Szevasztok! Nemrég írtam ide. Senki nem tud még csak kis tanácsot sem adni ,hogy miért durroghat vissza a kipufogó motorfékezésnél?125-ös robogónál normális lehet kis mértékben?Vagy miben keressem a hibát? Köszönöm !
Sziasztok!
Kellene nekem segítség a motorom NS50 F 70-nél tilt állítólag valami ékkel lehet állítani rajta, hogy menjen normálisan
-van ötletetek mit csináljak vele.
Köszi
Madar991
Sziasztok!
Van nekem egy Cagiva Prima R tipusú motorom. Az a problémám, hogy mikor beindítom(szivató kell hozzá) max fordulatig kipörög, és ha leveszem a szivatót leáll a motor. Mi lehet a gond? Fontos lenne a segítség! Előre is köszönöm szépen!
A következő problémában szeretnék segítséget kérni:
VFR750F motoromon a hidraulikus kuplungot egyik pillanatról a másikra nem lehetett behúzni, olyan volt mint a fékkar. Minimálisat mozdult, ez kiemelt annyit, hogy el tudjak indulni, aztán egy idő után már jó lett. De utána is néha bekeményedett.
Mi lehet a gondja?
Köszi!
Sziasztok!
Újonc vagyok motoros körökben,egy 2004-es FZ6N-el.
Most készülök olajcserére,és imént voltam egy motorosbolt-szervízben,ahol mellékesen megkérdeztem a szelephézag állítás árát,meg hogy csinálják-e.
Természetesen megcsinálják,meg ugye olajcserétől A-Z mindent.
Olyat mondott viszont az ipse,amiről még nem hallottam:
olajcsere során légteleníteni...
?
Ez igaz?
"...A nagy beszolasos valaszod tukrozi azt hogy te ROBOGOS vagy nem MOTOROS..." Na ezt a dolgot szerintem hagyjuk inkább. Robogós, motoros, autós, suzukis.... Magyarország 2011. Szerintem Mindenki a közlekedés résztvevője, és úgy is kellene viselkednie.....
Szevasztok! Érdeklődnék hátha ti tudtok segíteni. Mi lehet az oka hogy a 125-ös 4 ütemű robogómnál,hogyha többel megyek és teljesen visszaveszem a gázt motorfékre olyan 40-50-60 környékén mintha ilyen visszadurrogó szívó(nem tudom jobban leírni)hangot ad a motor(olyan 4-5-6-ot pukkan),nem nagyon zavaró csak érdekelne hogy mi lehet az oka?.Ez normális?Vagy valami probléma lehet? Nemrég lett benne görgő cserélve meg olaj meg szelephézag állítva,de mintha előtte nem csinálta volna,vagy csak nem vettem észre.Előre is köszönöm a válaszokat !
Na hat szep es ertelmes valaszt adtal. Kezdjuk ott hogy garantaltan tobbet ultem motoron mint te igazi motoron, ocskos nwm robogon ! A masik az hogy a hideginditto manualis. Es ezt a figurajat hogy horog nemregiben kezdte csinalni NAGYOKOS!, Szivatoval gond nelkul veszi a fordulato.
A nagy beszolasos valaszod tukrozi azt hogy te ROBOGOS vagy nem MOTOROS
Igazi motoros nem ir ilyen valaszt.
Sziasztok! Nemrég írtam a Suzuki Banditommal kapcsolatban!
Ez egy 400-as 1991-es nem változó szelepvezérlésű gép!
26000Km van benne óra szerint
Adtatok pár jó ötletet de sajnos semmi sem segített eddig!
A tünet a következő: alapjáraton 4 henger megy, alacsony fordulaton és részterhelésen is 3 henger de egyből megindul a 4. ha odahúzok egy csutka gázt! 6000-felett megy minden henger, jól húz 14000-ig! Hidegen nem igazán csinálja de melegen egyre jobban.
Ha meg van hajtva forgatva van rendesen kevésbé csinálja, csúcsforgalmas tötyögésnél alig lehet kiforgatni!
Minha elköpné magát benzinnel
A gyertyák szép őzbarnák, karbiszinkron, szelephézag alapjárati levegő belőve! falsot nem szív!
Valakinek valami ötlet? Esetleg szelep hiba? Úszószint?
Vagy tolattyú membrán?
amíg a motor be nem melegedett addig felejtsd el a gázkart h létezik! azért hörög le hidegen mert a hidegindító nyitva van méég! és az úgy jóó! amíg nem meleg felejtsd el a gázkart! (te sem ültél még motoron soha!..)
De erre átnézés nélkül, nehéz válaszolni.