Szevasztok !Egy kis segitség kellene, aprilia scarabeo 50 4-t robogóm izzoi kiégtek az izzók hellyén, és az akku kábelen széthuzott saru csatlakozonál 8 tól-37 volt- ig, egyen feszültséget mérek a fordulattól függöen.
A fesz szabályzón kívül lehet-e más baj?
Nézd át a kábeleket, szedj szét minden csatlakozást, csiszold meg, és rakd vissza. Megszakító ellenőrzés/csere. Kondenzátor ellenőrzés. Nézd meg hogy nem forog-e a kondi bele, mert akkor csere. Ellenőrizd hogy az alaplap rendesen le van-e fogatva. Nézd meg a gyújtótrafót hogy kap-e testet. Előfordulhat hogy valahol áthúz a nagyfeszkábel, és ott adja le a szikrát, stb...
Sziasztok
szeretném a segítségeteket kérni.
van egy simsonom és a szikrával küszködöm... van egy darabig aztán elmegy és nincs mikor kedve van visszajön és megint megy valameddig.. nem tudom mi lehet vele.. kérlek segítsetek
köszi
Mondtam hogy töltsd fel, és hagyd állni egy fél napot, úgy hogy ne rakd vissza a motorba. Ezután mérj rá, hogy álló helyzetben lemerül-e. Ha fél nap állás után leesik a feszültség 12,5V alá, akkor kuka. Ha töltés közben felmelegszik, akkor vagy zárlatos egy cella, vagy túl nagy árammal töltöd. Maximum a kapacitás tizedével szabad csak tölteni, mert felforralod...
Hy...
" Addig feldobtam megint töltőre az enyémet. Mikor levettem 13.6 volt proba szerencse azzal kezdtünk és jó lett terhelés alatt 5ezren 14.8at mutatott! aztán mentünk 1 karikát, leállítottuk 20 percre és megint indult :)
Holnap kiderül h "megmarad" az akksi vagy nem, ha holnap is indul, boldog leszek:) "
---- Nem lettem boldog... ma kimentem megprobáltam és nincs benne annyi h induljon...pedig tegnap még jó volt...Utána megmértem 11.65 :S
(am a pozitivra direktbe van rákötve a fokozat jelző (gipro atre).. de tavaly is így volt és akkor nem volt gond)
mozgatós töltőt nem ismerek ... az valami nagyon speckó vagy egy alapnak már tudnia kéne ezt? am mikor t.nap levettem a töltőről már elég meleg volt (nem forró de elég meleg) ajjj ...:S
Valami tipp? ( csak akksi gond lehet? nagyon remélem h nem nagyobb)
Suzuki Tsr 125-ön normális, hogy az első lánckerék oldalirányba kotyog ?! Nem tartom túl jónak a felfogatását, lehet ,h a típusé rossz v. már az enyém nem az igazi...?!
Hogy tudnám ezt megoldani ?
A válaszokat előre is köszönöm!
Egy törött kuplungkarral a műszakin átmegyek, vagy ki van szúrva rajta, hogy törött? a végéből kb 4 cm, összeragasztva használom már rengeteg ideje, mivel ezen a részen csak a kisujjam van, nem itt fejtem ki az erőt amivel behúzom.
A jó akku, feltöltve -70 fokon fagy meg.
Szobában tartva meg gyorsan lemerül.
Saját magától.
Ezt csak azért írom le, mert sokan azt hiszik, ha bevitte melegre, jót tett.
Tévedés.
Szerintem ha 4-5 napig töltöd az akksit olyan töltővel a amelyik mozgatja is (nem barra-jobbra :) ) akkor elméletileg magához térhet.
Nézd meg az akkusaru és a kábel érintkezését, tisztaságát. Indítózáskor megméred a feszültséget. Ha drasztikusan lemegy 10,5V alá akkor lehet hogy kaksi az akksi.
milyen olajszűrőt tettél fel mert az olaj nem lehet olyan híg vagy sűrű hogy gondot okozzon meg hát azért vesz az ember nem gyári előirtat hogy utána gondoplkozzon
kinter és HitMan
Köszi a segítséget!
Am az akksi a szobámba volt szóval nem fagyott, de az 5let jó volt:)
végülis áthívtam egyik barátom h hozza el a motorjából az akksit és próbáljuk bele azzal jo lesz e. Addig feldobtam megint töltőre az enyémet. Mikor levettem 13.6 volt proba szerencse azzal kezdtünk és jó lett terhelés alatt 5ezren 14.8at mutatott! aztán mentünk 1 karikát, leállítottuk 20 percre és megint indult :)
Holnap kiderül h "megmarad" az akksi vagy nem, ha holnap is indul, boldog leszek:)
Még 1x köszi a segítséget!
Csáó
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,most volt olajcsere a motorba(2007 Kawasaki Ninja zx6,5632km van a motorban,Fuchs silkolene electrosyn pro4 10w-40 teljes szintetikus)és a motor beindítását követően 1-2másodpercig villog az olajnyomás jelző piros led,ez az olaj hibája vagy valami más,egyáltalán hiba ez?
Előr is köszi a segítséget
dv
Vannak erre speciális légszűrő olajok, csak nem olcsók. Én sima 2 ütemű olajat szoktam rá önteni, aztán jól összenyomkodom, hogy egyenletesen beigya mindenhol, majd szépen finoman kicsavarom belőle a felesleget. Arra is ügyelj, hogy visszarakáskor mindenhol feküdjön fel a szivacs, nehogy port tudjon szívni bárhol is. A szivacsot időnként ki is kell mosni a belerakódott kosztól és portól. Én mosószeres forró vízben szoktam kimosni, kiszárítom és újra olajozom. Ha ezt rendszeresen megteszed(3-6 havonként), akkor garantáltan hosszú életű lesz a motorblokk.
A fesz szabályzón kívül lehet-e más baj?