Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv, 2 hengersre szertnék babetta gíújtást tenni. kis segítséget tudtok adni... milyen trafó kell, 2 jeladósra hogy szerkesszem át, kell e még vmi hozzá!
köszi
Látom égeti a zsebedet 300 000Ft!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, talán valakinek van ötlete: A probléma: 200 környékén és attól felfelé olyan érdekes a kormány... nem annyira ráz, inkább rezeg,... tehát nem mozog a kormányvég, nem rángat, csak ahogy fogom, érzem, hogy elkezd rezegni, remegni és olyan bizonytalan lesz... Olyat tapasztalok még, hogy amikor nagytempóról fékezek,főleg nagy erővel akkor simán, egyenletesen lassul, egészen álló helyzetig, viszont mikor lassan megyek, akkor fékezésnél berázza a kormányt... ha félkézzel fogom, akkor mégjobban, ha viszont nekifekszem és előretolom erővel, akkor a rázás jelentősen csökken kis tempónál is. A problémám azzal van, hogy nem igazán van ötletem, mi lehet, mivel: a gumi új, metzeler M3, a kerék gumi nélkül volt gépen, nem üt, majd gumival és féktárcsákkal centírozva, nem üt, féktárcsák újak, kerékcsapágyon lógást nem érzek. Teleszkópszárat ha egyenként kerék nélkül megmozgatom, akkor egy hajszálnyit, de nagyon kicsit megmozdul.. kormánycsapágyon felemelt elsőkeréknél kézzel mozgást nem érzek. Viszont, ha kerékre rakva tolni kezdem és rángatom a fékkart, akkor koppanást hallok és ütést érzek a kormányon. Ilyenkor, ha megfogom a teloszárat alul vagy felül, nem érzek ütést, illetve a kormánycsapágynál, ha megfogom, ott sem érzem, hogy mozdulna... nagyjából ilyen a helyzet.. Valakinek ötlete, vagy találkozott e már hasonlóval. ja, még annyit, hogy olyan 180-ig, ha elengedem a kormányt, akkor sem mozdul meg és nem ráz a kormányvég sem.... ilyen tempónál csak enyhébb fékezésnél érzem. És a legerősebb akkor a rezgés, ha égész lassan megyek és ráfékezek, felengedem és ismét ráfékezek... na ilyenkor rezeg a legjobban...
A facér nem tudod kitölteni az adatlapod? Itt az a szokás. Meghalt a feszültségszabályzód! Nagy valószínűséggel! de ha nem laksz messze akkor gyere el, és megnézzük.
Úgy néz ki az aksi jó, 12,6v mérek csak az a gáz, hogy járó motornál is! valami ötlet mi szállhatott el?
Helló!
tudna nekem valaki segíteni egy honda mbx 50 szerelésében?
Irányjelzőt-feszszabályzót-aksit akarom bekötni. A kapcsolási rajzom van, csak a feszszabályzó lábai nem látszódnak, hogy melyuket hova kell kötni. Van egy jelenlegi kötés azt ,ellékelem+ a fesz szabról, illetve a blokk kivezetéséből.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
nanasizsolt78@gmail.com
Köszönöm szépen a válaszodat:p
le kell boncolni az idomokat és meg kell nézni ... már láttam a segédvázat eltörni azt megheggesztettem ... le kell csupaszítani utána látszani fog hogy mi van.
akkor mi ment tönkre Feri ha elindulásnál van ez a csunya kopogó hang ? Ahogy irtad van Van a motor tetején bal+jobb oldalt ez a csapágy ez mehetett ki nekem vagy mi ?
Szép napot.Volna pár kérdésem ismét

1.Kb. hogy egy éve megvettem a motort,észrevettem,hogy a hátsó rugóstagon lévő fekete kupakok alatt levegő szelep van. Gondolom a rugóstag keménységének beállításához.Vajon mennyi levegő kellhet bele?Mert már elég puha a futómű,kisebb buckák után szinte hintázik a hátulja.

2.Ha közelebb hajolok a blokkhoz,mintha valami zörgést hallanék.Lehet,hogy a szelepeket meg kellene nézetni?Csináltam két vidit,jobbról balról.Teljesítményleadásban nem vettem észre változást.

http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube
.com/watch?v...


3.Menet közben hallok valami "nyekergő hangot" a hátam mögül.Valószínüleg nem a motorból jön.Lehet a kardán hajtásból?Abban az olajszintet hol tudom megnézni?Vagy a kerékfelfüggesztés?Kardánolaj szintet 12000 km után kellene néznem,de még csak 4000-nél vagyok.Az előző tulaj elvileg cserélt benne olajat két éve.
rugóstag=hátsó teló . Már csak az a kérdésem , hogy ezt a motortartó bakot külön lehet venni , vagy mit kell bele venni ? Hány részből áll ez a motortartó ?
Értem már csak az a kérdés miért merül le, de ma megnézem van e töltés, ha igen akkor az aku ment tönkre?
Kösz az infót megmérem.
ja még azt elfelejtettem , hogy irtad hogy hátul a rugóstag ez mi ?
akkor ez a motortartóm lehet ki , ha elindulásnál iszonyú kopogó hang jön elő ?
ellenőrizni érdemes, esetleg utánanézni hogy valameik szervízköny megad-e méretet bizonyos számú csap között és ha annál nagyobb akkor csere ... vagy ha zajos de csak úgy cserélni nem sok értelme van ....
nincs több motortartó bak ... a blokk tetején van 2 csapágyazott szem amibe belemegy egy 12.es menetes szár (csavar) és az fogja a segédvázhoz ami szintén tud moccani a vázhoz képest hátul pedig a rugóstag fogja ennyi ....
Heló!
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy vezérműláncnak kb. mennyi az átlag élettartalma? Most vettem egy 89-es Suzuki DR 750-est, és óra szerint 43.000 Km van benne. Szerintetek érdemes most cserélni, vagy ráérek 100.000 km-nél vagy később?

Előre is köszi a választ...
Sziasztok ennél a tipusnál van a motortérnél több motortartó bak ? És ennek a cserélye , hogyan műkszik ?
Sziasztok!89-es GSX-R250RR-hez szerelési útmutató,szervizkönyv-beállítások stb kellene.ha lenne valaki akinek van,vagy ilyen típusú mocija lenne kérem segítsen.
Valószínű főfúvóka dugulás.
A kétüteműeknél valószínű a négy üteműeknél nem.Asszem 125-ös Aprilliánál a szervízkönyv 7ezer km-enként javasolja.
Megtudja mondani valaki,hogy négyhengeres motoron kb mennyibe fáj 1 karbisznkron?
Én petróleummal mosom.