Akkor az akku jó ! Most így nem tudok mit mondani. Töltőáramot kellene mérni, mégpedig azt, hogy leáll-e az akku töltése 0 Amperre , mert az, hogy a digitális műszer mit mutat arra nem sokat lehet adni, Analóg műszerrel pontosan meg lehetne mérni hány volt az a 15,valamennyi . Mert a műszer nem a fázishasított tranziensekkel összeszemetelt egyenáram mérésére lett kitalálva.
"...13,5V van akksin, ha indítózok leesik 9,6V-ra is(bár gyorsan beindul a motor), alapjáraton 14,44V-ot mérek, nagyobb fordulatom 15,6V fölé nem megy..." Azért az a 15,6V már hosszú távon sok. Nézd át a kábeleket, főleg a testeket és az akkusarut. Ha folyamatosan kiveri az izzókat, az egy komolyabb elektronikával szerelt motornál komoly gondokat is okozhat.
szerintem az eredeti az akku és hallgass a mesterre. 8 évesen ment tönkre és rajta van a dátum valahol. nekem 3 motorban is párban kellet cserélnem akkut és szabot. az izzó kiégés nagy feszültségre utal amit a melegedés is megerősít. nem a kipufogótól melegszik. ha méregetsz akkor 1 órát várjál leállítás után hogy az akku megnyugodjon.de gyanítom minden a méréshatáron belül lesz. bannert vegyél bele ytx14-es ugyan ez a külső méret és erősebb.
Yamaha fzr 250 nagyon jó állapotú bontott alkatrészek! (a képen látható motor kerűl bontásra!)
Illetve yamaha fz400r bontott alkatrészek, minden van!
Hívj nyugodtan!
tel:06-30/577-0865
Széles utat, olcsó benzint, és kellemes estét mindenkinek!
Az NKH-nál akarom műszakiztatni a motorom, mikor lehet menni bejelenteni műszakira, vagy hogyis megy ez? Amikor sima ügyintézésként van nyitva az ügyfélszolgálat akkor menjek, vagy valamikor máskor kell? Az NKH oldalán nem találtam semmit.
Két eset van ! Az egyik: rossz a feszültségszabályzó ! A másik: az akkuban egy cella zárlatos. És ez a második az esélyesebb ! Ráteszed a műszert az akkura és felkapcsolod a reflektort. Ha 10 V körül van a feszültség, akkor dobd el, mielőtt még megpusztul a feszültségszabályzó. Amíg ezt el nem intézted addig ne indítsd be !
Még mindig segítségért fordulok hozzád :) Most egy kis elektronika lenne. A Tompított izzóm már a 3. megy, pedig csak 245km-ert mentem a motorral. Ma reggel pedig nem akart indítózni az akksim, bár ez lehetett a hideg miatt is. De aztán visszatolva a garázsba indult egyből, azonnal az indítózások után.
Méregettem pár feszültséget:
13,5V van akksin, ha indítózok leesik 9,6V-ra is(bár gyorsan beindul a motor), alapjáraton 14,44V-ot mérek, nagyobb fordulatom 15,6V fölé nem megy.
Az akksi 3 óra motorozás után annyira forró lett, hogy amikor kivettem egyből le kellett raknom, nem bírtam fogni.(Ez az elhelyezkedése miatt? A hátsó hengertől melegedik be?)
Yuasa YT12A-BS a típusa, berakás dátuma ismeretlen, ezzel vettem már.
Köszi a segítséget!
Na most összegezném amit tudok, ami történt, érthetően, ai tud segítsen légyszives, zotya_90@citromail.hu az msnem.
Motowell magnet sport, motor, egy csavar bent maradt a lendkerékbe, és szétbarmolt 3tekercset, valamint leszakította az összes kábelt. Egy kertigép szerelő megjavította, kiméregette, azt mondta hogy működnie kell. Van egy jeladó, nemtudom, hogy igaz-e, de állítólag abban van maga a tekercs is, az ad szikrát, ezáltal a csavar miatt nem tehetett semmit tönkre. Próbáltam kiméregetni, a trafónál 3voltot mérek. Mi okozhatja ezt, az elektronika halála, vagy ha az meghal akkor egyálalán nem jön a trafó felé feszültség, így valószínű, hogy nem jó az alaplap mégsem?!?!
motowell magnet sportban, lendkerékben benne maradt egy hosszú csavar és át lett forgatva, rá lett inditva. az alaplap kilett cserélve, és nincs szikra. úgy tudom, kvül van a jeladóba a tekercs is, annak nem esett baja, gy gondolom zárlatot sem csinálhatott. mit nézzek mjeg, miért nincsen sziokra?
Szép jó estét kivánok mindenkinek (: A kérdésem a következő lenne van egy suzuki gs 500 E Motorom . Én egy olyan embert keresnék itt aki Foglalkozik Sport kipufogó gyártásokkal és esetleg kitudna segíteni pár jó tanáccsal mert ugyanis Szeretnék Csinálni magamnak 1 sport dobot a kis gs re Munkahelyemből kifolyólag hozzá tudok jutni bármien saválló csőhöz meg mindenhez ami kellene hozzá! Mivel Hegesztőként dolgozok Nem túl nagy probléma lenne összedobni 1 et csak hát tanácstalan vagyok ez ügyben mert sehol az ég egyatta világon nem tudok szerezni 1 normális müszaki rajzot hozzá! tudom bátor dolog ilyesmibe belefognom meg minden de gondoltam ha lenne 1 müszaki rajzom ami pontos és bevált akkor miért ne! Na most a kérésem a következő lenne ha bárki tudna bármien infóval szolgálni akkor azt nagyon megköszönném! Mert ugye nem akarok semmit sem összebarmolni és kárt tenni a motoromban ezzel!
Második kérdés: Szerintetek mien tömő anyagot használjak ? Üveg gyapot? Kőzet gyapot? Kerámia gyapot? Sokak szerint a kőzet és az üveg gyapot hamar kiégnek belőle ! ha kerámia gyapotot tennék bele azt meg ha összenyomnám szétporlana ! bár nem csináltam még ilyesmit de Szeretném ha valaki tudna nekem segíteni ezen kérdések megoldásában ! a válaszokat előre is köszönöm! Üdv Széles utat és balesetmentes közlekedést minden Kedves Motorosnak! Sziasztok
Sziasztok! nekem van egy Suzuki Tu 125 Xt motorom 2002-es 10W40-es olaj kell bele, de 15w50-es REPSOL lett beletéve mi a véleményetek ezt is elbírja? előre is köszi
Valakinek valami tapasztalata Tsubaki lánccal kapcsolatban!?Most DID van rajta de sokkal kedvezőbb áron tudok szerezni Tsubakit!
Előre is köszi a segítséget!
Széles utat mindenkinek!
Illetve yamaha fz400r bontott alkatrészek, minden van!
Hívj nyugodtan!
tel:06-30/577-0865
Széles utat, olcsó benzint, és kellemes estét mindenkinek!
Szerintem meg kellene próbálnom úgy hogy egy napot áll az akksi, nem a motorban.
Felkapcsoltam minden lámpát és fél v-ot esett le a feszültség. Tehát olyan 13,15V-ra. Csak gyújtással.
Még mindig segítségért fordulok hozzád :) Most egy kis elektronika lenne. A Tompított izzóm már a 3. megy, pedig csak 245km-ert mentem a motorral. Ma reggel pedig nem akart indítózni az akksim, bár ez lehetett a hideg miatt is. De aztán visszatolva a garázsba indult egyből, azonnal az indítózások után.
Méregettem pár feszültséget:
13,5V van akksin, ha indítózok leesik 9,6V-ra is(bár gyorsan beindul a motor), alapjáraton 14,44V-ot mérek, nagyobb fordulatom 15,6V fölé nem megy.
Az akksi 3 óra motorozás után annyira forró lett, hogy amikor kivettem egyből le kellett raknom, nem bírtam fogni.(Ez az elhelyezkedése miatt? A hátsó hengertől melegedik be?)
Yuasa YT12A-BS a típusa, berakás dátuma ismeretlen, ezzel vettem már.
Köszi a segítséget!
Na most összegezném amit tudok, ami történt, érthetően, ai tud segítsen légyszives, zotya_90@citromail.hu az msnem.
Motowell magnet sport, motor, egy csavar bent maradt a lendkerékbe, és szétbarmolt 3tekercset, valamint leszakította az összes kábelt. Egy kertigép szerelő megjavította, kiméregette, azt mondta hogy működnie kell. Van egy jeladó, nemtudom, hogy igaz-e, de állítólag abban van maga a tekercs is, az ad szikrát, ezáltal a csavar miatt nem tehetett semmit tönkre. Próbáltam kiméregetni, a trafónál 3voltot mérek. Mi okozhatja ezt, az elektronika halála, vagy ha az meghal akkor egyálalán nem jön a trafó felé feszültség, így valószínű, hogy nem jó az alaplap mégsem?!?!
Inkább keress egy másik mocit! Át akarnak verni!
Én úgy tudom álltalában az 1:50 arányban kell keverni a benzint az olajjal. Ha bármeik kétütemü motor leírását megnézed így szokott lenni.
A banánvillád:)
Második kérdés: Szerintetek mien tömő anyagot használjak ? Üveg gyapot? Kőzet gyapot? Kerámia gyapot? Sokak szerint a kőzet és az üveg gyapot hamar kiégnek belőle ! ha kerámia gyapotot tennék bele azt meg ha összenyomnám szétporlana ! bár nem csináltam még ilyesmit de Szeretném ha valaki tudna nekem segíteni ezen kérdések megoldásában ! a válaszokat előre is köszönöm! Üdv Széles utat és balesetmentes közlekedést minden Kedves Motorosnak! Sziasztok
Valakinek valami tapasztalata Tsubaki lánccal kapcsolatban!?Most DID van rajta de sokkal kedvezőbb áron tudok szerezni Tsubakit!
Előre is köszi a segítséget!
Széles utat mindenkinek!