Ha kifizeted a fordítást...... Manualt magyarul nem találsz, legfeljebb valami szűkszavú kezelési utasítást. Ami abban van, azzal lehet te is tisztában vagy.
Ahhoz van egy speckó szerszám, amivel szét lehet nyomni.
Én úgy szoktam, h a lánckerekeket itthon lecserélem, a régi lánccal begurulok finoman az 1ik szervízbe, és 1500ért felrakják a láncot.
Amúgy van haverom aki simán egy atomkemény pontozóval elütötte a nittelőszem végeit.
Igen, NKH-nál. Mindig oda hordom.
Amit nálunk szoktak nézni, váz+blokkszám, fények(fényvisszaverő hátul!), duda, motorhang, rendszám állás. Jah, meg körbe fogják fényképezni a motort, meg km óra állást is megnézik.
Sziasztok! Egy zzr 600 lanccserejehez lenne kerdesem. Itt mar nincs patentszem, csak egy osszerekhato darab, amit ha jol tudom el kell nittelni? A regi lancon ugy nezett ki a dolog. Ez viszont nagyon kemeny, es nemnagyon akar alakulni. Valaki tudna nekem ebben segiteni h akkor mi a menetrend? Koszi
Sziasztok
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy van a hengerem falán egy karcolás elég nagy jön megy a motor indul is könnyen dolgozni eljárni vele megfelelő.A kérdésem az lenne hogy emiatt eszik olyan sokat?Mert nagyon nagy az étvágya.
Ha letörlöd elég! Futómű,fékek és a jelző/ világitó berendezések müködjenek! Ennyi tán!
Habár én egyszer vittem müszakira motort,de kis csúszót adtam,mert át volt alakitva és voltak vele gondok kisebbek,de vizsga után eldukták jó hátra a kukák mögé! Mikor mendtem érte csak annyit mondak hogy kukázam elő és tünjek el vele de gyorsan!
Üdv!
Az nkh-nál mennyi a műszaki vizsga dija? Egy autós helyen 8500 körül olvastam, ez soknak számit?
ui: 2T-m van, és ez ugye elég olajfolyós gép a kipuffantó tájon. Ha minden összejön, akkor kiégetem a kipufogót, a végdobba pedig új gyapotot rakok az olajos helyére. Ha nagyonjó nedvszivó törlőrongyot teszek az idom aljába, akkor abba beleköthetnek? Vizsga előtt persze áttörölném a gépet.
Az akksim is néha nem akarja az igazságot, mindig be kell inditani a motort?
Szia! Összeraktam a blokkot, most még beraktam a vázba egy próba elejére, utána az megy szinterre.... A lényeg, hogy megfúrattam a hengert, NSR ablakos dugót kaptam bele, ma könnyen beindult, ahhoz képest, hogy most lett összerakva... Tökéletesen jár, ennyire stabilan még tán 2T-t nem is hallottam. Nem durrog bele, nem csörög, nem csattog, de még nincs benne hajtóműolaj, meg nincs rajta lánc így esélytelen hogy kipróbáltam volna...
A lényeg, hogy nagyon fasza lesz az ablakos dugóval, még lehet jobb mint anélkül. Köszi mindenkinek a segítséget, még ha teljesen kész lesz, talán majd meglátod a videók közt. Üdv; Zoli
Holnap lekapo az én berugó szerkezetem belülről,hogy esetleg tudjak segiteni!Habár ma nekem is széthulot,de szerencsére nem a rugós rész!Egy kis buzi zéger szivat,de lecserélem holnap ha találok akora méretbe ithon!
Na ma összeraktam a robit! Próba út és lás csodát megy ,és elég jól,majd egész délutános járatás után odatekertem neki és lás csodát gyorsult mint a golyó,de a végét még nem próbálgatom,csak had járódjon még!De egyre jobb!:) Majdnem tökéletes,de vannak még kis hibák bőven,de a müködésel csak1-2! Egy darabig jár szépen majd egyik pillanatról a másikra leál! Másik hogy a gáz mintha felakadna néha és elég nehezen ejti vissza a fordulatott,de nem mindig! Harmadik ha ilyen esetbe szinte álóra fékezem akkor elég nehezen indulgat újra el,mintha kettesből akarnék indulni!(És folyamatosan hajtani akarná a kereket) Negyedik ha minden okés a hajtásnál és az alapjáratal és indulnék el akkor elég darabosan indúl el,minha a kuplungot rángatnám,de útána simán gyorsúl!
A kisseb hibákat nem írom,mert azt tudom mi a kinja és könnyen orvosolom,de ezekre nem bírok rájönni! Ha esetleg valakinek valami ötlete lenne szivesen fogadnám!
KTM 2000-2007 450-525 EXC Szervíz ill.gépkönyvet MAGYAR NYELVEN! Ha van valakinek írjon FONTOS!
Én úgy szoktam, h a lánckerekeket itthon lecserélem, a régi lánccal begurulok finoman az 1ik szervízbe, és 1500ért felrakják a láncot.
Amúgy van haverom aki simán egy atomkemény pontozóval elütötte a nittelőszem végeit.
Amit nálunk szoktak nézni, váz+blokkszám, fények(fényvisszaverő hátul!), duda, motorhang, rendszám állás. Jah, meg körbe fogják fényképezni a motort, meg km óra állást is megnézik.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy van a hengerem falán egy karcolás elég nagy jön megy a motor indul is könnyen dolgozni eljárni vele megfelelő.A kérdésem az lenne hogy emiatt eszik olyan sokat?Mert nagyon nagy az étvágya.
cziprusz: mindent átnézek, hogy ne legyen semmi hiba
Habár én egyszer vittem müszakira motort,de kis csúszót adtam,mert át volt alakitva és voltak vele gondok kisebbek,de vizsga után eldukták jó hátra a kukák mögé! Mikor mendtem érte csak annyit mondak hogy kukázam elő és tünjek el vele de gyorsan!
Az nkh-nál mennyi a műszaki vizsga dija? Egy autós helyen 8500 körül olvastam, ez soknak számit?
ui: 2T-m van, és ez ugye elég olajfolyós gép a kipuffantó tájon. Ha minden összejön, akkor kiégetem a kipufogót, a végdobba pedig új gyapotot rakok az olajos helyére. Ha nagyonjó nedvszivó törlőrongyot teszek az idom aljába, akkor abba beleköthetnek? Vizsga előtt persze áttörölném a gépet.
Az akksim is néha nem akarja az igazságot, mindig be kell inditani a motort?
A lényeg, hogy nagyon fasza lesz az ablakos dugóval, még lehet jobb mint anélkül. Köszi mindenkinek a segítséget, még ha teljesen kész lesz, talán majd meglátod a videók közt. Üdv; Zoli
ki tudna nekem am6 hoz szervizkonyvet kuldeni ?
aki tud legyenszives kulgyon nagy szuksegem lenne ra.
Elore is koszonom.
A kisseb hibákat nem írom,mert azt tudom mi a kinja és könnyen orvosolom,de ezekre nem bírok rájönni! Ha esetleg valakinek valami ötlete lenne szivesen fogadnám!