kösz de elv tiszta a kipuff de ma azért leszedem.már végig gondoltam minden lehetoseget,csak kicsit bosszanto h 50es es tobbet eszik mint a 180as runnerem
én a helyedben végig gondolnám hogy a 10 literes fogyasztást egy csavar tekergetése okozza.ott a kipuff-nál tiszta takonynak kellene lennie. és meg fulladna a benzinbe.
Üdv!
Van egy MC2-es nrg-m ami sokat allt a konfig a következő malossi légszürö,gianelli kipuffogóval és malossi szijal(hengert,görgöt,többit nem tudom mien).
Dellorto Phva 12es karbi van rajta 66os főfuvokaval automata szivatoval es sokat eszik 30kmn kb 2-3litert,ezért olyan segitségre lenne szükségem h optimalisra beallitani a karbit,mert el lett allitva mivel nem indult be.szoval pl akinek normalisan fogyaszt pl 2-3 liter/100km-en az ha lenne olyan kedves leirni h az alapjarati csavarja kopig becsavart allapottol visszafele hány csavarasra van allitva,ehhez pedig en belöném az optimalis levegot a masik csavarral,v barmi olyat ahol gyari ertek van dellorto phva 12 karbihoz
előre is köszönöm
Üdv!
Koszi szepen en szatmaron vagyok az kicsiben is vagy 170 km de nem is lenne gond csak darabokban van a gep festeni keszulok,a sugotol a mult heten kaptam meg az alkatreszeket,mondjuk meg annyira nem kaptam szet csak a tankot meg a plexiket vettem le,mesengered van ?
Egyik sem bonyolult művelet, adja magát értelemszerűen. Mondanám, hogy hogy gyere el, van szerelési útmutatóm a motorodhoz, de segítenék megcsinálni is. Kár, hogy messze vagy. Én Nagyváradtól 40 km.-re lakok nyugatra.
Sziasztok.Suzuiki gs 500 as hoz kellene valami leiras vagy rajz elso feknyereg konzolt vennem le de nem tudom hogyan,hatso fekbetet is kellene csereljek,ehez is jo lenne valami segitseg.Koszono elore is a segitsegeteket .Udv
Jogos és felveti azokat a kérdéseket hogy mért égett meg a szimering mért magasabb a motorolaj hőfok mért nincs öntisztulás és nem volt pályaszerű alkotáson soha a motor. de a lényeg ezek a fos műanyag PVC OLAJOK sok jó fizető munkát adnak nekünk. a másik az hogy mosóbenzinnek vettem E85-öst és az égett olajat nem oldotta a 98-as pedig első szóra.
Szép jó napot mindenkinek! 1 kis segítségre lenne szükségem! Valaki esetleg nem tudná nekem meg adni a suzuki gs 500 E (2007)-es kiadású Motor Gyári Színkódját? a fehéret és a kéket? Mert Festetni szeretném a motorom és Kevertetni szeretném hozzá a festéket! És hogy Milyen Lakkot vegyek hozzá! Itt 1 Kép is a Motorról ! a segítségeket előre is köszönöm Üdv Széles utat! Sziasztok!
Talán nem az baj, hogy drága híg olaj volt hanem, hogy nem, az volt a dobozban amit fizetett..... ......de a versenyolaj szerintem is a pályára való...
Kész!
Nekiálltam a benzincsőnek, és akkor észrevettem a közelben egy árva csövet megbújva, amit addig nem. Találtam neki véget is, ahova rá lehett dugni, és most megy a motor, mint a kisangyal.
Köszi szépen a segítségeket...
érdekes emberek vannak az aszfalton. nagyon fullos drága olaj van mindig a motorban és szétszedéskor értette meg a profi hogy a drága híg és fos olaj ilyet csinál a szelepekkel ha nem bele való. én az árbeli különbséget inkább megiszom
Pl. szuszogó, levegő cső. És ha megtörik, nem kap levegőt a tank. És ha fogy a benzin, csökken a nyomás a tankban. És akkor egy idő után nem folyik le több benzin. Szerinted dísznek tették oda a gyárban? Volt párezer kilóméter csövük feleslegesen?
Van egy MC2-es nrg-m ami sokat allt a konfig a következő malossi légszürö,gianelli kipuffogóval és malossi szijal(hengert,görgöt,többit nem tudom mien).
Dellorto Phva 12es karbi van rajta 66os főfuvokaval automata szivatoval es sokat eszik 30kmn kb 2-3litert,ezért olyan segitségre lenne szükségem h optimalisra beallitani a karbit,mert el lett allitva mivel nem indult be.szoval pl akinek normalisan fogyaszt pl 2-3 liter/100km-en az ha lenne olyan kedves leirni h az alapjarati csavarja kopig becsavart allapottol visszafele hány csavarasra van allitva,ehhez pedig en belöném az optimalis levegot a masik csavarral,v barmi olyat ahol gyari ertek van dellorto phva 12 karbihoz
előre is köszönöm
Üdv!
Van egy Gilera GSM 50 motorom és szeretném megkérdezni hogy, hól találom meg benne a gyári folytást.
Köszi a válaszokat előre is.
Nekiálltam a benzincsőnek, és akkor észrevettem a közelben egy árva csövet megbújva, amit addig nem. Találtam neki véget is, ahova rá lehett dugni, és most megy a motor, mint a kisangyal.
Köszi szépen a segítségeket...