Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól emlékszem, az M62-es lökettérfogata 150 liter körül van a 12 hengerre ! Azzal lehetne építeni egy remek csoppert (chopper)!
Szia!

Előre bocsátom csak próbálgatok motort szerelni, tehát csak laikusként próbálok válaszolni. A véleményem az hogy néha vagy inkább gyakran úgy tűnik a segítőkészség időnként nem kifizetődő mert amint írnak egy problémára rögtön megjelenik rá egy reakció, ami nem feltétlenül rossz mert esetleg "több szem többet lát", de nagyon gyakran átcsap rosszindulatú pocskondiázásba. Az meg természetes reakció hogy nem kell ragaszkodni a régi dolgokhoz, eljárásokhoz feltétlenül amennyiben van egy újabb esetleg használhatóbb technológia. Az idők folyamán szereztem elég tapasztalatot (jót és elképesztően rosszat) a profi és a kontár szerelőkkel kapcsolatban, ez a házi barkácsolóktól a márkaszervizekig terjed és rájöttem érdemes váltani ha az igényeknek, elvárásoknak nem felel meg az éppen aktuális szerelő. A segítségkérések kapcsán meg még annyit hogy igazán beláthatná mindenki hogy ez a topic arra alkalmas hogy látatlanba próbál segítséget nyújtani néhány idejét erre szánó, motorokat szerelő-szerető ember és csak úgy lehet jó választ adni ha pontos adatokat adnak meg a hibával kapcsolatban.
Szia csibewer Szerinted ha valaki fogalmazó készsége és a gond megközelítése nem a támadó igényének és elvárásainak megfelelő akkor az nem tud semmit megoldani esetleg szar ember és az agya szarul jár? ezt csak azért kérdezem hogy fél év és több szerelő után ragaszkodni kell-e a sémához. mi a véleményed.
neked már nem kell oktatás mindent tudsz és még semmit nem felejtettél.
"esetleg a pillangószelep nincs szinkronba a tűvel"


Na meg ez...
Kandikamerázol?
Ezt vágom fejből. De mire célzol, mikor megkerülőjáratról beszélsz?
így többet látsz
sziasztok van egy gilera rc 125 rally tipusu motorom es nem jovok ra mien baja lehet a motorral konnyen beindul es mikor a gazolohoz oda erek akkor egy kisse felturazik es elkezd bele szaggatni es nagyokat lo de mikor alapjaraton megy rendesen megy a motor a lenyeg hogy volt benne egy dugattyu amit meg nezett eggy szerelo a szervizben es aztan kiderult hogy nem jo es utana neztunk az interneten es a wossner gyaronal volt egy eredeti dugo es megrendeltem belerakta de ugyan ugy megy a motor aztan ki probaltunk egy mas gyujtast ugyan ugy ment akkor egy mas karbit szereltunk fel ra es ugyan ugy ment termeszetesen egy halom gyergyat is probaltunk de semmi javulas meg kipufogot is attorultuk kipucoluk a belsejet de nem valtozott semmi ha valaki nek jo tanacsa van megkosszonem kar llene kivetni mert maskep mindene jo
DE OKOZHAT
láttam én olyan automata szivatót ami szétugrott és mindig zárva volt
na persze hogy az olaszok csinálták
Szép reggelt Neked is! Engem leugattak a múlt héten itt, úgyhogy befejeztem a segítést! Forduljanak a nagy tudású professzorhoz!
Jó reggelt szakértők és nem szakértők!

Van egy gondom, akinek segítenek miért nem ír vissza hogy mire jutott a motorjával kapcsolatban? Legalább ennyivel megtisztelhetné azokat akik veszik a fáradtságot és foglalkoznak a problémájával. Persze tisztelet a kivételnek.
Szia! Ne irkálj ide , mert vannak akik jobban tudják!
Jó reggelt nyögdijas
Írj egy mailt!
Szia needee. az a cső amibe belecsúszik a tű az a benzincső és az szokott eltömődni. a szívó oldalon van két kicsi furat a nagy alatt ide kell a féktisztító de sok és nagy nyomással. megakadt a kosz és azért lesz nehéz kipucolni. és nem kell szana-szét szedni mert a szinkron nagy úr. ha beindul akkor tükörrel figyeld a sublert és ha egyszerre mozog akkor nagy baj nem lehet.
Szia Gambesz!

A vezető ülés alatt a biztosítékok közötti dobozban.
Tessék.
Váltó csere...
Fals levegőt nem szív valahol?
Féktisztító spray-val könnyen lehet ellenőrizni. Fújkálod vele a kritikus helyeket, és felpörög a motor, ha van olyan ahol + levegőt kaphat.
A másik tippem a karbisoron lenne. Valami gubanc ott lehet.
Esetleg még gyújtásprobléma.
Csak egy ötlet, h otthon hogyna tudsz ilyet házilag csinálni.
Veszel valahol 2-3mm-es plexi lapot, fogsz egy hőlégfúvót, és 300-400 fokon elkezded melegítgetni ott ahol akarod. Kialakítod az íveket, és hozzáigazítod amihez akarod fogatni. Pár lyuk rá és kész is.
Jóestét! Nincs véletlenül Service Manualod a CBX 750-hez? Ilyen PDF-es vagy, csak simán képekben?:) Vagy valahogy? Esetleg ha másnak van, akkor szóljon már.
Előre is köszönöm.
üdv, Dani
köszi az infót neten böngészgetve rájuk találtam csak gondoltam hátha van közelebb is .
Nem tudom.
Nem értek hozzá túlzottan, de a szerelőm sem jön rá.Lassan 2 hete ott van a gép és szenved vele!Az ősszel csinált egy szelephézagolást, és karbiszinkront,de én leraktam a szerviz után és csak néha indítottam el.Akkor meg betudtam a téli időnek,meg a ritka indításnak.Azóta nem jó!Két szinkront és két karbipucolást csinált az idén és belerakta az olajat a szűrökkel!
Fals levegő?
megkerülő furat?