Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nehezen találtalak meg. a gyújtásom tuti lett ahogy mondtad úgy tettem már különolajzásom is van az is tuti
viszont most meghalt a kuplungom.
nem emel ki nem tudom mi lehet a gáz már spanolni sem lehet még sincs kuplungom talán a sok állástól vagy nem jó az olaj neki szétszedjem tisztitsam majd rakjam össze az megoldás?
valami segítséget írhatnál kanyar
újabb kérdéssel bombázlak nem emel ki a kuplungom pedig csontig van spanolva mi a megoldás? szedjem szét a lamellákat és pucoljam meg majd rakjam össze az segít?
vagy mit tegyek hogy végre legyen kuplungom
melyik a jó olaj bele attól ragadhat ha nem jó az olaj?
kérlek segíts. s.o.s
Hali.
Honda XL 600 LM -nél. Mennyire állítsam a szelephézagot? PD 04-es
Egyértelmű hogy az alaphelyzetben nyitott membrán kuka. A kétüteműnél ez a "szelep", ha ez nincs vagy nem működik, akkor alig van elősűrítés, mert visszaköpködi az anyagot a légszűrőbe. Ez nehéz vagy lehetetlen indítást okoz.
Sziasztok ha valaki segítene megköszönném.
A baj a következő alapjáraton és olyan 3-4 ezres fordulatig tökéletes a töltésem 13.8-14.2 V utána ahogy emelkedik a fordszám csökken a töltőfesz 9 10 ezernél meg már szinte fogyaszt nem tölt. Előre is köszi.
valaki segítsen el tünt a motoromról a kuplung hiába behúzom a kart érzem hogy emel még sincs kuplung.
a karnál már csontig van spanolva mégsincs kuplung.
mi lehet a probléma a lamellák vagy mi a szösz?
hogyan lehet házilag javítani mire figyeljek mit hogyan csináljak segítség!s.o.s
cagiva 125 k7
Nekem azt mondták hogy okozhatja! Nekem is volt hasonló gondom!
halihó!
Egy Kawasaki kdx 125-öt csinálok. Benzint kap, gyújtás van, viszont nem indul sehogy sem... A membrán lapjai viszont szemmel láthatóan nyitva vannak, alaphelyzetben. Egy olyan kérdésem lenne hogy okozhatja-e ez a hiba hogy nem indul a gép? Aki találkozott ilyen fajta hibával vagy van valami sütnivalója légyszi írjön. Előre is köszi srácok!
Dugó gyűrű, furatás, görgők,szíj cserélve! A végsebesség az röhelyes 30 körüli,de a gyorsulás is loha,de közbeszólt most hogy kifujt a hengerfejnél!De előte is így ment!:S A rugót nem tudom hogy ellenőrizem le hogy jó e,vagy milyen kéne bele?!
Na szétkaptam a robit teljesen szinte,ki vetem a blokkot a vázból! A mocsok ma már nem akkart indulni,végül kiderült miért is! Én HÜLYE csak gyengéden húzgáltam meg a hengerfej csavarokat,hogy majd húzok még rajtuk, és kifujt a mocsok! De nem én hibáztam teljesen!Az ex tulaj forditva rakta bele az egyik tőcsavart és az anya túlment a meneten és mivel nem láttam úgy érzékeltem hogy okés!De ahogy kivetem a blokot rögtön láttam a bibit! Szétszedtem a hajtást is és a kuplung rugói szerintem elég durván erősek!Nem tudom hogy szét tud e ellégé nyilni a centrifugáris erő hatásaira,mivel majd leszakadt az újam mire kb 2-3 mm-ert kihuztam rajatuk!(összeszerelt álapotába) Még nem szedtem ki a rugókat,csak a kuplungot szedtem ki a blokból! Akora nagy rugó van benne,(1 a tengely irányába) mint némelyik kisautóba,na ilyet még nem látam!(Igaz még jobbára csak váltós motort szereltem) Majdnem fejbe is vágot mikor hirtelen lecsvartam az anyát!Kikatapultáálta a kuplungot!:) De még jó hogy kivetem a blokkot,mert meglátam egy kis váz repedést a futómü tartó füleknél! Hegeszteni is kell! :S Így már nem is csodálkszom hogy nem ment!Szerencsére a dugó,gyűrű okés,csak azt nem tudom hogy a hengerfej tömitést vissza merjem e tenni?! A hengertalp tömités helyet mehet az FBS ehez is,mert a simó és mz az nem panaszkodot! Na meg vadászhatok megfelelő rugóra!:S
Motorosoknál így szokásos !
Hát kerestem megoldást vágtam nagyon vékony gumiból a tömités alá egy réteget. 1 mm-re kijebb hozta és így más nem ereszt.Remélem nem is fog!
Köszi a seítséget ,jó tudni hogy még vannak segítőkész emberek
Értelek. Nekem is volt már ilyen gondom egyik robogómmal és ott görgőhiba volt. Nem tudom mit cseréltél benne de nézd meg a görgőket, a szíjat, a kuplungot, kontrasztrugót. Végsebesség megvan vagy nem gyorsul fel annyira amennyire kellene neki?
Sziasztok.

Bukógombával kapcsolatban lenne több kérdésem is. Szerteágazóan, több szemszögből.
Aki esetleg ért hozzá és szívesen segít, kérem adja meg az emailjét, hogy ne tartsam fel a problémáimmal a topicot.
Köszönöm!
Sziasztok !
Az lenne a kérdésem ,hogy van nekem egy Honda Spacy 125 robogóm és szeretnék hozzá egy szervizkönyvet beszerezni.
Csak hogy nem tudom honnan kel.Ebben kérném segitségeteket.Elöre is köszönöm!
Szóval beröfentem ketyeg szépen és indulnék el,ekkor kis játék a gázal hogy felvegye a fordulatot,majd mikor feszi felfelé szép lassú komótos gyorsulás és ez tart kb 30 km/h-ig itt mintha elvágnák és megál a gyorsulás,igaz a fordulatszám az nő mintha csutka gázon tépnék vele! Igaz most lett össze rakva,járatós,de ez akkor is csúnya hogy egy babeta keményebb! Raktam össze simót mz frissen fúrva,de abba rögtön lehetett érezni az erőt mégha csak magamtól is csak lassan tötymörögtem vele,de ez valahogy nem adja át rendesen a meghajtást vagy nem is tudom..........
Köszönöm
Írd le h mit csinál rosszul hátha tudok segíteni:)
Aha!Köszi!Igy hátha könyebb lesz bontott alkatrészt szereznem! Már csak azt kéne tudnom hogy mi a kinja hogy tudjam mire vadászak! kössz még 1-szer
Suzuki Sepia
Suzuki Sepia ZZ
Suzuki Hi-UP
Suzuki ADDRESS EX
Suzuki ADDRESS V
Italjet Formula
Derbi Vamos
Malaguti Crosser
Aprilia Habana
Valaki esetleg tudna abba segiteni hogy a malaguti crosser blokja milyen motorokba található még meg?
Csak azért kérdeztem mert ami benne volt azon volt két nyilacska ami mutatta h hogyan kell beletenni. Köszi a válaszokat.
Na neee ! És ha fordítva indul be?
Már hogyne lenne, amerre forog az a menetirány.
Első villának nem lehet lógása. A hátsó villának sem.