Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A görgős rész az jól dolgozik! Hátul van a gond ahol a kuplung van és a kontraksz rugó,az szorúl!
a nap olajból a 80 faktoros már nem jó
akkor azt a röpsúlyként dolgozó görgők sem tudják szétnyomni.
Mindegy milyen olaj? Mert van 2t-m, hidraulika,10v 40,80v90,teleszkóp olaj....stb.
Na a kézel mozgatás az elég nehézkes! Van hogy nem is jön össze elsőre!
egy csepp olaj kell és kézzel a rúgót/szíjtárcsát/ viszonylag könnyen akadálymentesen kell teljesen mozgatni teljes úton.
Megsasolom! Be lehet azt a tengelyt kenni zsíral? mert nem mertem megkenni semmit se a variátor résznél,nehogy véletlenül is a szíjhoz kerüljön! Mindent szárazon hagytam! Jó lenne tudni mit mivel lehet kenni!?
a szíj mé nyúlna talán gyári hibás? esetleg hátul az ellenrugót nézd meg nem-e szorul a tárcsa a tengelyen és út közben megakad 2-3 között.
Hello!
Lehetséges az hogy Honda dio robogóba folytás van? Ha igen akkor hol lehet?
Csak nyugalom
Ez megint nem lesz egyszerű menet.. attól tartok
Üdv mindenkinek.

Az érdekelne, mit kell megnézni 2 ütemű motor (enduro) vásárlása előtt, amit laikus szemmel is ki lehet szúrni?

Nem egyedül akarok motort vásárolni, de megnézném egyedül is, érdemes-e egyáltalán szerelővel egyeztetni hogy jöjjön el megnézni.
Üdv!
Yamaha DT 50 motorom van, különolajzásos. Két ismerősömnek is tönkre ment a motorja mert elromlott az olajzás. Nem akarok kockáztatni. Most szét van szedve a motor, nem szándékozom vissza tenni az olajtartályt.
Ha ezután keveréket töltök a motorba az jó megoldás? mert elvileg ez a rendszer fordulatszám alapján adagolja a benzinhez az olajmennyiséget. Adódhat ebböl valami probléma?
Milyen erősségü keveréket töltsek bele?
...szerintem ez is falsot sziv karbi es a hengerfej között...
Farsot szív valahonnan!(pl.:szimering...stb!)
Sziasztok! Suzuki DR600 gázadásánál, a fordulat fentmarad, nehezen ejti vissza. Alapjárati keverékcsavarra nemigazán reagál, max jobban pörög. Tipp valakinek, hogy mi okozhatja még a jelenséget? Köszi
Igen szerencsére megszünt a fulladozás egy kis takaritás és a subertű állitgatása után! Már csak a variállás mérgel,valahogy nagyon nem az igazi! Sőt az alapjáraton való ketyegtetés közbeni hirtelen leállások is csökkentek, már csak 1-szer ált le!
Ha kipörög rendesen és már megszünt a fulladozás akkor nem kell,de az eddigi jelek erre utaltak.Ráadásul ugyan így jártam a héten.
köszi
Nem tudom,lehet!De elindulásnál mig a görgős rész variál,nagyot gyorsúl és már ki is pörgi magát!Utána jön a gond amikor a hátuljának kéne variálni! Szerintem ezt nem a főfuvóka nagysága befolyásolja,mert mondom 20-30-ig szinte emeli az elejét!(Na ez kicsit tulzás,de 50-est nem éreztem sokat ami így megindulna!)
Ez többnyire a beverődött kosár miatt szokott lenni....van annak is házi és rendes megoldása....
Üdv ismét! Na tovább teszteltem a robit!Végre motorikusan okés!Olyan amilyennek kell lennie! Ám: Elindulás fain végre,gyorsul nagyon,de csak mig az elje variál(görgős rész),de amikor már a hátuljának kéne variálni megtorpan rendesen!(mintha egy fokozatal feljebb váltana a kelleténél! Pl: 1-es fokozatba húz mint álat 2 mintha nem lenne és 3-ba kéne tovább gyorsulnia!) Valami a hátsó variátor részné nem okés,de nem tudom mi lehet a kinja! Van valakinek valami ötlete? Segitségeteket előre is köszönöm!
Lehet mégis a nagyobb főfúvóka segízene rajta?
Ezt nem lehet távba megmondani !
yamaha dt 80 rajz