Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, lehet hogy az olaj összetétele miatt adódik a csúszás, és érezhetőbbé tette a kuplung kopását. A vasamnál is előjött hasonló eset, mikor még nem volt üzem meleg az olaj. A kuplung tárcsák közül általában a külsőbb szokott jobban megkopni. Helyedbe megmérném tolómérővel a tárcsák vastagságát, és az szerint kicserélni, amelyik jobban kopottabb (bontóból). Után gyártott alkatrészek sose lesznek olyan jók mint az eredeti gyáriak. De ha majd szétszeded, akkor meglátod hogy hol a bibi. Szívesen várom a megoldás utáni fejleményeket. Jó szerelést, széles utat!
Direkt motorkerékpárba való, nagy teljesítményű, szintetikus. A szerelő ezt teszi minden motorba náluk, eddig nem volt ilyen gond nála.
Imre! Neked az a Vezetékneved hogy Ugorjafütty ?
az ő motorja nem mondja hogy BLŐŐŐ
Sziasztok srácok!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja-e valaki a Cagiva elefánt 50 esnek a keverési arányát? Ugyanis vásároltam egyet, önkeverésű csak átalakították. 70 es hengert 70 es dugót kapott és kevés volt már ezeknek az a olajmennyiség amit az önkeverés biztosított! Aztán most lett a motorhoz alkatrész, kiiktatjuk az önkeverőt és majd én szeretném adagolni az olajat, úgy biztosabb csak nem tudom menyni az arány!

Előre is köszi a segítséget!
A rendben tartás sajnos kevés. A karmanytyúk alá szivárgó nedvesség oxidálja a horony aluját. Ez az a fehér dzsuva, ami ráfeszíti a karmantyút a dugattyúra. Mondjuk ez 6-8 év, meg sok kilométer, de téli használat jelentős kockázat. A régi, sötétszürkére eloxált alu nyergek totál immunisak erre a jelenségre!
Nem csak fékezéskor megy le a fékfolyadék. Hanem a betét kopásakor, és ez a jelentősebb. A gumilap szerintem visszahúzná, de olyan mértékben, hogy beesne a kar többször, mire felpumpálnád.
Öööö nem. MIT?
Most javítottál a mai eredményeden :-)
Múltkorában üzifalon láttad, amit linkeltem neked?
Motorokon mindegy a beszerelés. A horony asszimetrikus.
Azaz.
Szisztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy szeretném elcserélni robogómat endurora, és akivel el akarom cserélni aztmondta, hogy csak indulásnál kell kuplung, utána csak kattogtatni...én még sosem mentem így váltós motorral...igaz ez? Meg amikor 1esbe indulok hajt egy ideig, aztán meg csak elkezd igy pörögni, aztmondta, hogy a kicsi áttétel, miatt és hogy akkor már váltani kéne..ez igaz? Válaszotokat előre is köszönöm, és várom ! Aki valami kicsit is tud kérem jelezze. Köszi, Imi
Hello!
Nekem 1 80ccm-s 2 ütemü endurom van. A karburátor beállításánál mit kell figyelembe venni?
Ez szerintem is így van.
A sima gumilapot rafeszitened mint "bört a dobra", es biztos belepovazna a karakterisztikaba, igy viszont van mozgasi szabadsagfoka bösegesen , es folyamatosan "le tudja kovetni a folyadek felszinet". Legjobban akkor lathato a tulajdonsaga, mikor fekfolyadekot cserelsz, es legtelenitesz. Ilyenkor en atpumpalok par tartalynyi folyadekot...
Azert annyit hogy tudtommal tenyleg szimetrikus a karmantyu keresztmetszete, szereles szempontjabol nem hiszem hogy volna különbseg. De egyszer kellett ilyet csinalni...( azt is azert mert suzuki szalonbol jött es ott bizos gondosak voltak, mert nem hszem hogy egy 10000km-t futott SV 1000-en tömitetsegi problemaknak kene lennie) en azt vallom, ha rendben tartod a munkaheger dugattyuit nem kell sokaig foglalkozni a karmantyukkal, tömitesekkel, mivel ezek mar nem zsigulik.
Ahhoz miért kell ilyen membrán? Miért nem jó egy sima "gumilap"?
Az is lezárna légmentesre.

Na én is valami ilyesmire gondoltam, h amikor fékezel ugye nyomod lefele kicsit a fékfolyadékot, és ez esetleg segít visszahúzni a fékfolyadékot amikor elengeded?
Öööö izéhozé...
Feltöltöd folyadekkal. lezarod!Muszaj legmentesre,mert akkor nem szedi össze a parat, meg szutykot. Ugyeeee?
De mivel a betet kopik, csökken a szint a tartalyban, ezert huzza magaval a membrant, Meg lehet akkor is mikor fekezel.mert ugye folyadek elindul lefele.a fedelen viszont van egy apro vagas, hogy maga amembran le tudjon menni, kifordulni. Jol mondom mesterek? Nehogy hülyeseget beszeljek ami itt megint...
Ezt tudom! Mondhatom?
Nem volt rossz az ismereted, csak nem volt teljes.
Akkor az miért van benne? És miért szokott a normális formájából kifordulni? Na erre lennék még kiváncsi.
Annak semmi a világon.
"Köszönöm a kiigazitast. es örülök hogy ilyen jot nevettel." Ne érts félre, nem téged nevettelek ki, csak eszembe jutott, hogy anno mikor a zsigulimat vagy a másét szereltem, ugyanez volt a szemléletem. Annál a típusnál, aki ismeri tudja, hogy az első fékmunkahengerek nagyon be tudtak rohadni, szinte minden műszakira át kellett járatni őket.
Azért annyira nem mondott hülyeséget. Inkább féligazságnak lehet nevezni. Mert ugye ezeken a motorokon úszóágyazású féktárcsa van a hőtágulás miatt, ami azért picit tényleg lökdösi a fékbetétet...

Azt viszont nem tudom, h van-e köze a visszahúzáshoz ami a főfékmunkahengerben van gumi betét(11-es számú).