jó a kelle által gyártott szabályzó a három sárgát mindegy milyen sorrendbe saruzod fel a piros és fekete az adja magát szerintem kell mindent cserélni. egyszerű a mérés és csere mint a faék.
Üdv.SOS kellene egy kis segítség.Van egy Kawasaki KLR 600B motorom.Vízpumpa szímering méretére lennék kiváncsi,ami az olaj és a víz között van,nem ami a vízpumpa lapáton van,hanem ami az olaj felőli oldalon.Köszönöm.
Szia crazy! Mérd meg a kompressziót hidegen, és melegen. Ha nem változik,keresd meg melyik henger nem megy, és kevés féktisztítót fujj a szívócsonkba (nagy tisztaságú benzin) ha egy pillanatra beindul , akkor fals levegőt szív valahol!
Sziasztok! Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni!
Van egy kis 400-as banditom nem változó szelepvezérlésü . A tünet a következő: alacsony fordulaton(2500-6500ig) 3 henger megy a gépen. Tegnap belőttem a karbiszinkront, kitisztítottam előtte az összeset, új gyertyákat és kábelokat kapott a tünet nem változott. Hideg motornál kevésbé csinálja melegen egyre jobban!
Nagyobb gázadásra szinte azonnal megszűnik, közepes terhelésen 3 henger megy. Mivel melegen jobban előjön én szelephézagra tippelnék!
Erősítsen meg valaki aki szívesen segítene így irásban.
Szakmám szerint autószerelő vagyok mostanában kezdtem motorokkal foglakozni:) Állítása hogy történik ennek a motornak? Lapkás esetleg?
Én elküldtem a cégnek e-mailben az összes adatot, és azt mondták, ez jó lesz.
Pontos adatot nem tudok, de még soha nem volt ilyen jó a töltésem.
Szerintem te sem fogsz csalódni.
Nem.
Univerzális. Made in Hungary.
Én is azt raktam bele, miután 2db gyári halt meg.
3 fázisú, 5 kivezetésest kell kérni, ja és motorhoz.
Nagyobb, mint a gyári, de be tudtam tenni ugyanoda.
Igen állónál mértem. Tegnap még indult is munkából hazajövet.
Most már nem.
A feszültség szabályozó tette tönkre az akksit sajna
Kivettem a fesz szabályozót és az egyik egyenirányító diódája majdnem rövidzárként viselkedik
Ha elöbb megnézem, az izzókiverések miatt akkor megúszta volna az akksim.
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Ha mégis kellene cserélni fesz.szab.-ot, és nem ragaszkodsz a gyárihoz, akkor a www.kelle.hu oldalon lévő telefonszámokon meg tudod rendelni, 13500Ft-ért.
1 év garancia van rá, másnap ott van nálad, nincs postaköltség.
Megvan a szerviz könyve, meg is néztem mindent. Az nem tudom hogy jó-e de én 15V helyett 15,6V-ot mértem, fölé nem megy a feszültség, tehát itt szabályoz le. De én is sokallom.
Tegnap este felraktam töltőre az akksit, reggel 5-ig volt rajta.
Berakva a motorba csak nyikkan az önindító.
Úgyhogy az akksi 100% kuka, de a feszabályozó?
7-es fejezetben van az elektromos rendszer, azon belül a 7. oldalon kezdődik a töltéssel foglalkozó rész.
Igaz, hogy angol, de ki lehet belőle jönni, hogy milyen értékeket kell mérni.
Szerintem nézd meg a fesz.szabályzódat, ahhoz van kimérési táblázat a 11. oldalon.
A töltésnek egyébként 5000-es fordulaton 13,5-15 V között kellene lennie, az akksin mérve.
A generátoron mérve pedig(Úgy, hogy széthúzod a csatlakozót), 5000-es fordulaton több, mit 70 V-nak kell lennie, de ezt váltófeszültségben kell mérni, nem egyenben!
De hogy tuti legyen minden, végezd el a többi mérést is, amit ír a könyv!
Az én rossz fesz.szabályzómmal a barátom akksiját egy motorfordulat alatt leselejteztük. Be sem érkezett indulni, és azt produkálta utána, hogy gyújtásra lecsökkent a fesz kb 9V-ra, ha levettük a gyújtást, akkor visszajött 12,5V-ra.
Jó, hogy kipróbáltuk az ő motorjában is, mert így lett új akksija.
Van egy kis 400-as banditom nem változó szelepvezérlésü . A tünet a következő: alacsony fordulaton(2500-6500ig) 3 henger megy a gépen. Tegnap belőttem a karbiszinkront, kitisztítottam előtte az összeset, új gyertyákat és kábelokat kapott a tünet nem változott. Hideg motornál kevésbé csinálja melegen egyre jobban!
Nagyobb gázadásra szinte azonnal megszűnik, közepes terhelésen 3 henger megy. Mivel melegen jobban előjön én szelephézagra tippelnék!
Erősítsen meg valaki aki szívesen segítene így irásban.
Szakmám szerint autószerelő vagyok mostanában kezdtem motorokkal foglakozni:) Állítása hogy történik ennek a motornak? Lapkás esetleg?
Köszi mindent.
Majd jelentkezek!
De majd csak ha lesz akksim.
A többi az ok.
A könyvben mind benne van ábrákkal.
Nem kell hozzá a fesz.szab!
Hátha megúsztad, de nekem azt is kinyírta.
Pontos adatot nem tudok, de még soha nem volt ilyen jó a töltésem.
Szerintem te sem fogsz csalódni.
Univerzális. Made in Hungary.
Én is azt raktam bele, miután 2db gyári halt meg.
3 fázisú, 5 kivezetésest kell kérni, ja és motorhoz.
Nagyobb, mint a gyári, de be tudtam tenni ugyanoda.
Ez milyen szabályozó amit ajánlasz? Utángyártott Suzuki SV650-hez?
Köszi!
Igen állónál mértem. Tegnap még indult is munkából hazajövet.
Most már nem.
A feszültség szabályozó tette tönkre az akksit sajna
Kivettem a fesz szabályozót és az egyik egyenirányító diódája majdnem rövidzárként viselkedik
Ha elöbb megnézem, az izzókiverések miatt akkor megúszta volna az akksim.
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Lehet a rossz akksi miatt is a túltöltés nem?
1 év garancia van rá, másnap ott van nálad, nincs postaköltség.
Megvan a szerviz könyve, meg is néztem mindent. Az nem tudom hogy jó-e de én 15V helyett 15,6V-ot mértem, fölé nem megy a feszültség, tehát itt szabályoz le. De én is sokallom.
Tegnap este felraktam töltőre az akksit, reggel 5-ig volt rajta.
Berakva a motorba csak nyikkan az önindító.
Úgyhogy az akksi 100% kuka, de a feszabályozó?
manualedereparatie.info/hu/download/Suzuki-sv-650-1999-2002-S
zervizkonyv.html
www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">SV 650 manual
7-es fejezetben van az elektromos rendszer, azon belül a 7. oldalon kezdődik a töltéssel foglalkozó rész.
Igaz, hogy angol, de ki lehet belőle jönni, hogy milyen értékeket kell mérni.
Szerintem nézd meg a fesz.szabályzódat, ahhoz van kimérési táblázat a 11. oldalon.
A töltésnek egyébként 5000-es fordulaton 13,5-15 V között kellene lennie, az akksin mérve.
A generátoron mérve pedig(Úgy, hogy széthúzod a csatlakozót), 5000-es fordulaton több, mit 70 V-nak kell lennie, de ezt váltófeszültségben kell mérni, nem egyenben!
De hogy tuti legyen minden, végezd el a többi mérést is, amit ír a könyv!
Az én rossz fesz.szabályzómmal a barátom akksiját egy motorfordulat alatt leselejteztük. Be sem érkezett indulni, és azt produkálta utána, hogy gyújtásra lecsökkent a fesz kb 9V-ra, ha levettük a gyújtást, akkor visszajött 12,5V-ra.
Jó, hogy kipróbáltuk az ő motorjában is, mert így lett új akksija.