megprobáltam amit irtál még 1 perc mulva is a nyelvemen volt a cső..szóval ezek szerint a tűszelep jó,,megnéztem a gumirozása teljesen sértetlen,,,de akkor mi lehet a gebasz?
Vedd le a karbit. leveszed a poharat majd fejtetőre állítod és megszívod szájjal a benzincsövet és a nyelvedet odarakod. ha a vákuum-tol odaragad vagy fél percre akkor jó, ha nem akkor tűszelep csere. esetleg a pohár alján van egy túlfolyó és a műanyag poharakon gumigyűrűvel tömít esetleg az.
Édesapám Piaggio Zip 50 2t robogójáról lenne szó... Weber 12 Om karburátoros,,mostanában annyira túlfolyik a karburátor hogy a kipufogóból is folyik ki a benzin.,.. gondoltam magas az uszó szint..
kiszedtem a karburátort,, megnéztem az úszót..a ház tele benzinnel csumára .semmi lemezke nincs rajta amivel állitani lehetne ....
kérem valaki segitsen ilyenkor mit lehet csinálni milehet a gebasz?
subertün állítok gondolom az nem oldja mega problematikát vagy igen?---
ELŐRE IS KÖSZ mindenkinek aki tudna segiteni!
további szép napot és occsóbb benzint.
én is keresek: egy olyan embert, akinek mindene a motor, és szeretne motoros szakmában elhelyezkdeni.
Ha van ismerősötök, akit érdekelhet a téma, lécci értesítsétek! Ja! Székesfehérváron!
Szevasz mester. néha nem érzed hogy ha többet tennél valami érdekében akkor hajaznál istenre.én el tudok fáradni és akkor csendben akarok maradni.természetesen egy vadásszal méghozzá literessel.
hali.van egy malaguti mgx -em,de kellene hozzá berugó rész,mert igy csak tolásra indul.amugy mr6-os blokk van benne.ha tudtok,segitsetek.cimem :sanyipet@gmail.com
Még egy kérdésem van a műszaki előtt: Szerintem minden NKH hasonlóan néz ki, ahogy megállok a sorompónál, onnan majd betoljam a motort a vizsgahelyig, vagy a lábán guruljak be?
Valamint láthatósági mellény legyen az eü csomag és az izzókészlet melett?
sajnos ebben tökéletessen igazad van.
Pedig nem sajnálom arra a kurva motorra a pénzt mert nekem gyerekorom óta a motor a mindenem,az autom az egy használati eszköz,a motor az isten.És mikor ilyen jó idö van mind pár napja itthon kaparom a falat mert van motorom de mégsincs.Na nembaj elöbb utobb jó lessz,vagy a diliházba majd elberregek a többi lakóval
ezen csodálkozol? Van egy osztály, ahol van pl. 25 tanuló! Ebből szerencsés esetben lesz három négy önállóan dolgozni tudó szakember, 10-15 irányítással dolgozni tudó, és a többi jobban tenné ha elmenne söprögetni!
És lehet, hogy a másik csapat sem sokkal jobb az elsőnél.
sziasztok!azt szeretném megtudni hogy ktm exc 125 be hogyan kell a első telojában rugot cserélni?meg ahoz ki kell e venni a szimeringet?elöre is köszi!
ha a motorom jó lessz leis anyázhac
csak tudod amikor már fél éve hitegetnek azzal hogy jövö héten kész a motor akkor azért már kicsit elgurul a gyogyszer.
Mert én azt nem hiszem el hogyha egy normális szerelö végigmegy minden lehetöségen akkor nem találja meg a hibát.
most öszintén ekkora taplonak nézel,
a második szerelönél van a motor!
nem én monyákolom itthon,én csak a karbikat cserélgettem meg tettem bele uj gyertyát,és mivel ez nem segitett elvittem szerelöhöz.
Akik egyszerre a vezérléssel kezték.Az elsö szerelö azt mondta biztos a gyujtás elektronikája rossz és ezért durrog,de öneki nincsen és nem tugya megprobálni,ekkor vittem el egy másik sráchoz aki föállásban motorszerelö.Megnézte a szelepeket azzal kezte,trafót hozott rá azzal se lett jobb másik cdi azse segitett.Azt mondta még probálkozik.Szoval ezért kérdeztem hátha valakinek volt már ilyen hibája és tud valami tanácsot adni nekem.
Egy haveromon keresztül próbáltam alkatrészt beszerezni, de beszoptam, mert félreértették a motor típusát, és GSR helyett GSX-R alkatrészeket kaptam. Későn derült ki, úgyhogy visszacsere nem játszik. Ha van köztetek valaki, akinek kell első fékbetét 8.000 Ft/pár (Lucas MCB 752 SRQ) és légszűrő 6.000 Ft (V 11809) árban, az jelezze. 20.000-ért az egész pakkot odaadom
Természetesen minden vatta új, bontatlan csomagban.
és ha a vezérlésed van elrakva akkor mi van? az is produkál hasonló jelenséget. én ennyi szerelés után az alapoknál kezdeném és nem rágódnék azon hogy mért nem szüz a 80 éves nagymamám. én is felajánlhatom hogy megnézem de én biztos hogy nem a karbinál kezdeném.
Heló szakik!
Ha a szelepek nemkapnak elég olajat, az okozhat csattogó hangot?Pár 100km-rel ezelött kezdte adni a hangot, mostmár egyre hangosabb.Levettük a szelepfedelet, nemláttunk semmi rendelenességet, se forgácsot.Főtengely csapszegeire is tippeltem, de haverom szerint a szelepek lehetnek... A másik gondom,Kb 2000-3000km megtétele után eltünt nemegészen 1liter olaj, a szelepszárszimering nem ereszt át, az olajlehúzó gyűrűvel se lehet baj, mert nem enged kék füstöt.Hova tünhet az olaj?Az olajleeresztő csavarnál kicsit könnyezik, és valami túlfolyó csőnél is csöpög olaj ha meleg a motor.Ott eltud távozni ennyi olaj?
köszönöm a választ
megprobáltam amit irtál még 1 perc mulva is a nyelvemen volt a cső..szóval ezek szerint a tűszelep jó,,megnéztem a gumirozása teljesen sértetlen,,,de akkor mi lehet a gebasz?
Édesapám Piaggio Zip 50 2t robogójáról lenne szó... Weber 12 Om karburátoros,,mostanában annyira túlfolyik a karburátor hogy a kipufogóból is folyik ki a benzin.,.. gondoltam magas az uszó szint..
kiszedtem a karburátort,, megnéztem az úszót..a ház tele benzinnel csumára .semmi lemezke nincs rajta amivel állitani lehetne ....
kérem valaki segitsen ilyenkor mit lehet csinálni milehet a gebasz?
subertün állítok gondolom az nem oldja mega problematikát vagy igen?---
ELŐRE IS KÖSZ mindenkinek aki tudna segiteni!
további szép napot és occsóbb benzint.
én is keresek: egy olyan embert, akinek mindene a motor, és szeretne motoros szakmában elhelyezkdeni.
Ha van ismerősötök, akit érdekelhet a téma, lécci értesítsétek! Ja! Székesfehérváron!
Pénteken vizsga! :D
vidd maszekhoz ,egy ötössel több aztán nem baszogtatnak
Tud valaki Budapesten egy jó kipuffogó "szerelőt"?
Meghívod egy babgulyásra, és úgy fog pufogni bármelyik, abban hiba nem lesz!
Valamint láthatósági mellény legyen az eü csomag és az izzókészlet melett?
Pedig nem sajnálom arra a kurva motorra a pénzt mert nekem gyerekorom óta a motor a mindenem,az autom az egy használati eszköz,a motor az isten.És mikor ilyen jó idö van mind pár napja itthon kaparom a falat mert van motorom de mégsincs.Na nembaj elöbb utobb jó lessz,vagy a diliházba majd elberregek a többi lakóval
Tud valaki Budapesten egy jó kipuffogó "szerelőt"?
És lehet, hogy a másik csapat sem sokkal jobb az elsőnél.
csak tudod amikor már fél éve hitegetnek azzal hogy jövö héten kész a motor akkor azért már kicsit elgurul a gyogyszer.
Mert én azt nem hiszem el hogyha egy normális szerelö végigmegy minden lehetöségen akkor nem találja meg a hibát.
a második szerelönél van a motor!
nem én monyákolom itthon,én csak a karbikat cserélgettem meg tettem bele uj gyertyát,és mivel ez nem segitett elvittem szerelöhöz.
Akik egyszerre a vezérléssel kezték.Az elsö szerelö azt mondta biztos a gyujtás elektronikája rossz és ezért durrog,de öneki nincsen és nem tugya megprobálni,ekkor vittem el egy másik sráchoz aki föállásban motorszerelö.Megnézte a szelepeket azzal kezte,trafót hozott rá azzal se lett jobb másik cdi azse segitett.Azt mondta még probálkozik.Szoval ezért kérdeztem hátha valakinek volt már ilyen hibája és tud valami tanácsot adni nekem.
Természetesen minden vatta új, bontatlan csomagban.
üdv!
Ha a szelepek nemkapnak elég olajat, az okozhat csattogó hangot?Pár 100km-rel ezelött kezdte adni a hangot, mostmár egyre hangosabb.Levettük a szelepfedelet, nemláttunk semmi rendelenességet, se forgácsot.Főtengely csapszegeire is tippeltem, de haverom szerint a szelepek lehetnek... A másik gondom,Kb 2000-3000km megtétele után eltünt nemegészen 1liter olaj, a szelepszárszimering nem ereszt át, az olajlehúzó gyűrűvel se lehet baj, mert nem enged kék füstöt.Hova tünhet az olaj?Az olajleeresztő csavarnál kicsit könnyezik, és valami túlfolyó csőnél is csöpög olaj ha meleg a motor.Ott eltud távozni ennyi olaj?
köszönöm a választ