Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit!
Én is nagy keresgélés közben találtam az oldalra. Nekem egy 98-as tuaregem van és ahoz találtam leírást. Vagy ha nem találsz akkor keress rajta tipusazonos gépet és ennyi.( Pl: az aprilia tuaregem tipusazonos a Yamaha dt-vel illetve az aprilia mx-el.)
Köszönöm! Most már nyugodt vagyok.
Gambesz, az hülyeség, hagyd.
Prox dugó MTX-hez nincs.
Ez valami vicc?
E szabványos ide vagy oda szétütik érte a szádat...
Nem lehet kék!
Alsó radiális?
Minek?
Szevasz.
nincs gyárilag esetleg marós és esztergályos tud csinálni de rajz kell hozzá. valaki visszább lehet hogy az sv fórumon ajánlott de nem tudom mit. az alapnak lehet hogy jó lesz.
Szevasztok!

A fékemet szeretném átalakítani radiálisra. Tud vki olyat, h hol lehet venni adaptert?

Köszi!
Felújítanám:
Honda MTX 125 2t (olasz) Vízhűtés, Power Valve,

Hengert fúratom, és kell dugószett, hajtókar szett, tűgörgő.

Lehetséges dugószett:
-Prox
-Vertex
-Wössner

Lehetséges hajtókarszett:
-Prox
-wössner

Tűgorgő: Csak Prox
Melyik legyen?
Előre is köszi!
Én a helyedben még a tűgörgőkosarat kicserélném megnyugtatás végett, aztán nem foglalkoznék vele.
Szia! gyárilag nincs az egyik szárban rugó,az a fele csak csillapít.üdv
és milyen igazad van
Nem idegesít engem az ilyen kultúrálatlan alak, gyerek, tudod az eszéhez értem. Ezek azt hiszik itt ülnek húszan ugrásra készen, hogy az óhajukat fejvesztve teljesíthessék. Aztán csak pár szót kellene beguglizni, és kapna 160 000 találatot. és még neki áll feljebb.
Hali srácok! Olyan gondom lenne, hogy kx 250-en kicsit zörög a kuplungom! A jelenség csak alapjáraton jelentkezik, ha kis gázt adok akkor semmi csörgés továbbá behuzott kuplungkarral teljesen megszünik a zörgés! Menet közben szintén semmi és a kuplungom is tökéletes! A motor ezt csinálta az előző gazdájánál is igy hoztam el. Azóta csréltem a kuplungtengely csapágyait valamint a kinyomótengely végén lévő csapágyat is. Az még hozzá tartozik a dologhoz hogy a kosár már visszalett reszelve picit! Normális ez? Eddig gond nem volt vele és én arra gondolok, hogy a visszareszelés miatt keletkezett kb 2mm rés miatt csinálja. Az érdekes az hogy csak alapjáraton és tehermentesitéssel megszünik. Azt tudom, hogy ezeknek a motoroknak egyébként is van egy kis zaj a kuplung környékén, de eddig amiket hallotam azoknak egyiknek sem volt ekkora! Valakinek esetleg bármi ötlete, hogy mit nézzek meg? A kuplungkosár alatti tügörgőskosarat még nem cseréltem!
Kék rendszámvilágításét megbasznak? 4 kék Led van benne de nagyon kék. Ilyen van kékbe nekem, de ha E szabványos elvileg nem lehet probléma --link
szeva öregember a 22761 felszólalás csak rólad szól de vigasztaljon hogy a faszi még asztalt sem látott nem hogy le tett volna oda valamit.
Nagyon köszi a segítséget! Remélem megtalálom !
Köszi a kioktatást és a segítséget! legközelebb inkább ne válaszolj ha csak nagyképűsködni akarsz akkor azt máshol tedd! Kössz!
Előfordul, hogy az egyik rugózik, a másik meg csillapít. Olaszoknál találkoztam ilyen agymenéssel...
Kábé átérzem, amit mondasz. 26 éves a gépem, ami napi használatban van...
Szép az a motor.
A gyári arányt nem tudom, de általában minden motor elmegy az 1:40-es keverékkel. Ha nagyon nyírod, akkor 1:33. Olajból meg ne a legolcsóbbat válaszd, és akkor nem lesz gond.
Helló!
Tanácsokat szeretnék kérni 2001-es évjáratú rieju rr 50-es motor első teleszkóphoz. Az a probléma hogy a két szár nem egyforma. Az egyikben 50-60 centis a rugó a másikban nincs, de kb. 30 centis férne bele. Ez direkt ilyen ( Mármint az hogy nem egyforma mert a rugó az gondolom mindenképp kell bele) ha kell rakok fel képeket is.
Oh, köszönöm. De en nem igazan ertek a motorokhoz, csak oda vagyuk ertük, es ha elhagyatott darabot latok azt meg kell szereznem es megcsinalnom. Mas dolgokat tervezek, es gyartatok, de nagyon örülök ha uj dolgot tudok meg, mert ez is nagyon erdekel.
Es inkabb szeretek feltamasztani haldoklo gepeket , mint lehuzni a hozza nem ertöket egy olajcsere alatt.
Keepn lathato 25 eves törtenelmet egy hetvege alatt pofoztuk a csajommal ki ,es 10 utan ujra kapott TÜV-öt,minden nehezseg nelkül, es boritekolas nelkül. Igaz akkor meg nem tudtam hogy a karmantyu huzza vissza a dugattyut, de a motor 3. berugasra elindult, es bar a felsorakozatatott tchnikai dolgok mar reg a multe, meg mindig öröm vele motorozni,, es kicsit közeleb erzi magahoz a gepet ha nem csak az önidito gombjat kell nyomkodni, hanem megtalalni a "erogen zonajat" -erzekeny pontjat, ahol fel lehet izgatni.
Szerintem az igazi ertek-es tudas ebben rejlik manapsag. Meg jol mutat a gyüjtemenyben is...