Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legyen szerencséd, nekem csak angol, vagy német nyelvűek vannak. Aztán ha szükségem van adatokra valamelyikből, lefordítom.
Valahol láttam pár oldalt a szerviz könyvből magyarul innen gondoltam valakinek van!
Ha kifizeted a fordítást...... Manualt magyarul nem találsz, legfeljebb valami szűkszavú kezelési utasítást. Ami abban van, azzal lehet te is tisztában vagy.
Keresek!
KTM 2000-2007 450-525 EXC Szervíz ill.gépkönyvet MAGYAR NYELVEN! Ha van valakinek írjon FONTOS!
Köszi, énis az NKH-hoz viszem akkor. Remélem nem hagy cserdben a gép, mert az öninditója sokszor szeret szivatni...
Ahhoz van egy speckó szerszám, amivel szét lehet nyomni.
Én úgy szoktam, h a lánckerekeket itthon lecserélem, a régi lánccal begurulok finoman az 1ik szervízbe, és 1500ért felrakják a láncot.

Amúgy van haverom aki simán egy atomkemény pontozóval elütötte a nittelőszem végeit.
Igen, NKH-nál. Mindig oda hordom.
Amit nálunk szoktak nézni, váz+blokkszám, fények(fényvisszaverő hátul!), duda, motorhang, rendszám állás. Jah, meg körbe fogják fényképezni a motort, meg km óra állást is megnézik.
Sziasztok! Egy zzr 600 lanccserejehez lenne kerdesem. Itt mar nincs patentszem, csak egy osszerekhato darab, amit ha jol tudom el kell nittelni? A regi lancon ugy nezett ki a dolog. Ez viszont nagyon kemeny, es nemnagyon akar alakulni. Valaki tudna nekem ebben segiteni h akkor mi a menetrend? Koszi
Sziasztok
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy van a hengerem falán egy karcolás elég nagy jön megy a motor indul is könnyen dolgozni eljárni vele megfelelő.A kérdésem az lenne hogy emiatt eszik olyan sokat?Mert nagyon nagy az étvágya.
NKH-nál?

cziprusz: mindent átnézek, hogy ne legyen semmi hiba
Nekem tavaly nyáron 4400 volt...
Ha letörlöd elég! Futómű,fékek és a jelző/ világitó berendezések müködjenek! Ennyi tán!
Habár én egyszer vittem müszakira motort,de kis csúszót adtam,mert át volt alakitva és voltak vele gondok kisebbek,de vizsga után eldukták jó hátra a kukák mögé! Mikor mendtem érte csak annyit mondak hogy kukázam elő és tünjek el vele de gyorsan!
Köszi,meglesz!
AZ nagyon jó dolg lessz vele munka böven jó disznozást kívánok
Üdv!
Az nkh-nál mennyi a műszaki vizsga dija? Egy autós helyen 8500 körül olvastam, ez soknak számit?

ui: 2T-m van, és ez ugye elég olajfolyós gép a kipuffantó tájon. Ha minden összejön, akkor kiégetem a kipufogót, a végdobba pedig új gyapotot rakok az olajos helyére. Ha nagyonjó nedvszivó törlőrongyot teszek az idom aljába, akkor abba beleköthetnek? Vizsga előtt persze áttörölném a gépet.

Az akksim is néha nem akarja az igazságot, mindig be kell inditani a motort?
Holnap nem tudom mikor leszek,mert röfi vágás lesz,és valószinü az egésznapom rámegy,de felnézek majd és felteszem a képet ha minden jó megy!
hajrá csak vigyázz a mocira mert visszaadja
Szia! Összeraktam a blokkot, most még beraktam a vázba egy próba elejére, utána az megy szinterre.... A lényeg, hogy megfúrattam a hengert, NSR ablakos dugót kaptam bele, ma könnyen beindult, ahhoz képest, hogy most lett összerakva... Tökéletesen jár, ennyire stabilan még tán 2T-t nem is hallottam. Nem durrog bele, nem csörög, nem csattog, de még nincs benne hajtóműolaj, meg nincs rajta lánc így esélytelen hogy kipróbáltam volna...

A lényeg, hogy nagyon fasza lesz az ablakos dugóval, még lehet jobb mint anélkül. Köszi mindenkinek a segítséget, még ha teljesen kész lesz, talán majd meglátod a videók közt. Üdv; Zoli
Oké én itt fogok kovályogni
Holnap lekapo az én berugó szerkezetem belülről,hogy esetleg tudjak segiteni!Habár ma nekem is széthulot,de szerencsére nem a rugós rész!Egy kis buzi zéger szivat,de lecserélem holnap ha találok akora méretbe ithon!
Oké majd jelentkezem addig ais köszi asegitséget.
Hát nem valószinű!De itt van mindjárt szerda!
Hali !
ki tudna nekem am6 hoz szervizkonyvet kuldeni ?
aki tud legyenszives kulgyon nagy szuksegem lenne ra.
Elore is koszonom.
Na ma összeraktam a robit! Próba út és lás csodát megy ,és elég jól,majd egész délutános járatás után odatekertem neki és lás csodát gyorsult mint a golyó,de a végét még nem próbálgatom,csak had járódjon még!De egyre jobb!:) Majdnem tökéletes,de vannak még kis hibák bőven,de a müködésel csak1-2! Egy darabig jár szépen majd egyik pillanatról a másikra leál! Másik hogy a gáz mintha felakadna néha és elég nehezen ejti vissza a fordulatott,de nem mindig! Harmadik ha ilyen esetbe szinte álóra fékezem akkor elég nehezen indulgat újra el,mintha kettesből akarnék indulni!(És folyamatosan hajtani akarná a kereket) Negyedik ha minden okés a hajtásnál és az alapjáratal és indulnék el akkor elég darabosan indúl el,minha a kuplungot rángatnám,de útána simán gyorsúl!

A kisseb hibákat nem írom,mert azt tudom mi a kinja és könnyen orvosolom,de ezekre nem bírok rájönni! Ha esetleg valakinek valami ötlete lenne szivesen fogadnám!
Okés erre szrdáig várni kell mert nem zudom hogy holnap nyitva lesssze.e motoros bolt itt ahol lakom.