Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szíveskedj kulturáltan társalogni, mert nem a valagadból rántottál ki te tahó! A szüleid nem tudtak megtanítani a jó modorra akkor én elmagyarázom neked! Mit képzelsz te magadról?!
Üdv!Nem tudjátok véletlenük,hogy utólag beszerelhető egy mikuni karbiba power jet rendszer?Láttam ilyen alkatrészeket neten ha beírom,de átalakítható-e egy sima karbi ilyenre?illetve,hogy működik pontosan vagy mire kéne figyelni egy ilyen átalakításnál?
Sziasztok!

2007-es 600rren hol van a venti kapcsoló relé?

Köszi!
Kezd most már kicsit bicska nyitogató lenni a viselkedésed nem gondolod?
Abban segítettél amiben tudtál aztán ez eddig jó is volt így de most meg ne játszd már el a kis ártatlant mert esküszöm megkereslek és kiveszem azt a bizonyos "szerszámot" a kezedből amit az a szánalmas agyalágyult haverod emleget.
régi melóhelyemen a 42 tonnás daruba valami román csapágyakat tettek mert az fele annyi volt mint egy rendes
egy hét múlva elvágta a golyó a csészét
hülyék és spórolósak mindenhol vannak
Ne is mondd! Unoka kapott egy rollert, mert az kellett neki! Mondom kicserélem a kerékcsapágyakat! Nem fogod elhinni! A 608-rsr csapágy belső gyűrűje Aluminium!
Csak a "színesek" meg ne tudják!
nem ezt mondom már mióta?
igyál meg egy fél liter vöröset és vigyorogj ezeken a kis *********-on
majd csak akkor szedd össze a ravaszságod amikor én vagyok szarban
Azt fogom tenni. Takonyorrú alakok illemtankönyvet életükben el nem olvasva osztják az észt, mintha a műszaki egyetemen doktoráltak volna öt perccel azelőtt. Soha nem mondtam , hogy én mindent tudok. Abban segítettem , amiben tudtam . Ezután nem teszem.
Le tudom lefoglalni magamat mással is.
Már rég nem értelek......főleg, hogy magadra veszed......hagyd a picsába és tényleg szard le a kérdéseket......
Nem kell senkit sem hozzám irányítani én nem érek rá ilyenekre nekem van ezer dolgom.

Elemben aki nyugdíjas és ráér otthon két csavarfej hegesztés között a gép elé ülni az meg az csinál amit akar.
Nem baj! Mai nappal abbahagyom a segítést! Majd leírom: Forduljatok Speakhez!
Majd te megmondod nekik mi a teendő!
Az ilyenekkel vigyázzál mert vannak itten papiros emberek...
nemigazán .... de ha nem vagy biztos benne kiveszed belefújsz ahol a karbi van átmegy a levegő ha szívod nem megy akkor jó kb ennyi...
Igen az a baj hogy Horda! Váltó ende!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, van egy 2002-s f sportom (cbr 600) és 3. fokozatban a váltó ugrik olyan érzés mint ha a lánc ugrana de tuti hogy a váltoval van valami prücök. Mi lehet, valaki találkozott már ilyennel? Köszi
Igazad van, én tudtam rosszul
http://www.schrauben-gross.de/...
8.8, 10.9, 12.9,
okozhat olyat hogy megtorpan, gázhúzásra nem reagál? elmegy az alapjárat
Csavarok, csavaranyák anyagai

A csavarok, csavaranyák anyagaival az MSz 229/2 szabvány foglalkozik, mely nem konkrét anyagot, hanem szilárdsági csoportot határoz meg. E szerint a csavar anyaga lehet: 3.6; 4.6; 4.8; 5.6; 5.8; 6.8; 8.8; 10.9; 12.9; 14.9. A szilárdsági csoport jele két részből áll. Az első szám 100-szorosa a minimális szakítószilárdságot adja meg MPa-ban, a második szám pedig a névleges folyáshatár és szakítószilárdság hányadosának 10-szerese.

http://www.ezermester.hu/artic...
Benéztem.
És?
a minőségi CSIV csavart mért nem szeretitek. könnyű kifúrni beleszakadás után a csoda pedig a DEXION csavar ápol és eltakar.
Nézz be alkalomadtán, egy csavarszaküzletbe.
Fogadsz?
10.10-es csavar nincs...
Ennek szaladj neki még egyszer, mert itt az index belever a karterba!