Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Volna 2 problémám a motorommal aki tud az kérem adjon tippet mi lehet a probléma!
A motor az egy 04-es cbr600rr!
1. probléma: most cseréltem fékbetétet elől ferodo st betéteket választottam!
Nagyon jól fog a fék de viszont nagyobb fékezéskor berág és amikor visszaengedem pár másodpercig még akkoris utána abbahagyja!
Ez mitől lehet?

2. problémám: ha egy állandó sebességgel megyek pl.: 50 akkor picit rángat, dadog a motor!
Ezt ugyanúgy megcsinálja bármekkora sebességnél ha folyamatosan azzal a tempóval megyek!
Gyorsittáskor abszolút nem csinálja!

Aki tud az legyen szíves segítsen, hogy mi lehet a probléma!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!

Tud valaki, olyan helyet, ahol felnit javítanak? Mert elkaptam egy fasza kátyut és megütődött az első felnim (GSX-R 600 K1)..nem annyira vészes, a gumi nem eresztett le, de ki szeretném javíttatni minél hamarabb. Szolnok megyében lakok, Kisújszálláson. Egy ismerős javasolta Orosházát, ott megtudják csinálni ,de hátha lenne közelebb is.

Köszönöm a segítséget!
Üdv.!
Na, megnéztem ezt-azt... A kormánycsapágyon feszítettem kicsit... nem lógott, nem is érzem mozgást, nem is rág. A kerékcsapágyon semmit nem érzek.. Viszont: ha állóhelyben mozgatom egész óvatosan, csak piciket a kormányt, akkor a kormányvégen is érzem a lötyögést és próbáltam fogdosni, hogy honnan jöhet... meglepő, de az első sárvédőn érzem a legjobban... gondoltam, lehet az alsó teló persely, de ott nem érzem egyáltalán , a kormánycsapágyon sem, a kerékcsapágynál és magán a keréken sem... csak az első sárvédőn intenzíven és a kormányvégen. Úgy képzeljétek el, hogy le van támasztva és csak kb 5 cmt mozgatok rajta ide-oda, jobbra balra. Akkor is érezni kicsit, amikor ugyan így letámasztva megfogom a felnit és nagyon óvatosan előre hátra mozgatom.. viszont a csapágyaknál ekkor sem érezni sehol... csak a sárvádőn és a kormányvégen. Arra gyanakodnék, hogy a telóban a felső persely lehet. Erről van vkinek tapasztalata? A teló belseje is szét tud kponi? Érdemes felújítót venni hozzá? Valaki tud jó áron? Egyáltalán, találkoztatok már ilyennel? Most is próbálgattam a motort lassú tempónál: kicsi fékezésekkor rezeg egész gyorsan, de nem mindig... ha erőset fékezek, abba hagyja... ha félkézzel fogom, jobban rezeg..Álló helyben azt figyeltem meg még, hogy mikor tolom és aprókat fékezek, rendesen hallani, hogy koppan és nem olyan szárazon, hanem mintha zsírban koppanna... Féktárcsa új, betétek újak, gumi új...
Sziasztok . 1 kérdésem lenne , mégpedig az , hogy a kontrasztugónak van e köze a motor gyorsulásához , és végsebességéhez ?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy robogónál a membrán meghibásodásának mik a " tünetei"?
Köszönöm!
600 Ohm körül szokott lenni az ellenállása.
Te is s csatlakozókat nézd át, fújd be kontakt sprével, ellenőrizd a testeléseket, stb.
Először álló motornál felkapcsolod a reflektort, miközben a műszer az akkura van kötve. Ha nem megy 12 V alá akkor az akku jó! Majd megnézed a feszültségszabályzó testelését, megtisztítod, ellenőrizd a csatlakozók szorosságát. Ha mindez jó akkor már csak a feszültségszabályzó lehet rossz!
ha két vezetékes akkor nem jó.
nem mindegy de a csatlakozóban mért kellet forgatni?
Sziasztok!
Valaki tud nekem segíteni?
Peugeot x-fight robogóhoz kellene kapcsolási rajz, sehol semmi világítás rajta :(
Előre is köszönöm!
Az előzöhöz még egyet,ha szakadásvizsgáló,ellenállást mérő műszerrel rámérek a jeladó két érintkezőjére szakadást mutat,ez terészetes?
sziasztok,segítségeteket kérném,a következő gondomhoz:Cagiva elefant 650, indukcios,/2 érintkezős/ jeladón fontos e a polaritás?azt hallottam,hogy a generátor váltóáramot termel,ezért mindegy a két vezeték közül a kötési helyzet.Másik kérdés:hogyan tudom leellenőrizni a jeladó megfelelő állapotát.Esetleges válaszokat köszönöm,szép napot.
Szia,
Az 1ik barátomnak is hasonló problémája van.
Fék: Nézegettük, h mi lehet a gond. Első dolog, a kormánycsapágy. Érdemes kicsit ráhúzni(ha nem akarod szétszedni és átnézni, bezsírozni), talán javulhat a helyzet tőle, illetve a féknél, azaz a tárcsánál lehet probléma. Ez lehet kopástól, ütéstől.
A telószáraktól nemhiszem, h ez a rezgés bejönne.
Esetleg ki voltak szedve a telószárak?
Kormánylengés csillapítód van?
Fékbetétek? Féknyergek? Fékbetét tartótüskék?
Át kell lesni, nincs-e valahol rendellenes kopás benne, mert pl nálam a hátsó féknyeregnél is volt, meg elöl a tartótüskéknél.
Rezgés:
Itt marha sokmindentől lehet a dolog. Én első körben ezeket próbálnám ki:
Próbáld meg, h bebújsz a plexi mögé, változtass üléspozicíót.
Gyorsíts 220-ra, és húzd be a kuplungot. Ha akkor nem rezeg, akkor a blokktól az erőátvitelen keresztül rezeg.
Nézd meg melyik fordulatszám tartományban csinálja(mind1ik sebességi fokozatban).
Állítsd át a fék és kuplungkar pozicíóját(pl lefelé vagy felfelé kicsit).
Rakjál fel nagyobb súlyú kormánysúlyt a kormány végére.

Sajna ezek eléggé nehezen kinyomozható problémák.
van egy ktm motorom és menet közben egyszer csak durrant és megált gyujtás szarakszik..egyszer van szikra egyszer nincs .Mi lehet a baj ? :SSS
Kizárólag....
Kérésed teljesítve. Feszszabályzót hogy tudom le ellenőrizni?
Vigyázz azzal a 200-al! Gondolom Németben próbáltad!
Hát gulu, mindenből kettő nem megoldható?
A kérdés jó. Tökéletesen mutatja, hogy semmit sem értesz a kérdéshez. Nyilván azzal jössz majd, hogy azért kérdezel.

Nos se ne túl könnyűt, se ne túl nehezet.
Neked...
mire akarod tenni a babetta gyújtást ? miért pont a szutyok babetta gyújtást ?
Ez kinek szol ?
Te most ezt komolyan kérdezed?
Sziasztok . Hány grtammos görgőt vegyek a mocimba hogy jol menjen , és húzzon a gép ?