Szeva mester még mindig azt mondom a szerszámot nem-igen akarják a kezünkből kivenni a szájkarate meg jól néz ki. most hoztak hozzám egy 2107-est gyújtáselosztó csapágy kotyog és a negyedik szerelő nem tudta megoldani. az utolsó fiatal titán elképedve nézte hogy a nagyobb hézagtól még indult is az autó. de legalább érdeklődött és nézte mitől javult.
Hogy is menne!? Hiszen Te megmondtad, hogy nem lehet és pont! Igazad van! Akinek ilyen gondja van vigye a műhelyedbe.
Nem kell válaszolni. Lezártam a témát.
Sziaszok! Lenne egy kérdésem. RMZ 250 K5 A haveromnak hétvégén történt egy kis baleset egy fa elnyomta a hűtőt és a hűtő belenyomta a szelepfedél tömítés egyik talpát a hengerbe... A talpat sikerült kiszedni ,de a motor nem indul! Azt mondták hogy a motornak indulni kellene akkor is ha a tömítésből az egyik kis talp hiányzik mert annak az a szerepe hogy az olajat ne verje ki.....
El tudok képzelni egy kiváló kötést hegesztéssel, de nem besülyesztve egy aluházba, ötvözött anyagból, sérülés mentesen. Mindenesetre megnéznék egy ilyen, általad leírt hegesztést, mondjuk Szibériai inverz környezetben hanyattfekve.. hevimetall aláfestéssel, Vodkázva.. Fogadjunk úgy is menne!
Sziasztok!
Most vettem a fiamnak,egy Kymco MXU50-est!Videókon úgy láttam,hogy ezek hatvannal simán tudnak menni,az enyémnek viszont 45 a vége:(((nem tudja valaki esetleg,hogy ezekben a mocikban hol van a fojtás?A kipufogóleömlőnél nincs benne,azt megnéztem.....
Pár kérdésem lenne, adott egy Honda CBR 600 F3-as, és pálya idomot szeretnék rá venni, (600RR ) de nem pályára akarnám használni hanem utcán, csak le szeretném cserélni a ruháját :) Szerintetek lehetséges új köntösbe húzni? Mert youtube láttam egy videot ahol ezt csinálták, csak ott a fejidomot cserélték csak. Én meg hasidom,fejidom, faridomot akrok cserélni. Kérem hogy akinek van tapasztalata az írja meg hogy lehetséges e. :)
Ez az egyik módszer. De azt tette amit javasoltam neki belevert egy fokozattal nagyobb torx bit-et és azzal kijött neki.
"mivel a hegesztett kötés szakító szilárdsága kisebb mint az eredeti csavarfej tulajdonságai".
Amikor ráhegesztek a 10.10 -es anyagra , mert az imbusz csavar alapból ilyen, akkor a hegesztés hőkezeli a fejet, és ha SG3-as ötvözött huzallal teszem egyenértékű a kötés az eredeti anyaggal.
és nemhogy m4-es csavart, de AWI-val pl. a 3-ast is!
Látod? Tanácsot adsz valakinek, hogyan csinálja, aztán folyamatosan Én, éN, Én, én.... neked van olyan trafód, tudásod, csináltad már. Ügyes vagy, grat. Vajon akinek ajánlottad, megfogja csinálni? Fúrógépe van, és le tud furni egy imbusz fészekkel központosított fejet. Érted már a lényeget? Vagy inkább hagyjuk. Ha rugóm törik esküszöm megkereslek!
Látod, vannak módszerek amiket soha az életben nem próbáltál, de behunyt szemmel tudod hogy nem lehet! Elárulom neked, hogy még 2mm átmérőjű rugót is hegesztettem mert nem volt helyette másik! És ha én elkezdem a beszakadt csavart pöttyölve felrakni, ott még a környezet sem fog felforrósodni, csak a csavar! Majd amikor a csavar visszahűlt akkor veszem ki!
Nem hittem volna, hogy a fék becumiztat.
Ezt minden motor csinálja, ha nem a tárcsa miatt, akkor a betét a nyeregben.
Told neki a falnak, és fék nélkül rugóztasd. Ha akkor nem csinálja, akkor tényleg a fék...
Sziasztok.Segitseg kellene:suzuki gs 500 nal csereltem olajat ,a filtert viszaraktam ra a deknit,de tulhuztam a 3 csavarkozul a legalsot es teljesen elette rajta a menetet,most csopog a zsir uj olaj,es nem tom mit csinaljak vele.Otleteket varok surgos lenne ...Koszonom elore is .UDv nektek Szeles utat
tegnap megnezettem egy motorszervizben
es allitolag jo a kormanycsapagyam
a gond, hogy a jobb elso fektarcsam kotyog egy picit, es azaltal van ez a jelengseg
Még egy indok: Ha a belső kulcsnyílás tönkrement egy nagyszilárdságú ötvözött csavarban, a ráhegesztés nem fogja a helyzetet megoldani, mivel a hegesztett kötés szakító szilárdsága kisebb mint az eredeti csavarfej tulajdonságai. Legfeljebb a közölt hő segít valamennyit, de azt másként is be lehet vinni. Nem beszélve a műanyag alkatrészek hőterheléséről. (pl membrán)
Ráadásul úgy sejtem, hogy egy M4-es csavart akarsz meghegeszteni!
Nem kell válaszolni. Lezártam a témát.
köszi a segítséget
Most vettem a fiamnak,egy Kymco MXU50-est!Videókon úgy láttam,hogy ezek hatvannal simán tudnak menni,az enyémnek viszont 45 a vége:(((nem tudja valaki esetleg,hogy ezekben a mocikban hol van a fojtás?A kipufogóleömlőnél nincs benne,azt megnéztem.....
Pár kérdésem lenne, adott egy Honda CBR 600 F3-as, és pálya idomot szeretnék rá venni, (600RR ) de nem pályára akarnám használni hanem utcán, csak le szeretném cserélni a ruháját :) Szerintetek lehetséges új köntösbe húzni? Mert youtube láttam egy videot ahol ezt csinálták, csak ott a fejidomot cserélték csak. Én meg hasidom,fejidom, faridomot akrok cserélni. Kérem hogy akinek van tapasztalata az írja meg hogy lehetséges e. :)
Köszi
"mivel a hegesztett kötés szakító szilárdsága kisebb mint az eredeti csavarfej tulajdonságai".
Amikor ráhegesztek a 10.10 -es anyagra , mert az imbusz csavar alapból ilyen, akkor a hegesztés hőkezeli a fejet, és ha SG3-as ötvözött huzallal teszem egyenértékű a kötés az eredeti anyaggal.
és nemhogy m4-es csavart, de AWI-val pl. a 3-ast is!
es amugy kell ezzel foglalkozni ha egy picit kotyog az egyik fektarcsa?
Ezt minden motor csinálja, ha nem a tárcsa miatt, akkor a betét a nyeregben.
Told neki a falnak, és fék nélkül rugóztasd. Ha akkor nem csinálja, akkor tényleg a fék...
a lyukba alu/rézdrót aztán facsavarral adj neki. akár még sikerülhet is ha elég elszánt
majd írok mailt ha letisztázódik hogy melózom májusban.
Köszi
es allitolag jo a kormanycsapagyam
a gond, hogy a jobb elso fektarcsam kotyog egy picit, es azaltal van ez a jelengseg
Ráadásul úgy sejtem, hogy egy M4-es csavart akarsz meghegeszteni!