót és finoman elindulok.
De melegen biztos csinálja!
Van egy Motorhispania Furiám 2003 as kiadású.
Nos az első teleszkópba tönkre készültek menni a szimeringek gondoltam szétszedem és kicserélem őket a próbléma az hogy nem tudom leszedni a külső részéről azt a sötétbarna végét amiben a szimeringek vannak. Esetleg tud valaki segíteni ? Bármilyen segítséget szívessen veszek!
Előre is köszönöm mindenkinek: Egy kezdő motoros
Hidegen, vagy melegen csinálja inkább?
Milyen motor is ez?
Lecsó ?