Belét nemcserélhetik ki szerintem mer nem szétszerelhető. lehet az ő rossz elektronikáját akarja nekem elküldeni. csak ha visszakküldi akkor én utána már nemtudok mitcsinálni.
azt álítja hogy nemvolt a régi elektronikával sem szikrája és kimérte neki valaki hogy az a nemjó. és azt is mondta hogy egy 4 ütemü robogóéval próbálta a szerelő és azzal adott szikrát. nekem ez kicsit gyanus. ön szerint?
köszönöm szépen a választ. kapisgálom a dolgot. a kérdést azér tettem fel mer eladtam egy elektronikát és azt álítja a vevő hogy nemjó és megmérte neki valaki. szóval akkor ön szerint lehetséges hogy mért neki valaki hihető adatot? nemlehet hogy csak visszaakarja nekem küldeni az ő rossz elektronikáját és így ingyen megussza? csak mer tuti jó volt amit elküldtem neki.
Mert ezek az elektronikák cél IC-kkel vannak szerelve. Nem tudod melyik lábon mit kell mérj. De némelyik még műgyantával is ki van öntve! Ráadásul találkoztam olyannal, hogy az alkatrészekről a típusjelzés el van távolítva! Egyet lehet: beteszed a helyére és megnézed működik-e? Vagy ha van neki komplett kapcsolási rajza a belsejéről. Vagy a Fet-eket ki lehet cserélni , ha az nyekkent meg. Gondoskodnak arról,hogy bármi hiba esetén újat kelljen venned.
Sziasztok.Eddig a hőfokmérőnek a közepénél indult a ventillátor,de két-három hónapja a piros mező elött egy fél centivel indul a venti.Mi lehet a baj.Ez egy Kawasaki ZZR 1100-as motor.Válaszotokat előre is köszönöm.Zoli
Halííí. vettem nem rég egy mz etz 125 tipusu motort világitásnélkül tökéletesen jár de ha ráadom a világitást azonnal leáll . mit nézzek át mi lehet a hiba válaszokat előre is köszönöm :)
Sziasztok! van egy gondom amire nem tudunk orvoslást találni..
Van egy aprila sr 70-em.. 2001-es minnareli blokkos. 70 ccm-es Stage6 Sport Pro henger van rajta Giannelli Reverse sport Pufó 2extrem varió gyári kuplung Mallosi szíj mallosi E5 fedett házas légszűrő Rms Racing főtengely 17.5 ös dellorto karbi 100 as fúvókával.
A motor szépen összelett rakva.. 2500 km-ert ment gondnélkül és most 40nél le dadog... alapjáratot nem lehet rajta állítani... karburátor cseréltem takarítottam akkor is ugyan ez vissza a 12 es karbi... mindig dadog nem bír menni. gyujtó trafót meg Gyujtást cseréltem mindig ugyan ezt csinálja.. henger hibátlan.. membránom Tökéletes. gyertya csere volt.. és egyszerűen nem bír menni a motor. nem pörög. már minden ötletből ki fogytam... ha valaki tud valamilyen segítséget látszives Írjon nekem itt vagy e-mailba. köszönöm.
dixu@freemail.hu
szerinted rakjam össze és probáljam meg hátha,,vagy valami tipped van még?
Megpróbáltam üvegből adni neki az üzemanyagot,,és nagyon úgy nézki hogy megfelelően zár a tűszelep,,egy csepp benzint se engedett átt
Esetleg valakinek valami ötlete? nagyon hálás lennék érte
Engem ez érdekelne,mi a módja,h az enyém legyen?
Suzuki VL1500 "98-00 Service Manual.zip
Attila
ENDURO/ KROSSZ ALKATRÉSZEK, KIEGÉSZÍTŐK, GUMIK, RUHÁK! NÉZZ BE, MEGÉRI! NAGY AKCIÓK!
Van egy aprila sr 70-em.. 2001-es minnareli blokkos. 70 ccm-es Stage6 Sport Pro henger van rajta Giannelli Reverse sport Pufó 2extrem varió gyári kuplung Mallosi szíj mallosi E5 fedett házas légszűrő Rms Racing főtengely 17.5 ös dellorto karbi 100 as fúvókával.
A motor szépen összelett rakva.. 2500 km-ert ment gondnélkül és most 40nél le dadog... alapjáratot nem lehet rajta állítani... karburátor cseréltem takarítottam akkor is ugyan ez vissza a 12 es karbi... mindig dadog nem bír menni. gyujtó trafót meg Gyujtást cseréltem mindig ugyan ezt csinálja.. henger hibátlan.. membránom Tökéletes. gyertya csere volt.. és egyszerűen nem bír menni a motor. nem pörög. már minden ötletből ki fogytam... ha valaki tud valamilyen segítséget látszives Írjon nekem itt vagy e-mailba. köszönöm.
dixu@freemail.hu