Gaben, gondolkodj egy kicsit, és kűdd a picsába azt, aki szinkront javasol. Lehet, hogy ráférne a motorodra, de az említett hibajelenséget tuti nem szinkron rossz szinkron okozza.
Szerintem nem karbiszinkron probléma, de ha az a baja, akkor sem 15000 FT, hanem jóval kevesebb. Két karburátornál pedig maga a szinkronizálás pár perc. Én saját magamnak csinálom, ilyen alapműveletért nem adok ki pénzt.
Olyan segítség kellene hogy a fényszóróimnak a magasságát szeretném leellenőrizni, ezekre van valami leírás, hogy a tompítottnak milyen magasságra kell világítania, adott távolságban?
Szerintem magasra világít.
Azt tudom hogy hol lehet állítani, Suzuki Sv650S K2
Sziasztok! " kérdésem lenne. Egy gilera runer 50es robogóm van, és még a múlt évben egyszer nekidőlt a falnak. A plexin keletkezett egy (kb miliméteres) karc, és az oldalidomon, egy kicsit nagyobb. Ez hogy javítható?
Hello nekem 1 telefonszám érdekelne ..
a Palini hengerfúratás valamilyen Őri...
akinek megvan az legyen szíves írja ide... sürgős lenne..
előre is köszi..
Ez hogyan nézne ki?
Amúgy elég rugalmasnak tűnik a cső, meg nem is folyik sehova a benzin. Ha esetleg elrepedt volna, akkor gondolom, valahol szivárogna.
Üdv!
Közel 4 éve van CBR 125-ösöm (2004. márciusi példány). Eddig 26000km-t raktam én bele, és semmi gondja nem volt. Ma légszűrőt akartam cserélni, addig eljutottam, hogy a tankot leemeltem, ill. majdnem, mert nem volt kedvem a sok csövet lehúzni az aljáról, így visszaraktam mindent. Egy szellőző cső lehúzódott, ami a lenti csövek mellett fut ki a szabadba (szóval elvileg akkor sem lett volna semmi, ha nem rakom vissza), de persze most már a helyén van. Most szerintem minden vissza van rakva. Aztán mikor el akaraok menni, akkor jöttek a gondok. Csak szivatóval járt a motor és erősen ingadozott az alapjárat, aztán már csak 1-2 alkalommal indult be és akkor is 1-2 pöffenés után leállt, most már be sem indul. A gyergyát megnéztük, tök jól néz ki, szóval avval nincs gond. Mintha kifogyott voltna a karbi úszóházból a benzin (tank majdnem tele van benzinnel), és nem kapna utánpótlást a tankból. Mi történhetett, mikor csak meg lett mozgatva a tank, aztán minden vissza lett rakva szépen a helyére? (Szűrők eltömődése, vagy valami borulás elleni védelem?)
Sziasztok!Egy kis segítség kellene!Aprilia af1 50-em van.Az önindító nem tekeri meg a lendkereket csak üresen forog.Új akksi van benne(12V 4Ah).Behúzni behúz csak az önindító fogaskereke üresen forog a tengelyen.Mi lehet a probléma?
Sziasztok!egy olyan probléma van a motorommal hogy úgy viselkedik mintha nem jutna el a benzin a motorba elöször gyanakodtam a benzincsapra mert már azzal is voltak gondok,de nem az a baj onnan jön a benzin csak egyszerűen menet közbe egyszer csak el kezd rángatni vagyis nem is rángatni hanem nehézkesen menni aztán a hangja is megváltozik mintha (2 hengeres lenne csak)olyan a hangja mintha nem minden hengerbe jutna üzemanyag és majd szépen lassan leáll,és utána rögtön be sem akar indulni,olvastam már elég sokat utána itt a fórumon és tapasztaltam h voltak már másokkal is hasonló gondok,és azt szeretném megtudni hogy mi lehet a baj?sok szerelőt megkérdeztem szerintük karbiszinkron lenne a megoldás,az ivanicsnál meg is csinálják 2-3 óra alatt ami azt mondták 15 ezer körül lenne,érdemes lenne márkaszervízben csináltatnom vagy nem lenne muszáj?(garancia miatt)köszönök minden segítséget
Olyan segítség kellene hogy a fényszóróimnak a magasságát szeretném leellenőrizni, ezekre van valami leírás, hogy a tompítottnak milyen magasságra kell világítania, adott távolságban?
Szerintem magasra világít.
Azt tudom hogy hol lehet állítani, Suzuki Sv650S K2
Köszönöm!
a Palini hengerfúratás valamilyen Őri...
akinek megvan az legyen szíves írja ide... sürgős lenne..
előre is köszi..
Amúgy elég rugalmasnak tűnik a cső, meg nem is folyik sehova a benzin. Ha esetleg elrepedt volna, akkor gondolom, valahol szivárogna.
Közel 4 éve van CBR 125-ösöm (2004. márciusi példány). Eddig 26000km-t raktam én bele, és semmi gondja nem volt. Ma légszűrőt akartam cserélni, addig eljutottam, hogy a tankot leemeltem, ill. majdnem, mert nem volt kedvem a sok csövet lehúzni az aljáról, így visszaraktam mindent. Egy szellőző cső lehúzódott, ami a lenti csövek mellett fut ki a szabadba (szóval elvileg akkor sem lett volna semmi, ha nem rakom vissza), de persze most már a helyén van. Most szerintem minden vissza van rakva. Aztán mikor el akaraok menni, akkor jöttek a gondok. Csak szivatóval járt a motor és erősen ingadozott az alapjárat, aztán már csak 1-2 alkalommal indult be és akkor is 1-2 pöffenés után leállt, most már be sem indul. A gyergyát megnéztük, tök jól néz ki, szóval avval nincs gond. Mintha kifogyott voltna a karbi úszóházból a benzin (tank majdnem tele van benzinnel), és nem kapna utánpótlást a tankból. Mi történhetett, mikor csak meg lett mozgatva a tank, aztán minden vissza lett rakva szépen a helyére? (Szűrők eltömődése, vagy valami borulás elleni védelem?)
utólag is az egészségedre! még 1x kössz a segítséget. az öregem örült h jólett a robogó, jön is nekem egy sörrel
összeraktam tökéletesen működik a rotyogó