Szeva
nagyjából reaális... Munkadíj 35, hát akkor elég magas óradíjjal dolgozik az ipse. bontással, összerakással, beállítással meg lehet csinálni 3 max 3.5 óra alatt ha nem szopik az ember valamivel.. ha ezt megszorzod mondjuk 5000el ami egy maszek szerelőnél már elég magas órabér (szakszervízben dolgoztunk ilyen rezsiórabérben, én dolgozom itthon 2000ért amit még így is sokall sok ember ) akkor is 3x5000, ami 15ezer forint .. a 35 kurvasok.
lánc ára az okés, szerintem. a lapkának a darabja meg inkább 300 forint \db, ugyhogy az ipse szépen vetített egyet...
12.7 az elég kevéske.. Indítsd be a motort, és mérd meg a töltését kb 5000es fordulatszám körül. 14.4 fölé nem mehet, de alá se menjen nagyon. beindított motornál, 20vDC állásban, az akksi két saruján méred a töltést. ha a töltésed jó, akkor valoszinü az akksi kuka..
Hellosztok!
Télen kivettem az aksit akkor még jo volt, aztán lemerült a tél alatt.
Feltöltöttem 12.7 et mutatott, beraktam a vasba, rákötöttem a pozitivra a fokozatjelzőt (gipro) majd beindult...
DE villog a világítás azaz elhalványul-erősödik, és ha leállítom már nem indul be. Mi lehet a baja?
Aksi gondja van? Új kéne bele .. vagy mi lehet a hiba?
(k4 750)
A segítséget előre is köszi!
Üdv Xes
A tárcsát profi esztergályossal igazíttasd meg, a fékmunkahengereket pedig meg kell járatni, ki-be, ki-be. A fékbetéteket pedig finoman csiszold fel. A motorod pedig talán több levegőt kap, mint kéne. Szakembernek kéne látni, több oka lehet a hibának.
Én igazából nem vagyok híve a műanyag dobozoknak, nekem nincs, tehát max. esztétikailag tudom megítélni. Egyébként a választásnál törekedni kell arra, hogy összhangban legyen a motor és a dobozok karaktere. Ha neked tetszik, és a motoron is jól néz ki, akkor nyugodtan vedd meg. Konkrétan ez a doboz nekem is tetszik.
Hello! Műanyag festésről mit érdemes tudni? Van egy kis köbös enduro-krosszom, amit le szeretnék festetni, hogy széria legyen. Csak az idomok le vannak festve, ugye gyárilag anyagában színezettek, de van amelyik piros, van amelyik fehér.... Szerintetek lehet festeni? Alapozó, festék, lágyító, lakk... Mit kell tudni, mit csináljak, mit ne csináljak és kb. vajon mennyibe lehet megúszni, ha fullosra szeretném? Honda MTX 50-ről van szó. Zoli
A lánc valóban kb 18, de annyi lehet kb. a gyári is. Kell még hozzá 2 db. kicsi tömítés.Kb. 1500 forint És cigarettázva meg lehet csinálni 3 óra alatt. Lapka minek?
Kicsit sokallom az árat...
Ja, és a lapkával kapcsolatban. Az ilyen lapkafelszámolós szerelők teszik a fiókjukba fa arccal a régi lapkákat. Amit aztán megint felszámol a következő kuncsaftnak...
Helló Fzr-esek.
Van egy 3HJ motorkódú Fzr 500-asom 3HE-S hengerfej és 3HJ henger
sor van rajta .
Az érdekelne hogy ehhez 500-vagy 600-as tömítés garnitúrát vegyek? előre is köszi a válaszokat
Csak akkor ráérősen! Nekem is beszart a malaguti,de csak egy új benzincsap kellet!De már megy! Most üzletbe bocsátottam! 50-es enduróra fáj a fogam! Na majd kiderül mi lesz!
Hát én még egyet se törtem,nekem nincs is zégergyűrű fogóm sajna!Igaz sokat is szivok néha miata,de nagy nehezen össze jött eddig mindig!De ha nem sürgős akor ne kinlódj!
A gyári adatokon belül értelemszerűen a középméret az ideális. De sok tényezője van, pl. a szelepek állapota. Állítsd a szívókat 0,1 mm-re, a kipukat 0,12-re. Most az, hogy az egyik vagy másik szelephézag 0,02 mm-rel eltér a másiktól, semmi jelentősége nincs, a lényeg, hogy a szelep ne támasszon ki! Hézagoló lapka: itt 380 ft/ darab
nagyjából reaális... Munkadíj 35, hát akkor elég magas óradíjjal dolgozik az ipse. bontással, összerakással, beállítással meg lehet csinálni 3 max 3.5 óra alatt ha nem szopik az ember valamivel.. ha ezt megszorzod mondjuk 5000el ami egy maszek szerelőnél már elég magas órabér (szakszervízben dolgoztunk ilyen rezsiórabérben, én dolgozom itthon 2000ért amit még így is sokall sok ember ) akkor is 3x5000, ami 15ezer forint .. a 35 kurvasok.
lánc ára az okés, szerintem. a lapkának a darabja meg inkább 300 forint \db, ugyhogy az ipse szépen vetített egyet...