nem motor de 2 kereke van
van egy 10+ éves biciklim
cro.mo elsővilla, alumínium kormánybefogó
ezek olyan mértékben összeálltak hogy meg sem mozdulnak
napok óta locsolgatom csavarlazítóval, fegyverolajjal petróleummal felváltva de nem enged
gondolom az alu szépen berohadt és bedagadt
ötlet van a szétválasztásra? mert nekem kifogyott a tudomány
fűrészelni nem szeretném........
Hello!
Tudom nem mai téma már amihez hozzá szólok, de nagyon sokat segítenél ha el tudnád küldeni a Honda VF 400 ashoz való szervíz könyvet. Ha megtennéd nekem, az adatlapomon megtalálod a mail címem.
Üdv: Zoli
na mégegyszer....
van sok megoldás
megfúrod egy vékony fúróval és létezik csavarkihajtó készlet
kb olyan, mint egy fúrószál de balmenetes így ha balra tekered belehajtod és miután megszorul kitodod hajtani
Sziasztok.
Elkovettem egy nagyon nagy hibat,nagyonmeghuztam a kipufogofelfogato csavart es beletort a hengerbe.Hogyan tudnam azt kiszedni belole.Otleteiteket varom.
Elore is koszonom.
Ma észrevettem, hogy alapjáraton a hengerfej magasságánál, de inkább a szívósortól egy ütemes ti-ti-ti-ti hang halatszik. 2006-os Z750 6000km-errel.
Mondták, hogy a befecskendezők adthatnak ilyen hangot, de fura mert még nemfigyeltem fel a hangra. De ígymár fülefve elég feltünő, lehet csak beképzelem magamnak hogy van valami, de hátha ti tudtok valami hasznos ínfót mondani.
gondoltam a szelepkre vagy a hézagolásukra, de hidegen ha megyek is nemhúzom meg 6000km-nél? fura lenne.
Amúgy gyári a gép, csak egy K&N légszűrő van benne.
igen értelek,haza hozom és átnézem,nincs-e valahol kidörzsölödve vezeték vagy ilyesmi.És tényleg olyasmit csinál a motor mind amikor annó a Trabival szoktunk szorakozni Sárvár föutcáján,menet közbe gyujtás levesz padlógáz gyujtás vissza és durranás.Egyszer a kipufogót is lelötte
Olyasmire gondolok, hogy a rázkódás miatt valahol fellép valami kontakt hiba a gyújtásrendszerben, és kihagy a gyújtás, majd az elégetlen benzin robbog a kipufogóban. Ezt a jelenséget létre lehet hozni, úgy pl. ha menet közben leveszed a gyújtást , és visszakapcsolod. Pl gyújtáskapcsoló, oldalsztender kapcsoló "engine stop" kapcsoló, stb érintkezési hiba......
Az egy dolog mit mond a szerelő. Hozd el tőle, és nézz valakit a közeledben, aki ért hozzá! Szinte biztos, hogy gyújtás gondja van. Még javaslom a csatlakozók alapos átnézését, gyújtáskapcsolót is beleértve.
mert lehet olyan gond is , hogy kimaradozik a gyújtás.
kipufogóba,és neketek lehet hogy mond azis valamit hogy egyszer csinált olyat hogy nem indult be,és akkor megnéztem nem volt szikra,de egyszer csak ujbol lett és pöccre indult.
Kérem,aki tud segítsen!
Problémám a következő.
Az önindító csak kivett gyertyával tekeri meg a főtengelyt,amint a gyertyát beleteszem,attól kezdve csak 1-2-őt nagy nehezen teker rajta.Ez természetesen nem egy lendületes normális tekerés.
Már kipróbáltam hogy az önindítónak adtam direkt áramot,de akkor is ugyan ez a jelenség.Ezt egy rendes autó akkuról végeztem,mert gondoltam hogy a motor akkuja a gond,de nem.Így sem javult a dolog!Levettem az önindítót,gondoltam talán szénkefe,de azok rendben vannak.Lehet hogy az önindítót kell cserélnem?Vagy mi lehet a baj?
Beteg alany:Tuareg Wind 125 Rotax127 blokkal
Kérlek ha tudsz segíts,mert szét vet az ideg!
Köszönöm!
van egy 10+ éves biciklim
cro.mo elsővilla, alumínium kormánybefogó
ezek olyan mértékben összeálltak hogy meg sem mozdulnak
napok óta locsolgatom csavarlazítóval, fegyverolajjal petróleummal felváltva de nem enged
gondolom az alu szépen berohadt és bedagadt
ötlet van a szétválasztásra? mert nekem kifogyott a tudomány
fűrészelni nem szeretném........