Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Kérdésel fordulok hozátok.Nagyon kemény a kuplungom(FZR400),mit lehetne vele csinálni szerintetek?Bowdent beolajoztam az simán jár elvileg!
Köszi!
Az akku töltés után azonnal elkezd kisülni . az a 12,45 V elég kevésnek tűnik. De azt nem mutatja, hogy meghalt ! Kapcsold fel a lámpát , és ha akkor lemegy a feszültség 12 V alá, ilyen 10 V körül mutat, na akkor kuka. Amperóra tizedével terhelve , 2,2 V / cella = 12,6 V / akku kell mutasson. Hiteles műszerrel.
Ami kell az kell. Yuasa aztán kész. Az legalább kibír elég sokat. Bár nekem a régi motoromban valami tök noname-et vettem, és az is bírja még most is az embernél...
Mind1ikre 1 év gari van, szóval tökmind1...
Ujra mértem és a reggeli 13.00ból már csak 12.45 van meg ugy h be sincs kötve... szal qka...:S
akkor most jön a köv kérdés.... milyet érdemes vennem, ami tart is jó is.. és nem túl drága. Fölöslegesen nem akarok rá költeni, de szart se akarok amit aztán 1-2év múlva cserélhetek is. Am 1-2 naponta van beindítva ha szezon van max amit áll 4-5 nap de az elég ritka^^.
Thx
Nyúlik? Mivel új az okozhatja a nyúlást? Na mindegy még lejebb rakom egyel a tűt!Hátha az javit rajta!
Sziasztok,cagiva elefant 650-es,ducati motorral.Nem tudom meglazítani a gyujtótekercs állórészénél az anyát.Szerintem valami furmányos megoldású lehet.Ti nem találkoztatok ilyennel?
akkor nyúlik a szíjad mert az áttétel ép ezen alapszik csökkenéssel egyenes arányosan növekszik.
Üdv ismét mindenkinek!
Haladtam a robival! MÁr nem fulad anyira! Karbit szédszedtem és kitakaritottam,subertüt egyel lejebb tettem,hogy mélyebre menjen és lás csodát ismét robog!De nem tökéletes még mindig! A vákumcsőbe még mindig kerül benzin a karbi felől és nem pörög ki teljesen!Kb 20-30km/h-ig gyorsul mint a bolond,de onnan csak lassan csordogál felfelé!Habár a bovden ház kb fél centivel rövidebb lett,mert volt egy kis törés és az kioperáltam,lehet az okoza hogy hiába húzom kopig a gázkart mégse pörög rendesen ki!(ez csak terhelten van) De lehet hogy még lejebb kéne engednem a tűt!Még 1 fokal mehet! Gondolom hogy a hirtelen megindulást az 1 grammal könyebb görgő okoza! Ahogy néztem a variállást először az elején nyomja fel a szíjat és ha az fent van utána kezd hátul lemenni! És pont addig gyorsúl jól mig elől felvariál.........
jah ... valami olyasmi ....
vagy lehet rieju....
ja ez a rihesjuh ....az lesz az

mééis baszhatom ? ? ?
full gyári csak a GIPRO van benne plusz, nincs benne riasztó hmmm remélem ezt nem sokan olvassák ... de holnap veszek bele 1et
Akkor rakd vissza a motorba, és csak az egyik kábelt csavarozd fel az akkura. Állítsd a műszert egyenáram mérésére (DCA) és az üresen hagyott akkusaru, és az üresen lógó akkukábel között mérj áramot. Ebből kiderül hogy meríti-e valami az akkut. Nagy áramú méréshatárral kezdj, majd onnan haladj lefelé. U.i.: Ha "kínai" riasztó van a motorban, akkor meg is van a hiba....
Hello
YAMAHA DT80-hoz szeretnék egy index kapcsolási rajzot ha valaki tudna annak nagyon örülnék
Hy!
Megtörtént tegnap feltöltöttem 13.6 volt rögtön miután levettem, rá 1 órára 13.06 és most másnapra 13.00 úgy tűnik mintha tartaná.
Hmm akkor most? Tegyem bele? valszeg ennyivel beindul. de akkor mi szívja le? vagy még hagyjam délutánig hátha veszít a töltéséből?
Előre is köszi a segítséget!
Te aya! Kínai? Mert akkor ott szex lesz.... Bachatod :D
Milyen robogó?
milyen simson?
nekem egy elektronic volt az szopatott így annak a jeladó tekercse volt kitörve a nyákbók a forrasztásnál
hónapokig szenvedtem vele. kicseréltem már mindent rajta.......
de akárhányszor lett mérve a tekercs mindig jónak mutatta magát
Sziasztok.
Yamaha slider 50-es robogóm van és amikor önindítóval indítanék akkor recseg. Olyan kérdésem lenne, hogy : az önindító szabadonfutó része felújítható-e álltalában, és ha igen mit érdemes figyelni ?
Előre is köszönöm.
sziasztok,kinyiffant a Leonardóm (150es) főtengelye, valaki tud egy budapest közeli műhelyt ahol főtengó felújítással foglalkoznak?
előre is köszi
...altalaban falsot sziv valahol a motor. Karbi (befecskendezes) es a hengerfej között erdemes vegignezni a tömiteseket bilincseket, vakuumcsövet, ha van a szivocsonkon.
rossz a gyertya ?
Sziasztok,van nálam egy ducati 650-es V2 hengeres motorral szerelt cagiva elefant.Az egyik gyertya nem ad szikrát,akkor sem,ha átcserélem a gyujtótrafót.Leszedtem a generátor deknit.Két jelfogó közül az egyik szinte hozzáér a jeladó domborulathoz,a másiknál van 2-3mm hézag.Ez direkt lehet,vagy elmozdulhatott?Ha természetes,hogy nem egyforma közelségben vannak a jelfogók,ti milyen gondra gondolnátok,a szikra hiányából?
Köszi
ezen már túl vagyok ....
Pár napja ugyanezt csinálta egy 2 ütemű robogó. Leszedtem a karbit, kipucoltam, beállítottam, és azóta tökéletes. Azt hogy miért volt, passz....
A fesszabályzó kap testet? Egyébként valószínűleg a szabályzó ment tönkre, a benne lévő tirisztor zárlatos/átvezet. Másnak nem szokott baja lenni, max az akkunak, ha későn vetted észre...
szerelő urak ....

adott egy 4 ütemű robogó , ami indul , megy is , viszont az alapjárat ingadozik...szabályos időközönként felpörög , majd visszaáll normál fordulatra megint felpörög , visszaáll...

nem véletlenszerű, hanem teljesen szabályos időközönként ...

ötlet?