Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ékszíjak esetében nincsen menetirány !
Sziasztok! Vettem úgy ékszíjat a robogómba de nincs rajta semmi jelölés hogy, hogyan kell beletenni. A forgás irányának megjelölésére gondolok. Szerintetek ilyenkor hogy állapítsam meg hogy merre kell forognia?
Hello!
Elsőnek viszek műszakiztatni majd májusba motort, mikre kell odafigyelnem? :D
Amiket tudok: indexek, e-h lámpa, féklámpák, gumi profilmélysége, fékek, duda, rendszám felfogatás
Van még valami amire külön figyeljek oda? Cagiva Mito 125-ről van szó.
Szerintem próbálj venni hozzá a márkaszervizben ! Vagy valami megoldást keress. Én egy öreg fűnyírónak szilikonnal(savmentessel) kentem be mindkét oldalát , és úgy tettem vissza.
Tátva maradt nekik az ajtó !
hát mit mondjak ott a tű szelepnél is könnyezett.De most látom hogy a karbutátor fedél alatt is levettem megnéztem vissza raktam rá húztam de csak levedzik.Az lenne most a kérdésem hogy olyan gumi tömítést lehet külön kapni?arról beszélek ameik az alatt a fedél alatt van. gondolom tudod nem kell ecseteljem.Szerintem az fáradt el és azért ereszt ott.vagy ha nem akkor lövésem nincs. köszi
Szia
saját tapasztalatom de pont így jártam GYŰRŰ TÖRÉS
Ja és ezer köszönet az eddigi tanácsoké és segitségért!
Fél siker a robogómal! A karbi beállitás volt a baja beindulás terén!Ahogy tanácsolták úgy állitottam be és lás csodát beindult és ketyeget!Egy darabig járatam,majd jött a próba út,és itt jött a baj!Elég keservesen gyorsulgat és olyan 30-40km-er a vége utána kipörög,de nem gyorsul,minha 1-2 sebbeség hiányozna belőle,de ez nem váltós:) ! Már kiakaszt a piszok! Mi okozhatja a sebeség gondot? Ékszij és a görgők újak!
CSáó !
Egy tzr 50em van és most cseréltem ki a főtengely csapágyakat és a szimeringeket ma raktam össze és se a relé nem akar kattogni se az önindító tekerni . Valakinek valami ötlet ?
Kábelek összedugva mindenhol .
Betegség alatt fesz. szabályzóra gondoltál? Ha szar a fesz. sz. attól még gyújtásnak kellene lenni, mert aksiról kapja az áramot.
Ez Honda betegség. És még rálapátoltál ezzel a szar akku-55-ös bika párosítással.

Csodálkozol?
hát a diselnek vasból vannak.... a gyertyakábelek nem,,,,,,,,,,?
vagy 10 oldallal korábban volt a munkáról szó és kétségbeesett ifjú tanuló írta hogy másodikban még nem tanították őket hogyan kell a dieselt a petrostól megkülönböztetni. nehéz
Motor szerelő állás ,motorszerelésben jártas embernek.
Alap és % bér illetmény, kis műhely, álltalános szervizelés,kedvező feltételekkel ,bejelentve,akár nyugdíjasnak is.
20/530-4568
Váci Út 39 MOTOR bolt

Csak az jelentkezzen aki dolgozni is akar és aki szerelni is tud.
1 tonnás spanifer csak elbír egy 44ah akksival. a gyerekért mindent de azért végig röhögtem mikor az utcán a szomszédok nem értették hogy mért kell csomagot vinni a motoron.
Felhívom a tisztelt kiállítási látogatók figyelmét a finoman cizellált akkumulátor felfogatás művészi megoldására !
lazán egy kerékre kapja a gép magát a gyerek csak úgy visong. régi ts mz gázmarkolat és csak úgy siklik.
A jövő nagy motorosa!
Ám szép az aksi felfogatás! Így könyű lehet az egykerekezést elsajátitania!
Felfogatom már én is a robogómra az autó aksit,mert úgy is csak azzal üzemel! Elektomotor lett! Környezetbarát!
Köszi, sajnos nem értek az elektromos eszközökhöz, inkább elviszem szerelőhöz.
a fiam így gyakorol
A generátor nem amperórára tölt, ennyi eltérés nem számít ! A töltőfeszültség tökéletes.
segítség
bajban vagy. mérjél vezeték folytonosságot vagyis szakadás vizsgálatot esetleg testre nem ér-e le a tekercs.. ha nincs a generátor szakadva akkor a csillagponton bármelyik vezeték bármelyikkel csak ne testtel beindítva/tudom nem indul/ inditozás közben a motort 60 volt körüli váltó áramot kellene mérni de a szerviz manuálban benne van. lehet hogy a fessz szab is kimúlt.utángyártott van nem sokért és stabilabb mint a gyári több esetben.