Azért áll le, mert nem mágnesgyujtásos, mint a Pannonia, vagy a robogók többsége. A gyujtás, és a befecskendezés árammal megy és az áram az aksiból van. Ha az lemerül, ...
Köszönöm válaszodat, azóta megoldódott, a féknyerget kellett felújítani, a kicsi O gyűrű nem is volt benne valamint a dugattyúnál is rossz volt a tömítés, vettem újat, azóta fasza. Üdv
bizony, ha nincs ellenállása, akkor valahol tömítetlen a rendszer és elfolyik. Ha a tárcsán látod a fékfolyadékot folyni, akkor szét kéne szedni a féket, zéger-fogóval kivenni a fékdugattyúkat (ha lehet vidd szakemberhez), lehet hogy a karmantyúk el vannak öregedve. De ha sok folyadékot látsz, a csöveket is érdemes megvizsgálni. Légteleníteni csak akkor tudsz ha rendesen zár a rendszer, különben nem lesz fékhatás.
Sziasztok.
Gsx-r 600-hoz szeretnék segitséget kérni. Menet közbe lelát a motorom, nem indult újra mert az aksi is le merült, gondolom nem volt töltés, de attól még miért állt le menet közbe? ha indítózni akarok csak kerreg. Ha jár a motor menyit kell mérni mikor tölt? Generátor lehet a probléma?
Válaszokat előre is kösz.
Hello!
Ha valaki tud neten valami leirást a Rieju rr 50 röl legyen szives küldje már el nekem erre az e-mail cimre !
sajtos_tibbi@freemail.hu
Elöre is köszönöm!
Üdv Uraim! Megvan a Motorom hibája!
3 hónap elkeseredett próbálkozás után észrervettem a 4-es henger subler tűje kb 2 cmrel feljebb volt! ! aláesett a tetején lévő rugótartó műanyag Ugyanazok voltak a tünetek mint ha kompresszió hiányos lenne!
Figyelni erre a kis műanyagra!
Eltűnt a delej a technikámból (KTM EGS 250 '93). Híres-hirhedt SEM AMAL gyújtással szerelt (5 vezetékes; fekete,piros,zöld, 2sárga). Szikra nincs, de a villany is hiánycikk. A töltőtekercsnél (fekete-piros) meg van a 47kohm ellenállás, de a jeladónál (fekete-zöld) nincs. Javítható ez a fajta rendszer vagy nem érdemes vele foglalkozni?
Nem akarok így távban butaságot mondani, de lehet, hogy az a szelephézag állítás nem sikerült valami jól?! Meg kellene nézetned másik szerelővel, esetleg elmondani annak aki csinálta, azt amit tapasztalsz. Hátha rájön mi a baj?
Mi oka lehet annak,hogy elégetlen üzemanyag kerül a kipufogóba? Bocsánat,csak nem vagyok valami műszaki zseni.Mit nézessek át rajt? Olajcsere,légszűrőcsere,szelephézag állítás után kezdte csinálni,előtte nem volt ilyen gond,legalábbis nem vettem észre.
a kenőanyag kioldódik és kb soha nem lehet "visszatenni" belülre semmit nem?