Nekem egy haveromnak van, nagyon fajin gép szerintem,jól is megy és 50 esnek iss néz ki . vizes mbx 80 hoz hasonltianám, kb ugyanaz csak elvegőssbe meg külsőre más .
Teljes mértékben megértem őket, de akkor sem fogom szervizbe vinni. Még nem esedékes egyébként, csak lelkiekben készülök rá, hogy mennyi pénz és idő lesz majdan. Érdekes, meghajtó láncot meg végtelenítve akartam, azt meg csak nittelőset lehet kapni...
Nem ég ki rendesen a gyertya a gyújtáson kell valahogy állítani de ahoz nem értek h kell a tiéden vagy túl sok olajat kap mert a gyertyának alapból ha szépen kiég akkor karamelles barnás színűnek kell lenni-e. De ez csak az én tapasztalatom mert én is igy voltam a simsonomal mindig az olajra gyanakodtam de rájöttem h a gyújtásom volt szar
Valaki tud segíteni abba, hogy ma hoztak nekem 1 kinroad 150ccm quadot és elfelejtetem megkérdezni h tiszta benzin kell-e vagy keverék. DE én úgy tudom h ehhez, tiszta benzin kell meg nem lehet látni sötét füstöt.
Lenne egy problémám,ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Malaguti Madison K400.Kormos a gyertya,kicsit feketén is füstöl a kipufogó.Nem automata szivatós a karbi,tehát azzal nem lehet gond.Régi gyertyával nem indult el,gyertya ki,megpucol,indul.Leállítás után nem indul ,csak gyertyatisztítás után.Vettem bele egy új gyertyát,egy napig jó,majd megint ugyanaz a történet.Karburátor ki lett tisztítva,átfujatva.Kicsit több levegőt adtam neki hátha sok a benya,de most már indulni se nagyon akar.Viszont ha beindul akkor tökéletesen működik,erős a motor.?
Várom az építő jellegű hozzászólásokat.
Előre is köszi.
Nittelőssel megoldható lenne, de közönséges földi halandónak nem adnak a pinknél, mert pár önjelölt barom nem jól nittelte el, és a szétkúródás után a pinkeseket basztatta.
Nekik meg elegük lett.
Marad a blokk szét-össze, vagy szervíz. Ők kapnak.
Bocsi hogy ismét zavarok,de lenne egy kérdésem,most kivételesen nem a robogómról!
A Yamaha dt-ről van valakinek tapasztalata? 80ccm-es léghütéses érdekelne főleg,mert hozá tudnék egyhez jutni most,de nem igazán ismerem őket! 125-ösel volt dolgom,de a félhalot mtx-em erősebb volt!:)
Van ezeknek valami amire nagyon figyelni kell?
Segitségeteket előre is köszönöm!
A robi jó! Most már csak az electronika rakoncátlankodik,de a majd meg oldatom egy szakival,abba én már nem bonyolódok bele!
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy tavaszi első indításnál nem pöffen a moci. Akku OK, benzin OK, szikra OK, karbi? Moci: ZZR 250 Van valami ötletetek? Köszi!
szakszerűen, a középen elhelyezett láncot blokk széthuzással kéne cserélni, végtelenített láncra.. De ahol csak dolgoztam eddig, egyszer sem cseréltünk ilyen módon láncot, mivel mocskosul munkaigényes. Inkább szedd szét a régi láncot, végy egy nittelős láncot, és a régi láncal füzd be az uj láncot. majd nitteld el, lehetőleg rendesen. És kész vagy.
Cserélt már valaki FZS 600-on vezérműláncot? A pinkmotors-nál azt mondták végtelenített lánc van hozzá. Mivel középen van elhelyezve a blokkban, így nem lehet feltenni, szerintem nittelős kellene rá. Mi hát az igazság?
Ez egy olyan kérdés, hogy erre mindenkinek más a válasza. Én kb. 1000 km.-enként fújom, és a takarítás kimerül egy ronggyal való áttörléssel. A Brigéciolt ne használd, megtámadhatja az "O" gyűrűket és kimossa a kenőanyagot onnan is, ahol nem biztos hogy tudod pótolni. Maximum lánctisztító spray, de rögtön töröld le, vagy féktisztító spray.
Ma még egy kis olajat raktam a kontraszt rugó környékére és a tengelyre! Kicsit elmentem robogózni utána ,és egyre jobban reagált mindenre,javult a gyorsulás,és kezdet eltüni a gyorsulásnál az a szünet amit már írtam! 70km/h kényelmesen viszi!De érezni,hogy még menne,csak valami visszafogja! Majd a járatás után haza jötem és levetem a deknit és megnéztem újból miért is kezd eltüni a gyorsulás közbeni megakadás,szinte már majdnem olyan mint amilyennek lennie kell! Lás csodát,már majdnem egyszere variál az eleje és a hátulja! Még kicsi eltérés,mert az elején majdnem a negyedéig elvariál,mikor beindul hátul,de már sokal jobb mint volt,és csak olajoztam és kézel mozgatam meg párszor és utána járatam pár km-ert!
de gondolom ránézel a blokkra és látod is , hogy 4ütemű, nem ?
Malaguti Madison K400.Kormos a gyertya,kicsit feketén is füstöl a kipufogó.Nem automata szivatós a karbi,tehát azzal nem lehet gond.Régi gyertyával nem indult el,gyertya ki,megpucol,indul.Leállítás után nem indul ,csak gyertyatisztítás után.Vettem bele egy új gyertyát,egy napig jó,majd megint ugyanaz a történet.Karburátor ki lett tisztítva,átfujatva.Kicsit több levegőt adtam neki hátha sok a benya,de most már indulni se nagyon akar.Viszont ha beindul akkor tökéletesen működik,erős a motor.?
Várom az építő jellegű hozzászólásokat.
Előre is köszi.
Brigéciol pedig nem támad meg semmit a láncon. Ezt a tisztítóspré árúsok terjesztik.
Nekik meg elegük lett.
Marad a blokk szét-össze, vagy szervíz. Ők kapnak.
A Yamaha dt-ről van valakinek tapasztalata? 80ccm-es léghütéses érdekelne főleg,mert hozá tudnék egyhez jutni most,de nem igazán ismerem őket! 125-ösel volt dolgom,de a félhalot mtx-em erősebb volt!:)
Van ezeknek valami amire nagyon figyelni kell?
Segitségeteket előre is köszönöm!
A robi jó! Most már csak az electronika rakoncátlankodik,de a majd meg oldatom egy szakival,abba én már nem bonyolódok bele!
Van egy olyan problémám, hogy tavaszi első indításnál nem pöffen a moci. Akku OK, benzin OK, szikra OK, karbi? Moci: ZZR 250 Van valami ötletetek? Köszi!
Köszi szépen, erre voltam kíváncsi.
bontott alkatrészek eladóak, minden van!
Alkudni lehet!
info:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Kellemes estét mindenkinek!