Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most egy hülye kérdés: hogyan tudom kicserélni az olajszűrőt, és hol van?
Hát az egyiknek nálam is csak az a szerencséje, hogy messze lakik, arról képet és nevet is raktam fel(most nem akarom ideírni), a poén hogy motorszerelés előtt smasszer volt. A másikat nem merem beírni, mert elvileg jóbas vagyok vele..... A harmadik meg már bezárta a műhelyét, az miatt estem is egy szépet. A Powerbikeosok meg pl. 70ezerért cseréltek láncszettet nekem 125ösre. De még sorolhatnám.
Én anno hegesztettem fel csavart na hát annyit is ért...
Dupla munka volt lekillódni.
Másik meg ha a festék esetleg épp azt is gyorsan szétbaszod a meleggel.
Édes faszom miket nem olvas itt az ember kár volt ide jönnöm csak felidegesítem magam.
Nem hiszem el bazmeg hogy ennyi görény szerelő van anno én is kifogtam egy faszopót aki szó szerint átbaszott mint a szart.
Az az egy szerencséje hogy több mint 200km re lakik innen mert egyébként már rágyújtottam volna legalább a házat.
A polyén meg az hogy még az ország másik felében is van hírneve természetesen hogy mekkora görény.

Azóta már magam javítom a motorom, és egy képzést is elkezdtem nekem többet nem hiányzik egy kotnyeles balfasz sem.

Megkérdezhetem hogyan hívták ezeket a szerelőket?
Elég csak keresztnév hátha ismerős...
Meg tudnád indokolni, hogy miért -kész fejbelövés- felhegeszteni?!
A torks megoldás még csak hagyján de felhegeszteni egy csavart az kész fejlövés, nagyobb marhaság nem jutott eszedbe?

Az ilyesmit egyébként leszokás fúrni ha nem jön le...
Valki segitsen! Aprilia robogó. Nem pörög fel és max 50 a vége.....lejtőn lefele megy mint a barom...de amint visszaengedem a gázt megint max 50-nel tudok menni......

gyújtáselektronika megoldaná a problémát?
na sikerült végül torxal, bár nem volt egyszerü szülés... Köszi a tippet!
Hai!
Van egy Aprilia RX 125 öm.
És amikor megyek egy bizonyos fordulaton "ledadog" Viszont üresben lehet bőgetni.
Miért lehet ez?
hát szeptember óta szerelönél volt a motor,vagyis ök annak tartyák magukat.Tény hogy az egyik az motorszervizbe dolgozik nem árulom el meikbe nem vagyok köcsög.A másiknak meg otthon van szerelömühelye.Na ök ketten kilodtak vele fél évig ha egyáltallán csináltak valamit.Az egyik azt mondta jó a vezérlés.Én csak örájuk tudok hagyatkozni mivel a 4t hez sik hülye vegyok.
CO hegesztővel felrakni annyira, hogy meg lehessen fogni és amikor lehűlt, akkor ki lehet tekerni!
okés megpróbálok beleütni egy torxot. És ha esetleg ez nem jön be milyen megoldás van még? Egy műhelybe hogy csinálnák? Az igazat megvalva nem akarom elvinni szervízbe mert egy szaros fékfolyadék cseréjért lerabolnák az életemet is, amit énis meg tudok csinálni fél liter fékfolyadékból meg némi légtelenítő tömlőből (meg persze egy vákuumszivattyű is nagy segítségemre van :))
Sziasztok!

Nem tud valaki olajhűtőt GSX 1400-eshez? Érdekelne minden lehetőség!
Próbálj beleütni eggyel nagyobb torx betétet!
üdv van egy 1986os gpz400rem és nem tudom tudnátok nekem egy hibára magyarázattal szolgálni miszerint a túlfonjon vagy elcsöpög a hűtő rendszerből a víz vagy maga a gép nyomja magából ki ere nem tudunk rájönni.
Köszönöm előre is a válaszotokat.
Szakszerűen: Hegessz rá egy másik csavart lehetőleg az ne imbuszos legyen..
Jó kicsit barbár módszer, de nekem így sikerült kicsavarni a hátsóféknyeregről egy -szintén- imbuszos elnyalt csavart. :D
én tettem a csavar köré valami hőálló izét, nem tudom hogy mi volt az , hogy valamennyire megvédje a nyerget.

Még ami lehetséges -megoldás- flexel bele vágsz a tetejébe aztán lapos csavarhúzóval ki.

Most lehet, hogy leírtam azt a két megoldást amit nem lehet meg csinálni.. De majd a szakik megmondják..
a mikrofilmen 70/40 a fúvókák mérete.
Sziasztok! A főfékhenger tetején lévő imbuszos csavarom berohadt és szétkaristoltam így forog benne az imbuszkulcs. Van valakinek vmi ötlete hogy hogy tudnám kicsavarni? Már vettem racsnihoz imbusz bitet csak most már forog a csavarba a fej. Mit tegyek?
38 B216 K5X2 a száma a karbinak.
10W40 olajat keverheted más jó minőségűvel nyugodtan.Az olajszűrőt se felejtsd el lecserélni,utángyártott is megteszi és akkor olcsóbban megúszod az egészet és nem nagy különbség van a gyárihoz képest.A szerviz intervallumot be kell tartani és a motor meghálálja!
10w40 castrolt használok és vagy 10 motorba rendszeresen rakom.az hogy nehezebb a váltás vagy hangosabb a motor ez nem az olaj bűne max 10 % erejéig. a kopottságot ilyenkor mindenki elfelejti és csak az okoskodás jó magyar szokás szerint
Tehát akkor csak simán cseréljem ki...egyébként gondoltam, hogy átvert....Mindenesetre nagyon köszi a segítséget. (elárulom, hogy nem először vertek át, a legdurvább egy 180ezres szerelés volt, annak az embernek fel is tettem ide a képét) Az érdekes, hogy most ismerős volt. Ugyan ez az ember, most el akar nekem adni egy 250es 93as kawa blokkot 85ezerért, mert a 89es 250esemben szétment a blokk(kitalálhatod, ott egy Kapuvári szerelő b...ott át több100ezerrel, és 2 évet vártem a motorra, mire visszaadta).
A mostani motorom csak azért jó(egyelőre), mert külföldről lett behozva, de ezen már hitel van.
ne moss semmit és a barátom hallotta hogy a barátjának a negyedik haverja jól dolgozik remélem tanultál.
akkor a múltból megkérdezem a vezérlése rendben van. szakirodalom szerint elég sajátságos a jelölése. elég ha a feszítő patront egyszer kilazítjátok és ugrik a lánc.
Még hozzátenném, hogy kawasaki zxr 400ról van szó és állítólag 10W40 es olajat tett bele....