Rendben!Köszi a tanácsot! Ha ma már nem is de holnap mindenkép átnézem és takaritom ismét!Remélem helyre jön,mert már meghirdetem,igaz jelenkező az 0 Már mindene jó volt,szép járása is...stb erre bebaszik valami!
Szia!Találkoztam már ilyennel,nem is olyan rég.Valószinű hogy kevés benzint kap,nagyobb főfúvókával kellene kipróbálni.Biztosat csak úgy lehet mondani ha hallom a motort,de szerintem ez a gondja.Főleg most a hűvösebb idő miatt.
Úgy látom jó helyen van a cső. Viszont azt is látom hogy automata szívatós. Előfordulhat hogy ez nem működik, és míg hideg a motor addig oké, de melegen már sok benzint kap, az esetlegesen el nem záró szívató miatt. Persze ezek csak tippek, mert nem látom a motort...
Jó helyen van.
Nézd át jobban a karbit, hátha. Tűszelepet, ami az úszóházba engedi a benzint. Benzinszintet az úszóházban. Fúvókákon nézz át, nincs-e valami szösz.
Én sehol máshol nem találtam helyet ahová mehetne a vákum cső!Ám egy darabig így járatam a kicsikét,meg pár kört mentem is vele! Ez a nyavajája hirtelen jöt elő! Kihuzatam párszor kicsit,majd lasitottam,ismét huzatam volna,de behorkant!
A szíjat nem lehet így leírni hogy milyen feszes legyen. Az biztos hogy nem lóghat, de kézzel azért összenyomhatónak kell lennie a két "szárnak". A légszűrő szivacsot ha régi, akkor mindenképpen cseréld, de nem felejtsd el alaposan olajba megfürdetni, majd kicsavarni belőle. Itt kapsz, és méretre tudod vágni: http://www.egumotors.hu/2941-l...
A vario tárcsa akkor szorul cserére, ha az ujjaddal végigsimítod ott ahol a szíj fut, és bemaródásokat érzel rajta. Ilyenkor már érdemes átnézni az összes tárcsát, de a belső és a hátsó tárcsa sokkal többet bír, mert az vasból van. A lassan visszaeső fordulatot okozhatja pl. ha túlzottan ki van tekerve az alapjárati keverékszabályzó csavar, vagy pl. túl sok levegőt kap valahol.
Ha egész télen lemerülve állt, és még esetleg fagyott is az idő, akkor az zárlatos is lehet. A lemerülés szulfátosítja a lemezeket, a fagy meg szét is nyomja őket. Töltsd fel, hagyd állni egy fél napot, majd köss rá egy 12V 55W-os izzót, és úgy mérj feszültséget. Ha az izzóval erősen esik a feszültsége, akkor kuka...
Visszacsapó szelep új,dugó gyűrű új,most let furatva!De megnézem azért a biztonság kedvéért azt a karbit még egyszer! Holnap szétszedem és jelenkezek váltzott e valamit! Ám akkor még senki nem találkozot ilyennel? Baszus akár hány motor kerül hozzám mindig lesz valami egyedi esete a tipusnak ami másnál még soha nem fordult elő! Engem szívatnak a motorok!
Nem tudtam hogy megvolt már.
A vákum csatlakozóba ha belefújsz akkor az egyből a szívócsonk felöl ki is jön. A benzincső meg az úszóházba vezet. De képek alapján jól van az. Kompresszió van jó?
Egyik ismerősnek is ilyen robogója volt, az egyik dugattyú gyűrű volt törött, de az nehezen indult, majd utána már sehogy.
Elötte pedig a gyújtásnál lévő gerjesztőtekercs volt rossz neki. Nem volt elég erős szikrája.
A tiéd valami más hiba lesz. Mást így távolból nem tudok.
Sziasztok .Több kérdésem is lenne mert nem vagyok még jártas a robogókba. 1. milyen szorosnak vagy lazának kell lennie a meghajtó égszíjnak? 2. a légszűrő betét gyárilag egy szivacs és elég rendessen el van öregedve nem nagyon találtam hozzá ,lehet-e csak ilyen szivacsot venni és esetleg méretre szabni? 3. a varió tárcsán hol lehet látni hogy kopott-e , vagy miből lehet látni hogy nem jó már? 4. mi lehet az oka annak mikor visszaengedem a gázkart teljesen , késve ejti vissza a fordulatot ? most hirtelen ennyi :-) előre is köszönöm a segítséget mindenkinek aki tud és segít is.
Szét kellene szedni a karburátort, és kipucolni minden járatot, minden fúvókát. Ha szétszeded, akkor látod hogy a vákum csak simán be van kötve a torokba.
Hát nekem először van ilyen rendszerü motorom!Úgyhogy fogalmam sincs!De a karbin van két csatlakozó és kész.:S Máshol nincs!És ott is volt!De most úgy a képek alapján jó helyre kötöttem gondolom mindent!
Üdv! Szeretnék segítséget kérni egy hozzáértőtől.
Milyen motorban van 12X51 vagy12X51+-os dugattyú csapszeg? vagy tudok-e gyorsan gyártatni valahol?
A vastagsága 12mm a hossza pedig min. 51mm(vagy akár nagyobb).
ha valaki tud segíteni, előre is köszönöm!
Hali
találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy lerakjátok a motort, minden fasza rajta,majd másnap rugnátok be,és nem fordul át a block,mintha megakadna a szelepbe a dugó,majd ha kicsit megmozgatom,akkor meg átfordul már,de nincs kompresszió,azaz gondolom vmeik szelep nem zár be rendesen,és ott szelel.multkor is ezt csinálta már,majd utána berugtam,beindult és motoroztunk is, semmi baja nem volt, szépen járt meg minden,most megin ugyanezt csinálja,hogy begakad a dugó,aztán gondolom kicsit visszább megy akkor már átfordul de ak se zár.
mi a picsa lehet vele? elhajlott valamelyik szelep?:S vagy a szelep vezetőbe szorul meg a szelepszár,vagy nemtom mi a szar lehet vele:S
ötletek?
Sziasztok!
Nagyon hálás lennék ha valaki meg tudná mondani ,hogy mi lehet a baja a motoromnak Aprillia Scarabeo 150-es beindul szépen megy de amikor bemelegszik csúnya hangja van! Némelyek azt mondják,hogy hajtókarcsapágy problémás! Én nem értek hozzá ezért kérdezném,de ha valószínű hogy az a baja ki tudná megmondani,hogy milyen típusú hajtókar csapágy kell bele esetleg mi a száma? Köszönöm! Attila.(mokusmakci@citromail.hu)
Üdv mindenkinek!Ismét a segitségeteket kérném! Még mindig szivat a malaguti crosserem!
Tünet: Beindul szépen jár majd húzom a gázt és pörög is rendesen,de elkezd fuladni majd le is áll ha nem engede, vissza a gázt,de ha vissza engedem ketyeg szépen tovább,de már nem pörög ki ha gázt adok,csak fuladozik!Szóval nézegetem mi lehet a kinja és a karbin ugyebár 2 cső van az egyik a benziné a másik a szivó,amivel a membránt szivja le a csapba hogy a másik csövön folyon a benya!Na a szivó részen benzin került a rendszerbe! Benzin csap csere...!Új benzincsapot beszereltem és erre maradt a régi a tünet! Most nézegetem jobban a csöveket miközbe turáztattam a robit és erre a KARBIBÓL A SZIVÓ RÉSZEN ÁT TERMELŐDIK A BENYA A CSŐBE! Szóval nem a csap volt a ludas(Membrán szakadás volt az eddigi diagnózis)! De így megint fogalmam sincs mi kinja lehet!
Dellortó 12-es karbi van rajta és nagyon szivat!:S Esetleg valakinek valami ötlete?Találkozot már valaki hasonló esetel? Tanácstalan vok végkép jelenleg!Remélem valaki tud valami jó tanácsaot szolgáltatni!Segitségeteket előre is köszönöm!
Nézd át jobban a karbit, hátha. Tűszelepet, ami az úszóházba engedi a benzint. Benzinszintet az úszóházban. Fúvókákon nézz át, nincs-e valami szösz.
A vario tárcsa akkor szorul cserére, ha az ujjaddal végigsimítod ott ahol a szíj fut, és bemaródásokat érzel rajta. Ilyenkor már érdemes átnézni az összes tárcsát, de a belső és a hátsó tárcsa sokkal többet bír, mert az vasból van. A lassan visszaeső fordulatot okozhatja pl. ha túlzottan ki van tekerve az alapjárati keverékszabályzó csavar, vagy pl. túl sok levegőt kap valahol.
ez lemaradt :-)
A vákum csatlakozóba ha belefújsz akkor az egyből a szívócsonk felöl ki is jön. A benzincső meg az úszóházba vezet. De képek alapján jól van az. Kompresszió van jó?
Egyik ismerősnek is ilyen robogója volt, az egyik dugattyú gyűrű volt törött, de az nehezen indult, majd utána már sehogy.
Elötte pedig a gyújtásnál lévő gerjesztőtekercs volt rossz neki. Nem volt elég erős szikrája.
A tiéd valami más hiba lesz. Mást így távolból nem tudok.
Szét kellene szedni a karburátort, és kipucolni minden járatot, minden fúvókát. Ha szétszeded, akkor látod hogy a vákum csak simán be van kötve a torokba.
Milyen motorban van 12X51 vagy12X51+-os dugattyú csapszeg? vagy tudok-e gyorsan gyártatni valahol?
A vastagsága 12mm a hossza pedig min. 51mm(vagy akár nagyobb).
ha valaki tud segíteni, előre is köszönöm!
találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy lerakjátok a motort, minden fasza rajta,majd másnap rugnátok be,és nem fordul át a block,mintha megakadna a szelepbe a dugó,majd ha kicsit megmozgatom,akkor meg átfordul már,de nincs kompresszió,azaz gondolom vmeik szelep nem zár be rendesen,és ott szelel.multkor is ezt csinálta már,majd utána berugtam,beindult és motoroztunk is, semmi baja nem volt, szépen járt meg minden,most megin ugyanezt csinálja,hogy begakad a dugó,aztán gondolom kicsit visszább megy akkor már átfordul de ak se zár.
mi a picsa lehet vele? elhajlott valamelyik szelep?:S vagy a szelep vezetőbe szorul meg a szelepszár,vagy nemtom mi a szar lehet vele:S
ötletek?
Nagyon hálás lennék ha valaki meg tudná mondani ,hogy mi lehet a baja a motoromnak Aprillia Scarabeo 150-es beindul szépen megy de amikor bemelegszik csúnya hangja van! Némelyek azt mondják,hogy hajtókarcsapágy problémás! Én nem értek hozzá ezért kérdezném,de ha valószínű hogy az a baja ki tudná megmondani,hogy milyen típusú hajtókar csapágy kell bele esetleg mi a száma? Köszönöm! Attila.(mokusmakci@citromail.hu)
Tünet: Beindul szépen jár majd húzom a gázt és pörög is rendesen,de elkezd fuladni majd le is áll ha nem engede, vissza a gázt,de ha vissza engedem ketyeg szépen tovább,de már nem pörög ki ha gázt adok,csak fuladozik!Szóval nézegetem mi lehet a kinja és a karbin ugyebár 2 cső van az egyik a benziné a másik a szivó,amivel a membránt szivja le a csapba hogy a másik csövön folyon a benya!Na a szivó részen benzin került a rendszerbe! Benzin csap csere...!Új benzincsapot beszereltem és erre maradt a régi a tünet! Most nézegetem jobban a csöveket miközbe turáztattam a robit és erre a KARBIBÓL A SZIVÓ RÉSZEN ÁT TERMELŐDIK A BENYA A CSŐBE! Szóval nem a csap volt a ludas(Membrán szakadás volt az eddigi diagnózis)! De így megint fogalmam sincs mi kinja lehet!
Dellortó 12-es karbi van rajta és nagyon szivat!:S Esetleg valakinek valami ötlete?Találkozot már valaki hasonló esetel? Tanácstalan vok végkép jelenleg!Remélem valaki tud valami jó tanácsaot szolgáltatni!Segitségeteket előre is köszönöm!