Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi majd holnap le veszem és nem piszkálom a berugokart addg is KÖSZÖNÖM segitséget
sv2 köszi egy 1984 es gsx 750 ef em van amugy nem kell töltögetni birja az aksi mert nem megyek mindit 9 ezer fölött mondjuk a fesszab nem a gyári mert az beszart de ez is 750 es suzukié meg mondom ugy 5000 ig tökéletes a töltés
A berugókart nem piszkáld!Csak ved le a deknit,együtt jön le! Az mz-n is így van,meg az enyémen is..........stb!
Ha jól értelmezem a berúgokar lejön a deknivel eggyüt.Van egy zéger gyürü a berugokar tövében azt sem kell levenni?
Ja valószinü ha a berugó kar lecsuszik akkor rugótörés,vagy jobb esetbe kiakadt! De javitson ki valaki ha tévedek! Én is kezdő vok,de ép egy malagutit szerelek én is!Igaz az crosser és ha jók a tudomásaim az enyém morini, mig a tied minarelli blokkos!
Olaj nincs,ved le nyugodtan!Csak a berugó kart ne ved le,mert az a szerkezet a deknihez van épitve!Ha nem eset szét benne semmi se akkor nem fog az öledbe hulani semmi!
Sziasztok malaguti f12-ea, a berugokar le csuszik mit lehet tenni ez ellen?Mire figyeljek he leveszem a deklit nincs benne valamilyen olaj vagy valami ami kieshet?,
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni? Arra lennék kíváncsi,hogy a Cagiva AR 350-es endúró mociba milyen gyertya való ? Mert amivel most pöfög,az nem az övé,és rettenetes,hogy miket produkál...
Előre is köszi a segítséget!
köszi így fogok tenni
remélem sikerrel járok
mégegyszer kösz szia
sziasztok. yamaha tzr 50 (2007)-re tettünk rá egy sportkipufogót tegnap még tökéletesen ment most pedig eléri a 8ezres fordulatot és fullad lefele.:S ha valaki tudna segíteni megköszönöm.
Hali! Lenne egy olyan gondom hogy ha erős széllel szemben megyek akkor a robeszem egy idő után befullad. De ha rögtön visszaengedem a gázt akkor újra feltudok gyorsulni vele.
Upsz ez kétszer ment!
Akkor nagyobb görgők kellenek!:S Mert a gyári adat szerint 5.5 grammos kell,de az nem volt így vettem 4.5 g-ost! Azt mondta az eladó hogy veszitek vagy 5km-ert a végből,de jobban fog gyorsulni!De ez most nem is gyorsul és végre is 0! Habár kifújt a hengerfejnél is,amit most sikerült orvosolni! Most akkor rakjam össze és próbáljam meg mit mutat?
Akkor nagyobb görgők kellenek!:S Mert a gyári adat szerint 5.5 grammos kell,de az nem volt így vettem 4.5 g-ost! Azt mondta az eladó hogy veszitek vagy 5km-ert a végből,de jobban fog gyorsulni!De ez most nem is gyorsul és végre is 0! Habár kifújt a hengerfejnél is,amit most sikerült orvosolni! Most akkor rakjam össze és próbáljam meg mit mutat?
8 grammos alatt ne várj csodát. egy készlet van vagy egy ezres a végleteket vedd meg és látod mi a különbség.
Könnyűk a görgők mint az állat, valszeg úgy lett összekókányolva.
a görgők a gyári 5.5 grammos helyet 4.5 g
terhelésmentesen zár,de ha felülök rá és megyek vele akkor nem az igaz valami
a végsebesség a hat görgőtől függ.azt nézd meg hogy a motor ékszíjtárcsa zár-e rendesen majdnem a tetején kell a szíjnak szaladni.
Hát célszerszám nem volt,de lett legyártva! Jobban csak a kuplung levételéhez kellet egy ami hasonlit a flex kulcshoz,de flex és hegesztő segitségével gyorsan lelett gyártva! A többi dologhoz meg nem kelletek különleges szerszámok szerencsére! Csak a fő gond hogy most először szerelek robogót,még sose láttam a belselyét egynek se! De lassan képbe kerülök mi micsoda és hogyan is mükszik,majdnem mint egy monti váltó rendszere,csak ez automata és azt a fordulat adja!
De ha gyárilag ilyen erős a rugó a kuplungnál akkor miért akad meg 30 körül a moci? A gyorsulásra rájöttem,mert kifújt a hengerfejnél és kevés volt a kompresszió! De ez nem hinném hogy ennyire befolyásolta a végsebbességet! Ám ahogy nézegettem a rugókat,az egyik kicsit sérült,mintha meg lenne kicsit törve!Gondolom betételkor nehézkes lehettet és akkor kapot,de ezt nem tudhatom. Még tünődök kicsit rajta,és lehet össze rakom majd,de nagyon hajlok hogy cseréljem azokat a rugókat,remélem nem drága! Holnap összevágok egy kis fát az egyik ismerősnek és lesz egy kis pénzem hogy kész legyen!
bátor vagy hogy célszerszámok nélkül neki láttál a meghajtásnak.a rugók pedig gyárilag olyan erősek.
esetleg itt megtalálod.http://www.manualedereparatie....
a feszültségszabályzó behalt minél hamarabb cseréld mert felforralja az akkut de azt nem írtad hogy töltögetni kellet-e sűrűbben és a motor tipusát sem.
Xl 600 LM(PD04) szelephézag: Szívó: 0,10 Kipufogó:0,12.
na látom haladsz szépen. A kuplunggal kapcsolatban meg így látatlanban nagyon nehéz nyilatkozni. Az hogy nem emel ki, lehet nem megfelelő olajtól is. Rakjál bele valamilyen 10w40 4ütemű motorkerékpárba való olajat, ezzel az olaj le van tudva. Viszont ha elötte sima hajtóműolaj volt benne akkor attól ragadhatnak a lamellák, érdemes szétszedni és megtakarítani.
Akkor lehet attól is hogy nem megfelelően van beállítva (nem attól lesz jó hogy csumára becsavarod). A kar tövében érezni kell némi holtjátékot, kb 1-3mm.
Lehet valami mechanikai baj is, pl hiányzik egy hézagoló, vagy rosszul van összerakva, esetleg meg van sérülve valahol valamelyik alkatrész. Ezeknek próbálj meg utána nézni.