Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

légszűrő ha szivacsos,iletve sport.Egy vékony olajpermetet szoktak ráfujni hogy a por meg kosz aba megragadjon.Elvileg ezek a szűrők ritkáb szerkezetüek hogy több levegö menjen a motorba,ezért kell a védöréteg.Egy higabb olaj jó hozá,iletve árulnak külön erre olajat.
sziasztok!
Kérdésel fordulok hozátok.Nagyon kemény a kuplungom(FZR400),mit lehetne vele csinálni szerintetek?Bowdent beolajoztam az simán jár elvileg!
Köszi!
Na ja, csak nekem fontos, hogy jól megálljon rajta a festék... Sajnos több motorról lett összeválogatva, így ha le is csiszolnám és valahogy felpolíroznám, akkor is össze vissza lennének a színek... Azt hallottam, hogyha valaha is volt szilikonozva a műanyag, akkor arra már nem lehet festeni... Na most én ezt nem tudom, de pl. most le van festve, rosszul áll rajta a nagyja, így erre nem kéne ráfesteni, de azt sem tudom, mivel szedjem róla le. Csiszolni nem tudom, hogy lehet vagy érdemes-e... Úgy tudom, hogy az alapozó külön van műanyagra, de a festék egy fajta, tehát fémre és műanyagra egy fajta kell, de az még nem elég, mert nem rugalmas a műanyagra, így abba kell lágyítót venni, ami elég drága... Nem tudom, mihez kezdjek, mert ilyen idomokat nem lehet venni, még használtan is nehéz...

Ma arra gondoltam, hogy ahová viszem a vázat festeni, oda beadom a műanyagokat is hogy fesse le ugyan azzal a 2k-s festékkel, tegyen bele lágyítót, meg vegyen alá alapozót a műanyagra. Igényesre szeretném megcsinálni, de műanyaggal még nem volt ilyen dolgom...
Vidd el egy fényezőhöz :-) Szinte ugyanúgy lehet fényezni mint a fém elemeket :-)
Műanyag idomokkal mit lehet csinálni, ha szar festés van rajta?! Újra szeretném festetni, de nem tudom, mekkora macera... Vki nem segítene?!
Szia. Nagyon szépen köszönöm a korrekt választ.Azok alapján amit leírtál úgy gondolom hogy minden rendben van a szíjjal és a tárcsákkal. A szíj laza de nem lóg és nem laza annyira hogy akét " szárát" összeérintsem marad közöttük 3-4cm :-) , az alapjárat jó a gépen nagyon szépen finoman pöfög :-) , a légszűrő szivacsot kőszönöm , de erről még nem halottam hogy olajba kell áztatni, ezvalóban így van? és milyen olajba?
köszi a válaszokat
Na sajna ezt is kizárnám,az is új,és zár rendesen! Na így egy pár dolog kilőve! Marad a kisérletezés,és hátha egyszer csak jó lesz! Holnap szétszedem a karbit,kitakaritom és megnézem mit mutat,és jelenkezek hogy sikerült e valamire jutni!
Köszönöm a segitségeteket! Jó éjt! Holnap jelenkezek...........
Azt írta hogy új a visszacsapó szelep.
Egyébként ez megmagyarázná a fulladó motort is, mert ilyenkor erősen lecsökken az elősűrítés, vele együtt a beszívott benzin-levegő keverék mennyisége is.
Esetleg arra tudok még gondolni, hogy a membrán nem zár rendesen, és mikor sűrít(ene) a motor, akkor szépen visszafújja az üzemanyagot a karbiba, a benzin meg oda préseli be magát, ahová éppen tudja. Többek között a vákumcsőbe, meg a légszűrőbe. Ha leveszed a szívócsonkot, és kiszeded a membránt, a fény felé tartva egy hajszálvékony fényrés megengedett, de több nem. Árulkodó lehet még esetleg az erősen benzin szagú légszűrő szivacs is...
Új a benzinpumpa! Ja és ahogy turáztatni próbáltam szemmel lehetet látni ahogy a karbiból folyt a benya a vákumcsőbe!
A vákumcsőben akkor sem lehet benzin, mert ez a "benzinpumpa" membrán szakadására utal. Húzd le azt a csövet, és szívd meg. Ha benzin jön rajta, akkor egyértelmű mi a hiba.
Azt én se,de szeretnék rájönni!És mindig akkor kezd el fuladni ha benya kerül a vákumcsőbe,és ez a karbiból folyik bele!Mig nincs benne benzin addig szépen megy és ha oda huzom neki kipörög és jól gyorsul,de ezt kb 100m-ig élvezhetem,mert rögtön megfulad,alapjáraton viszont nem megy bennya a vákumcsőbe
A vákumcsőbe nem tudom miért folyik a benzin .
Vízel még nem találkozott!Beázást kizárnám! Gyertya miat visszadolgozna a vákum csőbe?Nem értek hozzá az tény,de ezt furcsálnám,de kicserélem,van egy vödör gyertyám!
Értem!Igaz ez is kicsit necces,mert ezzel a beállitásal mint írtam jól muzsikált egy darabig! És hirtelen jött ez a baja
Viszont ebben is van valami...
Most jut eszembe, volt egy PGO robogóm. Ami ilyesmit csinált, és rossz volt a gyertya, nem az elektródánál volt a szikra. De a pipát is megnézheted, nem ázott be?
Másfél fordulatra szokták kitekerni, de ha nem a gyári csavar van benne, akkor ez a másfél fordulat semmit nem jelent. Ez egyébként is csak egy általános beállítás, hogy induljon a motor. Ezen addig kell finomítani, amíg az adott blokkhoz megtalálod a megfelelő beállítást, de ugye ez innen kezdve már egy szakma, amit nem lehet ide leírni....
Marad a 2-es verzió,mert multiméterem nincs és nem is tom használni!:S Pedig terveztem hogy veszek,de mivel nem értek hozzá így kihagytam!
Alapjárat van! Melegen is!Annyi hogy 1-2 percenként gondol egyet és leál,de 1 rugásra indul és ketyeg tovább megint!
Húzd szét a csatlakozóját, és egy multiméterrel mérj rá. A szívatónak ~10 ohm körül kell lennie. Ha sokkal több, akkor nem működik. Másik módszer hogy kicsavarozod a helyéről, és a két vezetékét rányomod egy 12V-os akkura. 1-2 percen belül teljesen átmelegszik, és teljesen ki kell tolnia a benne lévő tüskét.
Ha az automata szivatóddal lenne a gond,akkor ha bemelegszik utána már alapjáratod sem lenne.
Eddig jól muzsikált ezzel a fuvókával is! Ám csak másfelet tekertem ki a csavaron!Lehet hogy 2,5 kéne mint az mz/simson karbinak?
Aham! Az automata szivatót hogy lehet letesztelni hogy müködik e megfelelően?