A régivel is úgyan így variált! Én azt tökéletesen értem hogy nem jó hogy így variál! Csak annyi volt a kérdésem hogy okozhatja e a kontraszt rugó ereje ezt a variállást!? Mert a görgőt kizártátok,én meg a szíjat zárnám ki,így csak az maradt!
Meg is olajoztam már sokal könyebb!Javult is a gyorsulás,meg a viselkedése,de még mindig nem okés! Mindegy,egyenlőre kénytelen vok hagyni,mert nincs pénzem se görgőre se rugóra! Eldöntötem,hogy kicserélem mind a kettőt gyári előírtra és utána remélem már jól fog müködni! Igaz a rugót még abszolút nem cseréltem,úgy hogy az lesz az első!
Fizikailag lehetetlen , amit állítasz ....ha a másik robogón ugyanekkora szíj van , és az jól működik , akkor a tiéden is jó kell legyen ugyanazon méretű szíjjal...
a görgő súlya csak azt befolyásolja , hogy melyik fordulatszám tartományban kezdjen variálni az eleje...
semmi máshoz nincs köze...
Kaptam választ szerencsére!És egyezik a szíj méret!Ennyi volt a kérdésem! Azóta le is ellenőriztem a szíjat,+ egy másik robogó variátorát is megnéztem és tényleg egyszere kéne variálni,de a szíj feszeség egyezet a jól müködő robi szíj feszességével!
Megnéztem a feszítőt. Hát nem az a fajta, mint a 2001-es blokkon levő. A csavart én nem tudtam beljebb nyomni semennyit. Jobbra forgatva húzza vissza a feszítőt, ha elengedem akkor pedig nyomja a feszítőt. Kiszedtem a patront, csináltam hozzá célszerszámot, vissza is tudtam rendesen rakni. Kivett helyzetben nem látszik semmi a patronon, mozog könnyedén, a rugó is elég erős. Visszarakva, mintha egy kicsit csendesebb lenne a zaj. A vázban levő merevítő nagyon rossz helyen van
De az mitől van hogy ha laza a lánc akkor nem tud feszíteni a patron? Mert én ahogy néztem, ennek működnie kellene.
köszi a választ :) ezt szeretem a fórumokban.Én nem értek hozzá ODA IS IRTAM ! NA most fellépek 2 nap alat találok valamit a poweről kb semmivel se leszek okosabb , mert nem pontosan az én problémám lesz megválaszolva.A fórumnak az lenne a lényege , hogy segits annak aki nem ért hozzá :) Nem azt irod,hogy bal bal bal Nem értesz hozzá , vagy keres rá.leirod ,hogy mi a fas.. csináljak oszt ennyi.
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy ha húzok egy teli gázt akkor a motor lefullad. Ha sebességben van akkor gázra vissza hőköl és csak utána pörög fel. Üresbe pedig húzok neki és csak durran egyet fordulat nem igazán indul meg csak ha szépen lassan húzom a gázt. Ha magasabb fordulatnál csinálom ezt akkor vissza esik a fordulat.
Szerintetek mitől csinálhat ilyet?
Szelep hézagot néztem, karbit kipucoltam de semmi nem változott. Mondjuk még mindig ciripel valami a szelepek felől.
Én a benzin-levegő arányra gondolok de nem tudom, hogy kéne beállítani. Van valami eljárás, hogy hogyan kell beállítani? Vagy tekergessem, és ha jobb lesz akkor jobb, ha nem hát nem.
Moci: 125ccm 4T yamaha xt 125 x
Előre is köszi!
Sziasztok.Az lenne a kérdésem,hogy 2005-ös cbr 600 rr-hez hol tudnák felső villahidat szerezni egyenes kormány rárakása céljából.Esetleg v.melyik hornet hidja nem lehet jó rá?Előre is köszi
Ha elől kijön a szíj a tárcsa széléig, de ugyanekkor hátul még csak középen jár, akkor szerintem hosszabb a szíj mint kellene. Most elég fáradt vagyok már, ha nincs igazam akkor helyesbítsen Valaki....
azzal is előbb felment elöl , majd utána kezdet hátul lemenni ? ? ?
értsd meg , hogy ilyen nincs ....
a görgő súlya csak azt befolyásolja , hogy melyik fordulatszám tartományban kezdjen variálni az eleje...
semmi máshoz nincs köze...
Megnéztem a feszítőt. Hát nem az a fajta, mint a 2001-es blokkon levő. A csavart én nem tudtam beljebb nyomni semennyit. Jobbra forgatva húzza vissza a feszítőt, ha elengedem akkor pedig nyomja a feszítőt. Kiszedtem a patront, csináltam hozzá célszerszámot, vissza is tudtam rendesen rakni. Kivett helyzetben nem látszik semmi a patronon, mozog könnyedén, a rugó is elég erős. Visszarakva, mintha egy kicsit csendesebb lenne a zaj. A vázban levő merevítő nagyon rossz helyen van
De az mitől van hogy ha laza a lánc akkor nem tud feszíteni a patron? Mert én ahogy néztem, ennek működnie kellene.
Köszi!
Üdv Krisz
fúvókacserék, levegőcsavar, tűállás szívó/kipufogó oldal nyitása/zárása (82es ar350es)
de ha van a gépedhez manual akkor állíts be mindent a gyári értékre aztán utána lesz kiindulási pont, enyémhez semmi sem volt
Olyan problémám van, hogy ha húzok egy teli gázt akkor a motor lefullad. Ha sebességben van akkor gázra vissza hőköl és csak utána pörög fel. Üresbe pedig húzok neki és csak durran egyet fordulat nem igazán indul meg csak ha szépen lassan húzom a gázt. Ha magasabb fordulatnál csinálom ezt akkor vissza esik a fordulat.
Szerintetek mitől csinálhat ilyet?
Szelep hézagot néztem, karbit kipucoltam de semmi nem változott. Mondjuk még mindig ciripel valami a szelepek felől.
Én a benzin-levegő arányra gondolok de nem tudom, hogy kéne beállítani. Van valami eljárás, hogy hogyan kell beállítani? Vagy tekergessem, és ha jobb lesz akkor jobb, ha nem hát nem.
Moci: 125ccm 4T yamaha xt 125 x
Előre is köszi!
Be melegítsem elötte a motort üzemi hőfokra?
Köszi a segítséget addig is!