Sziasztok!
Abban kéne a segítségetek,hogy a szelepekhez hézagoló lemezt hol tudnék szerezni? Néztem egy csomó helyen de nem volt.
Ha meglesznek a megfelelő hézagolók, hava érdemes állítani a szelephézagot a gyári adatokon belül?
szivó: 0,08-0,12mm
kipufogó: 0,10-0,14mm
Gondolom a nagy hézaggal nehezebben indul, ha kicsi akkor meg melegen nem lesz szelephézag, de valószínű rosszul gondolom.
Sziasztok!
Hamarosan le akarom cserélni a vezérmű láncot a motoromon (Gsxr 600 K4), már meg is kérdeztem egy szerelőt, és azt mondta, hogy a munkadíj 35 000 Ft + a alkatrész! Azt mondta, hogy 18 000 Ft a d.i.d vezérmű lánc, plusz a szelephézag állító lapka aminek darabja kb 800 Ft. Tehát az egész 60 000 Ft-ból jönne ki. Ez reális ár?
Először vedd meg a túradobozt a hozzávaló platnival. A platnihoz kell a konzolt kialakítani úgy, hogy a motoron oldalanként legalább kép felfogatási pontja legyen. Az anyaga lehetőleg valami finom de erős vékony cső, zártszelvény legyen, és szépen alakítsd ki. Ha kész, lefested, vagy krómoztatod.
Köszönöm a tippeket és a tanácsot! Mindenképp szakszerűen szeretném biztonságosan bekötni. Minél kisebb helyet foglaljon, mert eleve nincs már most sok hely.
Telepíts egy szivargyújtó aljzatot a motorodra olyan helyre, ahol esővédett, de könnyen hozzáférhető. Létezik szivargyújtóba dugható USB aljzat ami alkalmas telefontöltésre, abban van némi elektronika, hogy ne keletkezzen kár semmiben. Ennyi.
Sziasztok! Egy speciális kérdésem lenne. Szükségem lenne egy olyan univerzális USB host-ra a motoron, amire ha rádugnék egy telefont tudnám tölteni, de akár bármi mást is (pl Navit). Úgy gondoltam, hogy az ülés alól lehetne kivezetni az USB kábelt, amire csak egyszerűen rádugnám (vagy az ülés alatt dugnám össze) az adott eszközt. Sajnos teljesen hülye vagyok az elektronikai bütyköléshez, hogyan lehetne ezt kivitelezni? Mi kellene hozzá? Természetesen teljesen zárlatvédett megoldás érdekel. Nem szeretném hazavágni a motoromat.
Sziasztok! Van egy MTX 50-esem. Felújítás alatt áll a gép. Úgy találtam ki, hogy a vázat szinterezni viszem, de egyik ismerősöm - nagy szaki - azt mondta, hogy nem érdemes, mert ha egy helyen lejön a szinter, utána pattogni fog le végig, és még annyira nem is fényes. Én annyit tudtam róla, hogy nagyon erős és hogy kevésbé fényes mint a rendes festés... Kb. ugyan annyiba lenne megcsinálni a szintert mint amennyiért festenék. 2K-s festéket kapna, az volt a Simsómon is... Esetleg ha valakinek van bármilyen tapasztalata, ötlete, tanácsa, kérem ossza meg velem. Nem tudom, hogy hogy lenne jobb... Köszi, Zoli!
Kuplung kinyomó rúd valószínűleg. Ez volt az apriliámnál is, többek között. Ha kell több segítség vegyél fel msnen,vagy emailt írj. adatlapomon van elérhetőség,segítek ha kell. Üdv.
Sokan kértek segítséget, de a motorról hiányos adatokat adtok meg. Kell a pontos típusjelzése és az ÉVJÁRATA! Ezen kívül a szokásostól eltérő jelenség rövid, pontos leírása és a tünetek. Ezek alapján lehet valamit segíteni távgyógyító módban, feltéve, ha tudtok valamennyire motort szerelni. Szem előtt kell tartani, itt néhány esetben igen komoly masinákról van szó, mind értékben, mind lóerőben, tehát ha bárki is bizonytalan, akkor szakembernek kell megmutatni a járgányt egy esetleges diagnózis megjelölésével. Emberek ez nem gyerekjáték, mert ha 150 km/óránál derül ki egy helytelen szerelési művelet, annak nem lesz jó vége!
Sziasztok!
Van egy BMW F 650- es mocim és valószínűleg gyújtás problémája van.( durrog, puffog, rángat, leáll ) Tanácstalan vagyok én sajnos nem értek hozzá. Esetleg ha tudnátok ajánlani egy jó motorszerelőt pest megye környékén az megköszönném.
Abban kéne a segítségetek,hogy a szelepekhez hézagoló lemezt hol tudnék szerezni? Néztem egy csomó helyen de nem volt.
Ha meglesznek a megfelelő hézagolók, hava érdemes állítani a szelephézagot a gyári adatokon belül?
szivó: 0,08-0,12mm
kipufogó: 0,10-0,14mm
Gondolom a nagy hézaggal nehezebben indul, ha kicsi akkor meg melegen nem lesz szelephézag, de valószínű rosszul gondolom.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Érdeklődni:h-p:08:00-17:00-ig
06703046693 fonixrobogok.hupont.hu
Nekem is csinálta ezt bár nekem nem tactom van, hanem egy mtx. Nekem egy pipa csere megoldotta a problémám.
Hamarosan le akarom cserélni a vezérmű láncot a motoromon (Gsxr 600 K4), már meg is kérdeztem egy szerelőt, és azt mondta, hogy a munkadíj 35 000 Ft + a alkatrész! Azt mondta, hogy 18 000 Ft a d.i.d vezérmű lánc, plusz a szelephézag állító lapka aminek darabja kb 800 Ft. Tehát az egész 60 000 Ft-ból jönne ki. Ez reális ár?
Segítségre lenne szükségem.
Suzuki Gs 500 F re(2004) szeretnék túradoboz konzolt csinálni.
Van m alami ötletetek?
Van egy BMW F 650- es mocim és valószínűleg gyújtás problémája van.( durrog, puffog, rángat, leáll ) Tanácstalan vagyok én sajnos nem értek hozzá. Esetleg ha tudnátok ajánlani egy jó motorszerelőt pest megye környékén az megköszönném.