Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, hanem szerény a számitógép park meg amugy is fényképezek sokat.és hogy vagy.
Tele van mesterekkel a topik. Adják a jobbnál jobb tanácsokat! "hozd ide a műhelyembe" ! Majd bolond lesz konkurenciát csinálni magának.
Akkor írogatnak, ha szarozni kell. De rengetegen meg sem érdemlik, hogy írj!
Elküldtek?
a cégnél sajna ez jutott.
maradjunk annyiban hogy segíteni akarok és a sok-sok altípus között kiigazodni. de köszi hogy érdemi tanácsot tudtál adni és tetszettek a típus rákeresési próbálkozásaid. a fórum él és virul.
Nagymesterként írogatsz, de nekem csak egy mókamikinek tűnsz...
OFF:

printscreen, paint, ctrl+v, kivágás, mentés..
kérdeni szeretném hogy az miért van hogy a motorom rugásra egyáltalán nem ad szikrát? de semmit..(A gyertyapipa az jó) Válaszotokat várom előre is köszönöm Szecska.
igen arra és akkor lesz tökéletes ha a kezed benzines lesz és használod a kanyarfúrót.de előtte rakd rá a komputer kiolvasót.
Helo Mindenki kérdeni szeretném hogy az miért van hogy a motorom rugásra egyáltalán nem ad szikrát? de semmit..(A gyertyapipa az jó) Válaszotokat várom előre is köszönöm Szecska.
Motoros oktatás ingyen!
Ha elhiszitek ti sem vagytok okosabbak mint én, pláne ha itt http://www.ivtm.hu/index.php?o...
olvassátok. Először azt hittem hogy ez csak véletlen lehet. hogy nem találom a jelentkezési lapot.
Ez van kiírva az oldalon: „A május 6-i tanfolyamhoz hamarosan felkerül a jelentkezési lap.”
Írtam egy mailt: Jelentkeznénk a Május 6-ai oktatásra ha lenne jelentkezési lap.
Válasz gyorsan jött:
Sajnos a nemzetközi női motoros nap miatt betelt a jelentkezés.
A rendezvény megtekinthető, lehet, hogy visszalépők is lesznek.
Találkozó: 2011. május 06. 09.00 Hungaroring főbejárat, moci, védőfelszerelés, enni-, innivaló
T.: PMBB


Kérdés: Miért hülyítik az embet?
Széles utat
Hali
Én szívesen feldobnám T-re ha neked jó!
Ha van ftp-d onnan le is tudom szedni.
Nekem is csinál ilyet , nekem pont 60 km óra felett kezd el rezegni 59 nél meg teljesen rezgés mentes mintha nem is motoron .
Valaki segítség ? :-(
subler=tolómérő
A féklevegő rendszerre gondolsz? A pici furatokra a kehelycső oldalán?
a képet jól nézd meg ez belefér abba a dátumba ami a képernyőn van.
Egy gondom van,hogy a 94-es karbi még nem ilyen volt!Ezt ha jól tévedek 2004-től szerelték.De azért köszönöm.Elindulásnak biztos jó lesz.
Bár kétszer már én is végignéztem a teljes karbi tisztitást,azt meg nem hiszem, hogy mindig kimaradt volna!
a vákuum a sublert felszívja a tűvel és a benzin kevesebb mint amit a motor kér jó kis rángatás lehet belőle. majd 3000-4000 fordulaton tisztul ki mikor a subler teljesen fent van és a pillangószelep dolgozik. ehhez kellene a pici lyukakon beáramló levegő amit mi megkerülő furatként tanultunk. a 12 hengeres xj jó kis iskola volt a su karbikra.
Nem oktatást szeretnék, csak nem értem mire gondolsz, és tisztáznám.
Szevasztok ! Segítségeteket kérném. 125-ös négyütemű robogómnál (3 éves,18 e km) nem tudom pontosan leírni,de 50-60 km/h-nál hullámszerűen berezonál a motor és vele együtt a kormány is(nem nagyon durván).Ahogy húzom neki gyorsul ez a rezonálás,ha lassabban megyek lassabb. 70-80 km/h környékén elhagyja meg 45 km/h alatt sincs ez a jelenség.Esetleg ez normális is lehet, ne foglalkozzak vele? .Menetteljesítmény jó, kereket centírozni nem kell. Érdeklődnék ,hogy valaki hallott e ilyenről esetleg tapasztalta e? Tudom így nehéz megmondani ,de mégis talán tud valaki tanácsot adni. Előre is nagyon köszönöm!
ráadásul 2t
Tegnap én is csináltam egy 100-as bws-t és azon is el volt szakadva a szivató vezetéke. nem indult csak ha befogtad a légszűrőt, tehát ezen is zárva volt alap állapotban.
Amúgy én is úgy tanultam, hogy alapból nyitva van. Mondjuk ha végiggondoljuk, mikor odamész a motorhoz első indításnál tényleg nyitva kéne lennie a szivatónak. Érdekes
tisztán látásod jó az én megközelítésből. más meg kritizálhat
De amíg nemvolt jó a szívató addig hidegben a motor használhatatlan volt.Beindítottam de egybőli le is ál , ha kisebb gázt húztam egyből le is ált.Amíg nemvolt javíttatva nem pörgette a kereket az alapjárat olyan alacsony volt pár másodperc alatt leált.Kb 10 szer be kelet indítani hogy járni tudjon és legalább 2 percig nem lehetete gázt húzni mert fulladt.Most meg kimegyek éjjel 2 kor indítok és egyből tökéletes magas alapjárat és útánna lehalkul megáll a a hátsó kerék.Szóval elvileg most már jó a szívató mert Simsonomnál is ha hideg van és nem húzom rá lefullad vagy alig pöfög de ha ráhúzom egyből normális.Plusz 10 fok körül volt a hőmérséklet már nehezen indult.