Nem csodálkoznék, ha politikus lenne! Olyan remekül beszél mellé, hogy a maszop akadémián tanítani kéne. Írhatsz bármit, mindig más témát talál!és mondja , mondja.......!
Udv!Segitsegre lenne szuksegem.. Yamaha Aerox-omon(50cc) a kipuffogo nagyon hangos..amint a kepen is latszik eleg nagy kipoffogo veg van rajta de nem az a problema oka,amig a tura nm megy fel es nem kezdem huzatni addig nincs az a hangja,van 1 az alap hangja a kipufogonak s amikor 30km/h kornyeken elkezd igazan gyorsulni es turazni nagyon eross hang jon a motor felol.Tobben meghalgatak es mondtak h kicsit kifuj es kivan hasadva valahol az a baj.Az a hang a kipuffogo legvegebol jon ami megy be a motorba illetve a motor bemenetel elotti kanyaritas kornyekerol.A kerdesem annyi lenne hogy ha leszedem a kipuffogot mire figyeljek vagy mit nezzek meg,vagy hogy nezzem meg hogy holvan kihasadva ?A valasozkat elore is megkoszonnem!
Az baj hogy te is előrébb jársz fennhordott állal mint ahol az eszed tart, és azt hiszed hogy ez téged feljogosít arra hogy ilyen dumával illess meg engem.
Még jó hogy nem te szabod már meg a spanyolviaszt hogy kinek van itt joga felszólalni.
Gratulálok az okleveledhez Janizzál csak vele örülök hogy neked van ilyen is.
Az baj te nem tudod mibe kötsz már megint bele, szóval nem mondtam hogy másról lenne szó mint a főfék henger.
Sajnálom hogy így összesikerült haverkodnunk innentől kezdve ez a téma engem nem érdekel.Én nem veszekedni jöttem ide...
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok ,hogy hogy tudhatnám meg, hogy a motorom kuplungjának van-e valami baja, úgy h nem szedem szét?Tudom hogy hülyén hangzik-e a kérdés de nem nagyon tudom eldönteni hogy csak sima mechanikus zaj-e amit csinál vagy esetleg van valami baja.A motor egy honda cbf 125-ös 11000 km-el.Bocs h ha nagyon hülye a kérdés,de előre is köszönöm a válaszokat
Hmm..ezt nem is tudtam.De nem biztos,hogy emiatt volt mivel azt a benzint már kihajtottam belőle.Mikor utoljára teletankoltam,talán ha egy liter volt még az aljában.És most tiszta benzin volt benne.Ma is mentem vele egy kört de nem volt ilyen vagy ehhez hasonló hibajelenség. Igaz csak kb. 20 km-t mentem.Ez a "jobban megy" jelenség abban mutatkozott meg nálam,hogy elötte a motor 90 km/h sebességnél,4000-es fordulaton néha rángatott.De mióta átküldtem ezt a tisztítót,tudok egyenletesen haladni ezen a sebességen.Igaz egy szinkronizálás még azért kéne.Ezért is tippelt haverom dugulásra.
"...Majd utána be akartam indítani de nem indult.Csak kb 3-4 perc után indult el megint,meleg motor ellenére csak szivatóval..." Jah, és pont ezt csinálta a trabi is. Leállt csak úgy, és a meleg motort csak nagy nehezen sikerült beindítani szívatóval.....
A karbi és injektor tisztító úgy tudom hogy 90% kerozin. Persze hogy jobban megy tőle a gép, de csak addig amíg benne van. Nekem annó a 2T trabit majdnem kivégezte. Ment mit az állat, de hazaérve elkezdett szuszogni az egyik hengerfej tömítés. Ez kijavítva, másnap az utca végén meg a másikat nyomta ki. Ezután igyekeztem a kútra, hogy felhígítsam a tankban lévő cuccot. Bár az is igaz, hogy a kutya sem mondta hogy öntsem bele a 2T motorba, de szerintem ebből szempontból mindegy hogy 2 vagy 4T....
Ja igen :) dupla karbis egyiken van ülepitö pohár másikon nincs :) Amikor felujitottuk akkor néztük azt a gumimembránt és nem volt repedve semmi azota jo is volt sokat használtam de igy hirtelen lett ez .. lehet akár az is a hiba majd elviszem vmi szerelöhöz :)
Megint azt mondogatod amire senki sem kiváncsi! Sokat kell még neked tanulni mire elérsz egy olyan szintet , ami érdemi hozzászólásra feljogosít! Veterán dumád neked van.
Majd ha neked is esz legalább egy gépésztechnikusi okleveled akkor lesz egy kis alapod , hogy tudd mit beszélsz-csinálsz! És főfékmunkahengerről volt szó!
Arra voltam kíváncsi hogy dupla van-e rajta és hogy mind2 úszóházzal van-e ellátva vagy csak az egyik.
Mert a vákuumos oldalin felmerülhet egy olyan probléma hogy kiszakad benne egy membrán vagy esetleg akad a tolattyú és az hajlamos efféle problémákat szülni.
Át kéne azt nézni lehet hogy csak a főfúvóka kitekeredett, és mivel azt a karbit a vákuum nyitja 5-6 fordulatnál általában akkor előfurdalhat az is hogy lekajáltatja a motort.
De szívatót is meg kéne nézni ha az rendben van akkor jöhet az úszóház nélküli karbi ha egyáltalán olyan van rajta...
Hát én mindig az egyszerűbb utat választom, sem mint a kókányolást én 21-év alatt csináltam már pár hülyeséget ami tanulópénz volt szóval másképp érem fel ésszel ezek szerint mint te 60-évesen ha egyáltalán hiteles.
Nem fúrtál le még életedbe sem csavart fejet ezek szerint.
Senki nem dühöngött egyébként de engem ezzel a veterán dumával nem fogsz elkapálni.
Üdv.A napokban észrevettem,hogy a gépemen zörög a tanksapka zárja.Mit tudnék csinálni vele,hogy ne zörögjön?
Ja és kipróbáltam a karburátor-tisztító folyadékot.Tényleg van hatása,mert a motor érezhetően jobban megy mint előtte.Viszont van egy nagyon kellemetlen hátránya is .Kint voltam Oberwartban és hazafele menet egyik pillanatról a másikra nem reagált a gép a gázra.Hiába húztam neki,nem gyorsult sőt inkább mintha le akart volna állni.Félreálltam vele és le is állítottam a motort.Majd utána be akartam indítani de nem indult.Csak kb 3-4 perc után indult el megint,meleg motor ellenére csak szivatóval.Egy haverom szerint valami nagyobb koszdarab ami levállt a karburátorban elzárta valószínüleg valamelyik fúvókát.Szal jó a cucc,de menet közben kellemetlen pillanatot tud okozni.
Hali, srácok kéne egy kis segítség. van egy cbr600f (1996) gépem. most lett felújítva,de valami nyekereg az elejében ( sárvédő környékén ) .olyan mint ha két műanyag nyikorogna egymáson ,de nem látok semmit. ezt főleg kanyarodáskor és toáskor hallom. új fékbetétek, új tárcsák, vannak rajta. de már előtte is csinálta....
"Az ilyesmit egyébként leszokás fúrni ha nem jön le..."
Te a 21 éves fejeddel mit fúrsz le, és honnan? És ha lefúrtad mit csinálsz a bennmaradt csavarral? Én kétszer annyi ideje szerelek technikusként, mint amennyit éltél.
"de felhegeszteni egy csavart az kész fejlövés"
Miért is?
Nem dühöngeni kell , hanem gondolkodni!
Fékmunkahengerből, és millió helyről vettem ki már csavart ezzel a módszerrel! Vékony dróttal kis amperrel szépen felpöttyölgetem. Egész addig míg meg nem tudom fogni! De te is leírhatod hogy szoktad! Tudom, vigyék hozzád, majd te kiveszed!?
Sziasztok! Adott egy RX 50-es hátsó tárcsafékrendszere. Úgy vettem a gépet, hogy nem fogott semmit a fék, de a tartály is csak oda volt kötegelőzve, a csöve törve volt. Felraktam a rendes helyére a tartályt, töltöttem olajjal, légtelenítettem, légtelenítettem és légtelenítettem de a buborék nem fogyott, mindig jött egy kevés, majd egy kicsit több.... De órákig csináltam, átpumpáltam a rendszeren úgy több deci olajat is, de a buborék ott volt és a pedálnak nem volt ellenállása utána sem, hogy lezártam a légtelenítőt. :S Mi lehet a baj? Szerintem a dugattyúnál engedni az olajat és ezért van az egész. Hisz a tárcsa olajos lett, miután le is töröltem. Ilyenkor mit kell cserélnem? Hogy van felépítve a nyereg? Nem akarom szétszedni, mielőtt nem tudom mi kell bele... Valami o gyűrű féleség vagy mi? És honnan tudnék venni? Kerestem már, de nem találtam. Grimeca nyereg van rajta egyébként. Köszi előre is! Zoli
Agyaltam hogy írjak-e a galériádhoz de láttam van ott elég okos aki azt se tudja miről gagyog.
Ha ilyen kérdésed van alapvető hogy leírod milyen típusú karburátor van a motoron mert így láthatatlanba kurvára semmit nem lehet rá mondani.
Hú valahol a kipufogó csonkok alatt kell tán lenni a blokkon egy filternek, nem tudom pontosan havernak mintha a 250-esén ott láttam volna.
Levételéhez egy láncos szerszámot szoktak használni ha könnyen hozzá lehet férni meg kell próbálni kézzel lecsavarni.
Ha nem megy akkor egy erősebb csavarhúzót átütsz rajta és azzal letekered én úgy szoktam...
hello olyan kérdésem lenne h a motorom néha feketét füstöl kibaszott sokat eszik meg nem pörög ki dadog néha durrog .. karburátornak milehet a baja ? tű szelep ki kopott vagy ? mi lehet ? elöre is köszönöm .
Még jó hogy nem te szabod már meg a spanyolviaszt hogy kinek van itt joga felszólalni.
Gratulálok az okleveledhez Janizzál csak vele örülök hogy neked van ilyen is.
Az baj te nem tudod mibe kötsz már megint bele, szóval nem mondtam hogy másról lenne szó mint a főfék henger.
Sajnálom hogy így összesikerült haverkodnunk innentől kezdve ez a téma engem nem érdekel.Én nem veszekedni jöttem ide...
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok ,hogy hogy tudhatnám meg, hogy a motorom kuplungjának van-e valami baja, úgy h nem szedem szét?Tudom hogy hülyén hangzik-e a kérdés de nem nagyon tudom eldönteni hogy csak sima mechanikus zaj-e amit csinál vagy esetleg van valami baja.A motor egy honda cbf 125-ös 11000 km-el.Bocs h ha nagyon hülye a kérdés,de előre is köszönöm a válaszokat
Majd ha neked is esz legalább egy gépésztechnikusi okleveled akkor lesz egy kis alapod , hogy tudd mit beszélsz-csinálsz! És főfékmunkahengerről volt szó!
Mert a vákuumos oldalin felmerülhet egy olyan probléma hogy kiszakad benne egy membrán vagy esetleg akad a tolattyú és az hajlamos efféle problémákat szülni.
Át kéne azt nézni lehet hogy csak a főfúvóka kitekeredett, és mivel azt a karbit a vákuum nyitja 5-6 fordulatnál általában akkor előfurdalhat az is hogy lekajáltatja a motort.
De szívatót is meg kéne nézni ha az rendben van akkor jöhet az úszóház nélküli karbi ha egyáltalán olyan van rajta...
Nem fúrtál le még életedbe sem csavart fejet ezek szerint.
Senki nem dühöngött egyébként de engem ezzel a veterán dumával nem fogsz elkapálni.
Ja és kipróbáltam a karburátor-tisztító folyadékot.Tényleg van hatása,mert a motor érezhetően jobban megy mint előtte.Viszont van egy nagyon kellemetlen hátránya is .Kint voltam Oberwartban és hazafele menet egyik pillanatról a másikra nem reagált a gép a gázra.Hiába húztam neki,nem gyorsult sőt inkább mintha le akart volna állni.Félreálltam vele és le is állítottam a motort.Majd utána be akartam indítani de nem indult.Csak kb 3-4 perc után indult el megint,meleg motor ellenére csak szivatóval.Egy haverom szerint valami nagyobb koszdarab ami levállt a karburátorban elzárta valószínüleg valamelyik fúvókát.Szal jó a cucc,de menet közben kellemetlen pillanatot tud okozni.
Te a 21 éves fejeddel mit fúrsz le, és honnan? És ha lefúrtad mit csinálsz a bennmaradt csavarral? Én kétszer annyi ideje szerelek technikusként, mint amennyit éltél.
"de felhegeszteni egy csavart az kész fejlövés"
Miért is?
Nem dühöngeni kell , hanem gondolkodni!
Ha ilyen kérdésed van alapvető hogy leírod milyen típusú karburátor van a motoron mert így láthatatlanba kurvára semmit nem lehet rá mondani.
Levételéhez egy láncos szerszámot szoktak használni ha könnyen hozzá lehet férni meg kell próbálni kézzel lecsavarni.
Ha nem megy akkor egy erősebb csavarhúzót átütsz rajta és azzal letekered én úgy szoktam...