Mert tönkremehet a főfékhenger aluházastól mindenestől. A festése/felület kezelése biztosan, és mert értelmetlen, ha hidegtechnológiával pillanatok alatt megoldható.
Ez mekkora marhaság! Aluházban hegeszteni! Ez igen, és még le is torkollod. Véletlen jöttem erre... és nagyon meglepődtem! Én rendszeresen fúrok ki csavarokat főfékhenger tartályból. Ha lefúrtam a felyet, a szár már könnyen kijön, mert a fej szokott beragadni. Amúgy mindíg kiáll egy kis menet ami fogóval, néha kézzel is akár kitekerhető.
yamaha fzr 250, fz400r, minden alkatrészük eladó, hívj bizalommal!
postai utánvétellel is, illetve természetesen személyesen is megtekinthetőek!
tel:06305770865
Sziasztok, az lenne a problmám, hogy a generic am6-om köpi a gyertyát! Leszedtem a membránt és fecskendővel kiszívtam vagy 3 ml ilyen full fekete benzint, a főtengely mellől ami néha a kipufogóból csöpögött... Nemtudom hogy miért csinálja ezt, de így nem megy a mocim... Lehet hogy főtengó szimeringes? Vagy a gyújtásom szar?
sziasztok egyik ismim venni akarna 1 yamaha slidert ma megnéztemn neki csak nekem fura hogy 70 et megy kb végre és álítolag 70-es van valami amire figyelni kell a slidereknél remélem valaki tud nekünk segíteni picit válaszokat alőre is kösznönöm.
"...Lehetséges, hogy hegesztés közbe vágtam tönkre valamit?..." Lehetséges. Nem tudom pontosan mit hegesztettél, de ívhegesztéskor elég nagy áramok folyhatnak a vázon, ami a fesszabályzóban lévő félvezetőket simán tönkreteheti. Ha mindenképpen a motoron kell a hegesztést elvégezni, akkor a hegesztés helyéhez a lehető legközelebb(!) kell elhelyezni a "testkábelt", az akkusarut le kell venni, és az érzékeny elektronikus dolgokat (ECU, fesszabályzó,stb..) kábeleit le kell húzni.
Sziasztok. Nemtudna nekem megmondani valaki hogy Cagiva Canyon 500 on milyen karbi van pontosan? Annyit tudok h mikuni,de a pontos meretet nem sajnos es fuvokakat kellene cserelyek benne.
Olyan problemam van, hogy van 1 pont, ahol kattan egyet a kormanycsapagy vagy mi. Gsx-r 600 2003-as evjarat, 2 eve csereltek kupgorgos kormanycsapagyat. Ha behuzom az elso feket es megrangatom az elejet, akkor van 1 pont, amin ha atmegy akkor kattan egyet, kb az ut kozepenel. Lehet, hogy csak kilazult a kormanycsapagy es meg kellene huzni? Illetve tudtok valami szervizt , szerelot aki meg tudna nezni, huzni, mert mar 2 szervizt hivtam de mindenhol cserelni akarjak, es csak 2 het mulva tudnam vinni a motort.
A generátortól jövő váltóáramú vezetéken 35-70V is lehet terhelés nélkül. Feszültséget az akkun mérj, járó és álló motor esetén is. Nem hiszem, hogy a hegesztésnek bármi hatása lett volna. (ha csak nem az akku sarura tetted a testet)
Szia a rángatással kapcsolatban:
Egyszer már volt nálam 600rr ugyan ezzel a problemmel, akkor hosszas- szervízköny társaságában eltöltött -napok után kiderült, hogy a tp szenzor adta meg magát. Hondánál nem lehet külön rendelni, csak egyben komplett folytószelep házzal. Bontottból viszont át lehet tenni, szervízkönyv alapján be lehet állítani. Persze ez egy extrém eset volt, de egyből beugrott mikor leírtad a hibajelenséget, gondoltam megosztom, hogy "lájkolhassátok".
Szép estét
Helló!
2001-es rieju rr 50-es motor kuplungja nem emel ki. Próbáltam hígabb olajjal de az sem használt. Szétszedtem a kosár sincs beverődve. Az olajbeöntő csavarnál látni a lamellákat, ha behúzom a kuplungot látni, hogy kiemel de ha be akarom tenni egyesbe annyira recseg ,hog nem merem beerőltetni. Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm!
Az aksi jó, kimértük, de viszont a fesszabályzónál is csak azt a 12,6 v tudunk mérni, de ezt is csak egy vezetéken, gondolom az a pozitív vezeték lehet. Ha a feszszabályzó lenne rossz attól még legalább egy bemenő vezetéken kéne mérjek több v-ot ami a generátortól jön, vagy rosszul sejtem? Lehetséges, hogy hegesztés közbe vágtam tönkre valamit?, mert azóta van ez a hiba, de viszont az aksi ki volt kötve mikor hegesztettem, lehet ez kevés volt neki?
Ez egyenértékű a "mert csak " "érvvel"! Szóval miért is nem?!
postai utánvétellel is, illetve természetesen személyesen is megtekinthetőek!
tel:06305770865
kellemes estét mindenkinek!
Sziasztok, az lenne a problmám, hogy a generic am6-om köpi a gyertyát! Leszedtem a membránt és fecskendővel kiszívtam vagy 3 ml ilyen full fekete benzint, a főtengely mellől ami néha a kipufogóból csöpögött... Nemtudom hogy miért csinálja ezt, de így nem megy a mocim... Lehet hogy főtengó szimeringes? Vagy a gyújtásom szar?
köszi a választ előre is!
Olyan problemam van, hogy van 1 pont, ahol kattan egyet a kormanycsapagy vagy mi. Gsx-r 600 2003-as evjarat, 2 eve csereltek kupgorgos kormanycsapagyat. Ha behuzom az elso feket es megrangatom az elejet, akkor van 1 pont, amin ha atmegy akkor kattan egyet, kb az ut kozepenel. Lehet, hogy csak kilazult a kormanycsapagy es meg kellene huzni? Illetve tudtok valami szervizt , szerelot aki meg tudna nezni, huzni, mert mar 2 szervizt hivtam de mindenhol cserelni akarjak, es csak 2 het mulva tudnam vinni a motort.
Egy Szegedi vagy Szeged környéki jó motorszerelőt keresek.
Sürgős lenne.
Valászokat előre is köszönöm.
Egyszer már volt nálam 600rr ugyan ezzel a problemmel, akkor hosszas- szervízköny társaságában eltöltött -napok után kiderült, hogy a tp szenzor adta meg magát. Hondánál nem lehet külön rendelni, csak egyben komplett folytószelep házzal. Bontottból viszont át lehet tenni, szervízkönyv alapján be lehet állítani. Persze ez egy extrém eset volt, de egyből beugrott mikor leírtad a hibajelenséget, gondoltam megosztom, hogy "lájkolhassátok".
Szép estét
2001-es rieju rr 50-es motor kuplungja nem emel ki. Próbáltam hígabb olajjal de az sem használt. Szétszedtem a kosár sincs beverődve. Az olajbeöntő csavarnál látni a lamellákat, ha behúzom a kuplungot látni, hogy kiemel de ha be akarom tenni egyesbe annyira recseg ,hog nem merem beerőltetni. Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm!