Vegyél egy új rugót! Meg bonsd ki a régit, és figyeld meg hogy hogy szedted szét,mert nehogy összekavarj valamit! de csak akkor bonsd meg ha megvan az új rugó...............
Szisztok! segítséget kérnék, derbi sendámra most tettünk fel 70ccm hengert és érdekelne hogy a gyújtást merre és mennyit kell állítani ahhoz h jó legyen? ..jahh és karbi levegő/benzin aránya is érdekelne (26os dellorto karbi van rajta) köszii
jelentem kuplung kész emel mint állat .
hiba:egy alátétet kellett beiktatni a kuplungkosár alá mert a lamelláknak nem volt hely elválni egymástól hiába is emelt szerencsétlen jó hogy szét nem szakadt.
az alátét vastagságával megnőtt a hézag Így tuti minden.
köszönök minden segítséget
Ha nem pályázol,akkor én a Motul 5100 4T-ajánlanám,évek óta ezt használom(vagyis csak ezt,de nálam a 10W40 a nyerő).Én mindenkinek bátran ajánlom..A többihez nem tudok hozzászólni.Nekem bevállt a Motul,ezért mást nem próbáltam.Nézz utána,mennyi lenne az árkülömbség.
Üdv
Sziasztok!
Nagy segítség-tanács kellene nekem Tőletek!
Döntésképtelen vagyok motorolaj váráslás terén. Eddig mindig Casrtol R4et tettem bele, de úgy vettem észre hogy nem annyira puha a váltója mint amit egyszer egy másik suzuki szervíz rakott bele váltófogaskerék csere után, az evo volt asszem a gagyibbik.
A kinézett olajaim: Motul 5100 4T 10W50 4 l, CartrolR4 Power 1 Racing 4T, Repsol MOTO RACING 4T 10W50
Azt tudni kell a döntésnél hogy nálam ritka a pálya,söt elég kevés, és 10.000 fölé ritkán megy a gép.Ja és csak is gyári olajszűrő megy mellé.
Hello sv valszeg igazad lesz de azért még mérek egy váltóveszt rajta a biztonság kedvéért csak kiváncsiságból. Ördögi egy masina ez a fesszabályzó pont fordítva műkszik mint az autóknál mondjuk mikor beszereltem a fesszab kábelei kicsit melegedtek aminek persze nem kellene lehet hogy kicsi a teljesítménye na mindegy váltófesz mérés után majd jelentkezem köszi. (Szerintem fillérekből meglehetne csinálni a szabályzót mert rajzom van róla csak nem tudom milyen értékű cuccok vannak benne.)
sziasztok! Van egy SV650-esem karbis és mostanság csak melegen csak alapjáraton változó időnként leáll. Van, hogy egyáltalán nem, van, hogy gyakran. Például a piros lámpáknál. Szerintetek merre keressem a hibát?
nekem is így kezdte mert a sv sőt a hondán is ugyan az a rendszer van. párszor tolni kellet így elkezdtem mérni és lámpa nélkül még ment is de a fesszab tönkretette az aksit fél év alatt az a baj hogy 5000 fordulaton 80 volt váltófeszt szabályoz le egyenfeszre és ha egy fázis ki megy akkor te csak ezt veszed észre amit most és az aksi váltó feszt is kap.én meteor boltban vettem utángyártottat és jobba susukiba mint a bontott.
Elsőnek fél napig kinlódtam az mz berugó cserélyével! (2 fő, mert egyik haver is velem szenvedet!) Végül mire rályötem a nyitjára elég egyszerű lett! Na most ahogy nézegetem a robi berugó szerkezetét és a rugóját azt se sokkal egyszerübb szerintem,de azt még nem csináltam szerencsére! Ha leveszed és meglátod mi a gondja írj és ha kell lefényképezem az enyém az egybe van és hátha segit valamit!Tán nem tér el nagyon! Nekem úgyís le van véve a dekni most! Sajnos én meg a hajtásal szívok,az kicsit keményebb dió,de lassan meglesznek az infók és ki lesz tanulmányozva! Mindig az első a legnehezbb!Ha valamit már egyszer megcsinál valaki valamit utána könnyebb! Nekem legalábis így van! Na mindegy ha majd kell kép írj!
Szivesen! Ha leveted meglátod belülről mi a kinja!Ha a rugó tört el akkor Jó muri lesz! Elsőnek tanácsolom a rugó cserét hogy ne egyedül csináld!(Ha az lesz!)
hiba:egy alátétet kellett beiktatni a kuplungkosár alá mert a lamelláknak nem volt hely elválni egymástól hiába is emelt szerencsétlen jó hogy szét nem szakadt.
az alátét vastagságával megnőtt a hézag Így tuti minden.
köszönök minden segítséget
Üdv
Nagy segítség-tanács kellene nekem Tőletek!
Döntésképtelen vagyok motorolaj váráslás terén. Eddig mindig Casrtol R4et tettem bele, de úgy vettem észre hogy nem annyira puha a váltója mint amit egyszer egy másik suzuki szervíz rakott bele váltófogaskerék csere után, az evo volt asszem a gagyibbik.
A kinézett olajaim: Motul 5100 4T 10W50 4 l, CartrolR4 Power 1 Racing 4T, Repsol MOTO RACING 4T 10W50
Azt tudni kell a döntésnél hogy nálam ritka a pálya,söt elég kevés, és 10.000 fölé ritkán megy a gép.Ja és csak is gyári olajszűrő megy mellé.
Elöre is köszi a döntést. Üdv ALL: Tubus
Először is valószínű venned kell egy rugót.