Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy a fzr 600-asomon nincs töltés, és gyorsításnál ledadog. össze függhet a két dolog? Valaki nem tudja pontosan hogy milyen típusú gyertya megy bele gyárilag mert most ngk cr8e típus van benne. De szerintem ez nem belevaló.
Nem motor kérdés. Valaki tud valami biztos infót bioetanolos benzin (E10) használatáról? Milyen kocsiba használható? Kárt tesz-e? Véletlenül betankoltam. Kb 1/4 arányban van benne, normál 95-össel.
"Yamaha Yz 250 crossmotorom lenne ." nem értem. Van, vagy lenne? "Kéne egy tanács tankho." helyesen: Kérek tanácsot a tankhoz ! "Mivel müanyag kiereszti a benzin gözt" Ezt végképp nem értem. Minden tankon van légzőfurat , hogy ne keletkezzen benne vákuum, mert akkor nem jön ki belőle a benzin.
Ne haragudj, szívatsz minket ? Mi a tanult szakmád? Hogy mersz a motoron bármihez hozzányúlni? Vidd szerelőhöz B+!
Szevasztok
Yamaha Yz 250 crossmotorom lenne .
Kéne egy tanács tankho. Mivel müanyag kiereszti a benzin gözt
Nem tudom se lefujni se le ragasztani ,ha pedig lecsiszolom akkor 1 motorás és ugyan olyan csunya lesz mint ellöte szerintetek mit csináljak? Kéne egy jó ötlett! ? Segitcsetek Elöre is kösszönöm ! =)
ha a két dugót magad elé vetted így utólag a különbségeket nem is érzed nagynak. 2t vagy 4t az alapok ha mennek akkor jó minden.én most egy húsz éves v6 motort raktam össze darabokból szelepváltásra.mivel a láncról lekopott a jelölés. indult és szépen jár.
Akkor a cselekménysor a következő: mindenek előtt, mivel szabad a lánc, lekened, spray, olaj, mindegy én a spray-ra szavazok. Aztán a láncot a helyére fűzöd, tiszta kartonpapír a földön, a szép új láncot nem retkeljük össze! Ha megvagy, két gumigyűrű a helyére értelemszerűen, a szemet a helyére illeszted a kerék felől kifelé. Aztán a két másik gumigyűrűt tedd a helyére és mehet rá a zárószem. És itt jön a lényeg Ha van nittelőd nincs kérdés, ráilleszted, a csap végét megnyomod vele annyira, hogy olyan széles maradjon a láncod mint a többi helyen, mert előtte megmérted és tudod! Ha nincs nittelőd akkor viszont csinálni kell egy egyszerű szerszámot, ami olyan mint a pontozó de a vége nem hegyes, hanem kb. 5 milliméter átmérőjű és enyhén homorú. Aztán minimum 5 kilós kalapáccsal rátartani a másik oldalról nagyon pontosan, és a csap végét a célszerszámmal és kis kalapáccsal el lehet dolgozni. Ezt viszont -ha lehet- gyakorlott kezű ember csinálja. Nem bonyolult, mert a csap legvége egy kicsit ki van lágyítva, (nem puhítva, mert a puhítás az más ) tehát menni fog, ha jól csinálod, nem fog zömülni az egész csap. Én így csináltam, semmi gond nincs vele.
Igen, csak azt nem tudtuk, hogy az ablakos dugó jó lesz-e a sima helyett. De nagyon jó, jól indul, jól kap, szépen jár, ilyen egyenletesen 2T-t még talán nem is láttam járni...
Sziasztok!
Holnap fogok láncot cserélni a motoromon, és nem tudom, hogy hogy kell összeilleszteni a láncot, mert nincs hozzá semmilyen biztosító (mint pl. a bicikliknél),csak egy olyan láncszem ami külön van és van hozzá 4 db gyűrű! Esetleg préselni kéne? Remélem érthetően írtam le , de azért le is fényképeztem a biztonság kedvéért! A lánc típusa DID 525 ZVM2.
Előre is köszi a segítséget!
Szia! Nekem van kisebb Dellortom NSR 125ösről, még nem tudom, hogy pontosan mekkora, tegnap vettem a motort. Ha kell 8000Ft. Szerintem úgy 28-as lehet. Üdv; Zoli
Szevasztok
Yamaha Yz 250 crossmotorom lenne .
Kéne egy tanács tankho. Mivel müanyag kiereszti a benzin gözt
Nem tudom se lefujni se le ragasztani ,ha pedig lecsiszolom akkor 1 motorás és ugyan olyan csunya lesz mint ellöte szerintetek mit csináljak? Kéne egy jó ötlett! ? Segitcsetek Elöre is kösszönöm ! =)
Sziasztok!
Honda CBR125-ös motorról lenne szó. Gáz adás után pörög a motor, mintha szorulna a bowden, lassan áll vissza alapjáratra.
Bowden ki van lőve, mert kiakasztva odalent, a karburátort húzva, is azt csinálja.
Levegő csavarra csak rosszabb lesz, teljesen becsavarva se változik semmit(majdnem 2-t van kint). Szivató lehet vagy fals levegő?
Köszönöm a segítséget!
Csak egy jó ötletet akartam valakitöl hogy mi a f-a-s-z-t csináljak vele.
=) De azért kösz sokat segitetél =)
Ne haragudj, szívatsz minket ? Mi a tanult szakmád? Hogy mersz a motoron bármihez hozzányúlni? Vidd szerelőhöz B+!
Yamaha Yz 250 crossmotorom lenne .
Kéne egy tanács tankho. Mivel müanyag kiereszti a benzin gözt
Nem tudom se lefujni se le ragasztani ,ha pedig lecsiszolom akkor 1 motorás és ugyan olyan csunya lesz mint ellöte szerintetek mit csináljak? Kéne egy jó ötlett! ? Segitcsetek Elöre is kösszönöm ! =)
4 ütemű a motor, szval a szimering kilőve.
Jó moka lesz:)
Holnap fogok láncot cserélni a motoromon, és nem tudom, hogy hogy kell összeilleszteni a láncot, mert nincs hozzá semmilyen biztosító (mint pl. a bicikliknél),csak egy olyan láncszem ami külön van és van hozzá 4 db gyűrű! Esetleg préselni kéne? Remélem érthetően írtam le , de azért le is fényképeztem a biztonság kedvéért! A lánc típusa DID 525 ZVM2.
Előre is köszi a segítséget!
Eladó/ csere:
2db- Koso karbon tükör
2db- Cagiva kör tükör
4db- Cagiva index
4db- univerzális karbon index
Dell'Orto 34-es karbi!
írjatok!
Széles utat
de azért köszi, hogy írtál...
üdv.!
Ötlet?
üdv mindenkinek!
Jó időt és széles utat!
Yamaha Yz 250 crossmotorom lenne .
Kéne egy tanács tankho. Mivel müanyag kiereszti a benzin gözt
Nem tudom se lefujni se le ragasztani ,ha pedig lecsiszolom akkor 1 motorás és ugyan olyan csunya lesz mint ellöte szerintetek mit csináljak? Kéne egy jó ötlett! ? Segitcsetek Elöre is kösszönöm ! =)
Honda CBR125-ös motorról lenne szó. Gáz adás után pörög a motor, mintha szorulna a bowden, lassan áll vissza alapjáratra.
Bowden ki van lőve, mert kiakasztva odalent, a karburátort húzva, is azt csinálja.
Levegő csavarra csak rosszabb lesz, teljesen becsavarva se változik semmit(majdnem 2-t van kint). Szivató lehet vagy fals levegő?
Köszönöm a segítséget!