Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Több van. Akkor most melyik?
Ööö van rajta egy gomb....
No ez volt az óverkill...
Mindent ki lehet szedni.....
Nos, azért nem írt senki, mert
1: nem ért hozzá
2: ért hozzá, és levágja, hogy te egy kicsit sem. Ekkor az a szitu van, hogy nem veszi a nyakába senki a nyűgöt.

Hogy ne küldj el a francba rögtön, engedd meg, hogy egy példával érzékeltessem a helyzetet.
Kérdés: szeretnék letölteni egy filmet, átkonvertálni, megvágni, kiírni egy dupla réteges kétoldalas DVD-re. Első kérdésem, hol kell bekapcsolni a számítógépet?
Te erre mit válaszolnál?
Hát, erre most mit lehet mondani.
Talán ha kicsi időt fordítanál arra, hogy utánanézz, mi is a szerepe a power szelepnek...
Sziasztok
van egy 89-es yz 125-ös öm nincs benne Power de ha kb 8000 forog akkor hirtelen megránt a motor és megy mint az álatt.Az miért van ?
Haver azt mondta hogy a a membrán vagy a rezgőtorok.Én nem értek hozzá.Nem lehet ezt kiszedni belőle hogy egyből leadja az erőt ?

Üdv Krisz
a felső tartályban csinálj túlnyomást száddal vagy valami segédeszközzel közben alól kinyitva a légtelenítő és elindul de szép lassan esetleg pumpa rossz műanyag flakont közbeiktatva.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Lecseréltem az első fékcsöveket fém fékcsövekre,de az Istenért sem tudom légteleníteni. Már a fékolajtartályból sem nagyon akar lemenni az olaj. Mit kell csinálni ilyenkor? Vagy hogy kell légteleníteni? Köszi előre is!
Amugy szerintem nem lehet nagy gond vele, mert amikor vettem akkor is 2X beakadt de nemvolt vele járva 1 évet, es most is fél évet ált a moci leht azert van nem? meglassuk.
elsem tudod képzelni h. mennyire segítettel :) kosz szépenn
Értetem hogy kölcsönhatások vannak! Na mindegy! A szíjnak utána jártam,ez a mérete ami rajta van! Most már tényleg nem értem mi kinja van! Mindegy,nem is foglalkozok inkább már egy pár napig vele,mert már nagyon felmérgelt,hogy elméletileg minden jó és mégis szar! Meghülyit ez a motor lassan teljesen! Párnap pihi szóval és majd újúlt erővel ismét neki fogok,de már anyira dühit,hogy tuti kárt tenék benne!
Azért még pár helyen útána érdeklődök a szíjnak,mert csak egy helyről kaptam infót! Köszi a segitségedet! Legalább tudom hogy is kéne helyesen müködnie,és elsőnek a szíj után járjak utána! Nagyon szépen köszönöm!
kiveszed a hatos csavart és egy kis csavarhúzóval elfordítod 90 fokot majd erőteljesen nyomod befelé és úgy vissza a 90 fokot ezt lehet hogy 5-ször meg kell csinálni. forgatva a főtengelyt forgatva pulzál a lánc ott feszítsd ahol a legjobban bemegy a feszítő.
hülye vagy mindenki azt írta hogy kölcsönhatások vannak.és az egyik nem létezik a másik nélkül.
Helló!

Ma megnéztem mégegyszer. A hang 70fokos víznél hallatszik legjobban, elötte csak halkan. És ahogy hallgatoztam tényleg az első henger feszítőjétől jön.

Keresztapám Cagiva Raptorját amikor szétbontottuk teljesen a főtengely csere miatt, akkor a feszítőket is szétszedtük, de azt össze tudtuk rakni minden speckó eszköz nélkül is. Ráraktuk a patront a hengerre, utána beletoltuk a rugót és lezártuk a csavarral. Az enyémet nem szedtem szét.

Köszi a segítséget!
Ékszíjam mérete:16.8x808 LE 7186
DAYCO Márkáju!
Vagy szar lenne az anyaga a szíjnak és azzért nyúlana? Leveszem és megnézem kézzel bírok e rajta nyújtani...........
Értem,most már kezdem kapisgálni a dolgot! Eddig ezt miért nem mondta senki sem?! Pedig már napok óta fórumozok és nem csak itt,de mégse mondta senki sem!Pedig leírtam mi a szitu vele,minden részletét!
Még egy kérdés: a túl könnyű görgők nem okozhatják,tuti a szíj a ludas?
Ám mivel nem találtam más szíjméretet mint amit vetem rá hogy az való neki így elkezdtem írkálni 1-2 crosser tulajnak akik hirdetik a mocijukat,hátha valaki megadná a saját szíj méretüket!Eddig hiábba! Előfordulhat esetleg olyan hogy más motor varió rendszerét tette bele az előző tulaj és azért nem jó a szíj amit vetem rá? Most valahogy nagyon megvok kavarodva egy rész hogy milyen szíj kéne is akkor és mit is csináljak szerencsétlen robival!
Mire azt hittem hogy jó lesz.............ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Kiakasztó ez a rendszer,ha kész lesz................
teljesen mindegy , ha 100at nézel is , olyan nem lehet , hogy elöl felmegy a szíj , és csak ha felért , akkor kezd hátul lefelé indulni ...
ez azt jelentené , hogy nyúlik a szíjad...és az nem lehet
pont az a lényege , hogy fokozatmentesen váltson....
Üdv. KAwasaki zx6r HENGERFEJ,kompletten a saját vezérmütengelyeivel együtt elado 1999es hez vettem de jo a 98-2002ig re! ////// a motorom hengerfejes volt folyt az olaj belöle,ezért vettem egy komplett hegerfejet a saját vezérmütengelyeivel együtt de nem lett megcsinálva a moci ugy lett eladva ahogy van! Ezért felesleges és eladnám ha valakit érdekel!
Helló!
Értem. De akkor mit kell csinálnom? Azt a célszerszámot láttam a szervizkönyvében. Csak arra nem jöttem rá hogy mire szolgál.
egy rugó feszíti és ha egy adott lazaság lép fel akkor egy fogasléc nem engedi hogy vissza csússzon a patronban. a meleg motorban olyan hőtágulások vannak amit te szétszedésnél nem látsz. a patront ne szed szét és kell hozzá egy célszerszám. amúgy az első hengernél jellemző.
Ma leveszem anyám robogójának a dekniét és megvizsgálom annak is a müködését, és az megmutatja,megerősiti bennem a müködési elvet! De azt hiszem vadászhatom most rendesen mit is kéne cserélni a variátorba és milyenre!
Helló!

Olvastam hogy ügyes mozdulattal megoldható. Leírnád hogyan.
Amúgy a lánc feszes.
Köszi szépen!
Azt értem hogy le van kokszosodva. De a feszítő automata, és még alig van kint.