Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, de ahogy látom neked másabb a tartód, nincs még pluszba egy ilyen műanyag. Holnap kiszedem a csavart, megnézem mennyire instabil, aztán ha úgy tűnik hogy nem hagyom el biztosra, akkor a műszakiig nem lesz benne. De a csavar fejének befestésére már énis gondoltam.
én lefestettem fehérre aztán szinte nem is átszik
Hello!
Berakok egy képet a rendszámomról, igy műszakin a két 6os csavarba beleköthetnek, hogy azzal is fel van fogatva a rendszám? Mert azzal van a műanyag tartóhoz fogatva, a műanyag pedig külön, más helyen. Szóval ha ez igy nem jó, akkor kiveszem a csavarokat a műszaki erejéig, azért van benne, hogy még véletlenül se hagyjam el... :)
ez már a második szerelö,
csak szerintem az a legnagyobb baj hogy ezen a motoron keresni kell a hibát és nem csak kicserélni valamit 5-perc alatt és a 20-ezreseket zsebrerakni.A legnagyobb kinya ez a motoromnak
Április végén eljössz vele, és a végére járunk.Egy hétvégén!Lehet, hogy keveset kap? Látni kellene. Vagy vidd másik szerelőhöz.
hát menni elég szar vele mert ráhuzod megtorpanik,szép kiégett szine van,nem kormos.
Köszi!
Tudsz vele menni? Milyen színű a gyertya?
ja azt elfelejtettem leirni hogy én már három karbit is rápróbáltam,
2 suzuki dr-é volt egy meg vadonat uj ktm 500-asé de ugyan ez volt a szitu
szia veled már irtam párszor és oktober óta szerelönél van a motor.
egy honapja már egy másiknál,ö azt mondta hogy a szelepek jók,beállitotta stb......
most a cdi-ket cserélgeti rajta meg azt mondta lehet hogy trafó hiba,de a faszom bele nemigaz hogy egy kurva motort nem lehet má összerakni fél év alatt,4t motorná mindenki megsülyed?
hát bekker neis mond már október óta csinálják,a faszom kivan má vele
köszönöm a választ, mindig aggodok valamin
mindenre odafigyelek amugy, amire kell, néha talán tulzottan is :)
Vagy qrva sokat kap, ez a kisebbik baj!Nem égeti el, és a kipufogó tele van elégetlen benzinnel. Vagy keveset, és ez a nagyobb baj, mert beéghetnek a szelepek.Mert ha jól tudom ez négyütemű! Tehát nézd meg milyen színű a gyertyád, és írj. De szinte biztos vagyok benne, hogy ennek tűszelepcsere lesz az "eredménye"!
Megállsz a forró motorral, majd az a benzin ami a karburátorban van elpárolog a melegtől. Amikor indítod ez a dús keverék nem akar berobbanni. De beírod a gugliba a téged érdeklő téma címszavait, és ki fog adni egy csomó megoldást. Amiket írtál teljesen természetesek. Azokra a jelenségekre figyelj inkább amikre kell. Olajszint, hűtővízszint, fékolaj, teleszkóp olaj, guminyomás, világítás stb ! Meg néha egy sör, nyugtatásképpen !
Üdv mindenkinek! Valakinek van ismeretsége a Gilera xr1-es tipusú mocival? Alkatrész ellátás milyen?
Egyébként 10x24x6 a szimerring, meg O gyűrű van a tengelyen, az meg 10x2-es.
Vedd ki, és mérd meg....
"Van olyan hogy megcsinálhatatlan motor?" Olyan nincs, béna "szerelőből" annál több......
Balástyán vagy hol a fenében, oda vitték el, másnap vettem a GSX-R-t, jórészt abból, amit a DT-ért kaptam. Nem mintha sokba kerülne a fenntartása, de bőven elég ez. Jó lenne tudni, hogy ezek a dolgok (amiket írtam) mennyire számítanak furcsának, nem hiszem, hogy annyira komolyak, csak most nagyon nem lenne jó ha szerelőhöz kellene vinnem, azért jó lenne tudni, mi a helyzet, plusz esetleges következmények.
de a DT megvan?
nyilván én vagyok, még mindig, haladnom kell, ahogy mindenkinek, most itt tartok, kíváncsiskodom mindennel kapcsolatban, meg igyekszem tapasztalatot gyűjteni - jobb híján másét, negatívból pedig ha lehet, csak azt...
csoola te vagy az ? DT a király , minek adtad el ?
Sziasztok!

Ide is írok, hátha fel tud világosítani valaki (vagy valakik?) a kérdéseimmel, gondjaimmal kapcsolatban! Előre is köszönöm mindenkinek! :)
Van egy GSX-R600-as motorom, 1999-es évjárat, adatlapomon látható is. Nem sokat mentem még vele, de mostmár egyre többet tudok és szeretnék, nemrég kapott új gumikat is, tehát reményeim szerint most éppen költségmentes. Mégis felfigyeltem pár dologra, amire szeretnék magyarázatot kapni, ha valaki tud segíteni:
-mikor motorozok, és menet közben szépen felmelegszik a motor (mondjuk városban az üzemi 80 körüli fokra), akkor ha megállok, majd néhány perc elteltével újra elindulnék (tehát hamar, amíg még meleg a motor), nehezebben indul, ez jelenti azt, hogy gázzal kell segítenem, vagy szimplán csak sokat kell nyomni az önindítót - mitől lehet ez?
-a következő dolog, hogy szintén motorozás közben, ahogyan emelkedik a motor hőmérséklete, úgy vettem észre, hogy az alapjárat is növekszik (általában ilyen 1200-1300 körüli fordulatra, de ha nagyon meleg akár 1500-ig is) - szintén az a kérdésem, ez mitől lehet?

Köszönöm mindenkinek a türelmet és a segítséget, ez az első négyütemű motorom (meg a legelső sportmotorom), még csak nagyon ízlelgetem ezt a világot, ezért minden okításnak örülök és köszönöm! :)
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!A barátnőm Senda X-trame-jében a hűtővíz befolyika a váltóházba.A szimeringek szarok.Nem látni a számukat.Valaki meg tudná írni hogy milyen kell bele?2001-2002 körüli évjárat.Kéne a vízpumpa felöli és a váltóház felöli szimering száma.Ide küldhetitek: bognar_aprilia@hotmail.com
Előre is köszönöm!
Üdv.