Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elképzelhető, hogy hosszú a szíj ...

de ezt csak az alapján tudom mondani , amiket meséltél....
Szia nem sokat szereltem yamahát de az alján kéne lennie egy csavarnak ojan mint az olajleeresztő ha azt meglazítod és elkezded mozgatni a váltó kart helyre kell ugornia.
Ez ideiglenes megoldásnak jó de a váltót mindenképp meg kell nézned bár nem ismerem az előzményeket de gyanítom hogy a primer tengelyel van a gond vagy pedig a léptető szerkezettel.
remélem segítettem.
Akor galibás a szíj hossza? De akor mi lehet a mérete ha a gyárilag előírt nem megfelelő!? Most vehetek új szíjat! De jó lenne tudni a méretet!
Hali.
Gold Fren betétet használ(t) valaki? A vélemények érdekelnének.
nem ....
akármilyen állapotú a rugó-görgő, a szíj hossza állandó kell legyen....
amennyit elöl felmegy, ugyanannyit hátul le...

ez nem lehet másképp ...
A szíj?Újat vetem és méret a gyári előírt! Nem lehet hogy a görgők és a rugók okozák?
Sziasztok. Ki tudná megmondani, hogy az RM 250-em első telójába mennyi olaj kell?
az a szíj nem jó ...
együtt kell mozogjon , az eleje a hátuljával...
Akkor azzal lehet a gond!Mivel nekem elől variál először,és mikor az befejezte és nem tudja feljebb nyomni a szíjat akkor kezdi hátul lejebb ereszteni!Ezt a tünetett mi okozhatja?
Sziasztok!

Van itt valaki akinek van vagy volt Yamaha FZS 600 Fazere és hozzányúlt a szelepvezérléshez? Gondom az, hogy utána állítottam a szelephézagnak, és továbbra is csattog az 1es kipuf szelepnél. Újramértem összerakás előtt, és mégis hangja van. Lehet le kellene bontanom egészen a hengerfejig? Valaki aki jártas ilyenbe az írjon. Köszi
Az első meg a hátsó tárcsapár nem tud külön működni. Egyszerre teszik a dolgukat.
Sziasztok!Problémám a következő:a motort elindítottam tegnap, pöfögött egy darabig alapjáraton, majd mint amikor dugulás van megállt. Ma már el sem tudtam sem tolásra, sem önindítóval indítani. Szikra volt kint a levegőn, nedves volt a gyertya. 3 tiszta gyertyát próbáltam ki, egyikkel sem indul. Karbit szétszedtem, volt az úszóházban benzin, nem volt látható kosz sehol,kifújkáltam.Előzmények még: kicsit melegedett még augusztusban, ezért múlt héten levettem a hengerfejet, ellenőrizni a tömítést. Karbi adatok:dellorto vhsa 32, 162 főfuvi, 38 alapjárati, tű alulról a második. Gyertyák: ngk b10egv, b9es, br9ecm. Az önellenőrző rendszer nem mutat elektronikai hibát. Minden tanácsot szívesen veszek, mivel 3 napom van még idén használni a motort!
Sziasztok, nemtudna nekm valaki segíteni? Arrol lenne szo, h. a 600-as Yamahamon beszorult a 3-as, nemlehet kivenni. Fél éve ált a moci lehet ez is kozrejátszott, valami trukk h. kiszeggyem anélkul h. szétkeljen szedni a blokkot? HELP!
a láncfeszítő le van kokszosodva okosan meg lehet feszíteni.
itt vagyok
A hang csak alapjáraton hallható. Az biztos hogy nem csapágy hang mert olyat már hallottam :)
Sziasztok!

Suzuki SV650-ről lenne szó. Szívó oldalon 0,1-0,2 kipufogó oldalon 0,2-0,3 a szelephézag. Az én mérésemben van olyan ami éppen hogy csak 0,1. meg a kipufogó oldalon is mértem 0,2-es értéket.
A motorban teljesítmény csökkenést nem vettem észre, kompresszió jó. De bemelegedve elég hangos ketyegő hang jön a hengerfejből.
DE ez a nagy szelephézagra utal nem?

Köszönöm a segítséget.
Akkor marad a gyengébb rugó vétel,mert a szíj nem hinném hogy nyúlik! Így már képbe kerültem
Sv2! Itt vagy még kérdeznék tőled egy pár dolgot te már segítettél rajtam
akkor érted hogy a szíj nem nyúlhat mert amit elül nyit a görgő azt kötelező neki hátul szétnyomni vegyél rövidebb szíjat vagy gyengébb rugót.
Ezt értem na !Mindegy,megolajozom napolajal és meglátom mit mutat utána! Ha javul örülök,de ha nem akkor majd kisérletezek,ha lesz pénzem görgőkre és rugókra!
ha egy bottal kinyomom a szemed akkor a botra kifejtett erő a szemednél is ugyan ez de ha puha gumival nyomom akkor való igaz hogy én beszarok az erőlködéstől de a szemed még meg van.
Hu most ezt kicsit nem értem!
Na de én ahogy néztem az elején ahol a görgők vannak, az variál először,felnyomja a szíjat!Ez gyorsan meg van és mig ez a folyamat van jól is gyorsul,de amikor már a hátuljánál lekéne mannie a szíjnak,ahol a rugók vannak, már nem gyorsul és a motor se bir kipörögni! De az elejénél kipörög! Elől meg nincs is rugó(kivéve a berugó szerk.) Na és azt akartam kihozni hogy nem értem a görgők hogy befolyásolják a hátul lévő rugók munkályát! Vagy félre értetem valamit.
ha szorul a hátulja akkor a görgök nem tudják szétnyomni így mert a szíj azért nem nyúlhat mert azt az erő amit a görgök a tárcsára kifejtenek azt hátul ellenkező irányba össze kell nyomnia a rugót.
Hát ettől az olajtól nem égne le az tuti! Akor mindegy milyen olajat kap,adok neki majd egy kis napraforgó olajat!