Sziasztok! Segítség kellene, a motoromnak (CBR 600F3) gyújtás nincs (egyik hengeren se), és a generátor csatlakozom ennyire megéget. És hogy ez mitől lehet? 55ah/12V-os aksiról tekertettem, mert ami a motorba volt már teljesen szar. ~1 évvel ezelőtt, a csatlakozó kicsit világosbarnás színű volt, de nem volt annyira vészes, de most nagyon összeéget vmiért. A motorkerékpáron egyébként minden más működik.
Max annyi,hogy előbb kifekszik,mivel többet szenved főleg indításkor!
A nagyobb aksinak négyzetesen nagyobb az indítási rövidzár teljesítménye,mint a kisebbé,és ne feledd,hogy a te aksid 40% kisebb volt a gyárinál!
Üdv.Most cseréltem akksit a motoromban és azt vettem észre,hogy a gyári kézikönyv szerint előírt 12V/14Ah helyett egy 12V/10Ah akkumulátor volt benne.Ez mennyire gond?Járó motornál a töltés 14.4 és 13.7 V között van,első alapjáraton második gázadásnál.Ezek jó értékek?Annyi feltűnt,hogy kevesebbet kell forgatnia az indítómotornak az új akksival hogy elinduljon hidegen,melegen meg főleg.
A benzin keverésbe ne vok biztos hogy keveri e magának,mivel csak 1-2 km-ert mentem vele max mióta hozzám került,így nem tudom!De az ex tulaj szerint müködöt,és sajnos ezt nem tudom se cáfolni,se erősiteni
Elméletileg keveri magának a benyát,de én a biztonság kedvéért 1:50-re kevert benyát tettem a tankba(5l és kb 1-2 liter volt is benne,de az tiszta)! Ez így tán nem túl erős keverék ha keveri is a rendszer! Karburátort már 4-szer takaritottam ki! Két állitó csavar van az egyik egy müanyag bfogókával vagy mivel rendelkezik a másikat csavarhuzóval lehet állitani(ez van a levegőszürőhöz közelebb!) Első jó pár inditási próbálkozásná hozzá nem nyultam egyikhez se!Maj elkezdtem csavargatni hasonló beállitási szisztéma szerint mint a simó karbit(Teljesen be,majd 2,5 ki) Változás nem vettem észre és már végül össze vissza tekergetem Szóval annyira jutottam hogy mig tekertetem az öninditóval addig röfög,mint aki mindjárt beindul,de ha abba hagyom leáll! Ha odatekerem neki a gázt az nem javit a dolgon inkább van hogy ront! Nagyábból ennyi
Szia!Írtad hogy most lett felújítva,nem tettél bele plussz olajat a keverékbe(esetleg nagyon sokat)?Próbáltad teljes gázzal indítani,vagy gáz nélkül mi a különbség?A karburátort tisztítottad,az alapjárati benzin-levegő csavart mennyire állítottad,vagy hozzá sem nyúltál?Ezekről is írj valamit.
Szívesen kisegítlek barátnő esetén is, ha nem tudod mit hová kell dugni de ha elég sötét van akkor pipával is látni a szikrát , csak egy gyertyát kell beledugni.Gyertyával is kell a minimum 6 mm-es szikra. Ha beröffent, akkor a szívató szívat nagy valószínűséggel. Ha beröffent, ne kapd el a kezedet mindjárt lassan adj neki levegőt .
Na ezt még nem néztem! Csak simán gyertyákal próbáltam! De kaptam egy másik fórumon egy tanácsot még,hogy fogjam be a karbi levegőszürő végét és öninditózak,de még nem kaptam választ hogy ez mire jó!Anyi volt ennek a tesztnek az eredménye hogy beröfent úgy mint eddig,majd leált,és végül mikor elvetem a kezem, akkor benzin fürdőt vet a kezem!:S Na most fogalmam sincs hogy ez mit jelent,és még választ se kaptam attól aki tanácsolta hogy nézem meg ezt is! De megnézem ezt a pipás dolgot is,igaz utálom leveni a pipát a kábelről,mert már nem egyszer szívtam meg hogy nem tudtam vissza rakni, és az a poén hogy barátnőm is egyből vissza tette!
Gondold át ! AZ egy oldalhoz tartozó lámpák össze vannak kötve, és megkapják a szaggatott feszültséget az irányjelző kapcsoló + relén keresztül .Vagy az egyik vagy a másik oldal !Ha mindkét oldal villog, akkor összeér a két oldal valahol.
Bekötöttem az új indexeket (LED-es), vettem hozzá relét (az indexek és a relé is jó). Bármerre kapcsolom, villog mind a 4 index. Nincs sehol sem összeérve egyik kábel sem. Viszont, ha pl jelzek jobbra és a jobb index két vezetékét összekötöm (piros-fekete), akkor szépen jelez, működik a relé is. De nem értem, ha összeér a két kivezetése az indexnek, akkor elvileg nem kéne működnie :S Mitől van ez? Hogy kell bekötni, hogy menjen normálisan?
A felgyújtás jó ötlet, de előtte mindenképp javaslom a nagyfejsze beleállítását is. Hamarabb parazsat fog. A karbi a henger közötti elszárót vedd ki, és úgy indíts. Miután beindult, utána rakd vissza, ha értelmét látod. Nekem is van a kis KTM-be, nem tudom minek....
Ja bocsi!:)
A szikra az gyertyánként változó,de mind segre ültett! Benzint is fecskendeztem be, akor morgot kicsit erősebben,és utána maradt a régi!:S U.i: Ha esetleg ezt se nekem,akkor bocsi
Már autó aksiról inditok,mert nem birná sokáig a bele való kis aksi,és nem szeretem volna azt kinozni,az autó aksi meg birja!Lehet hogy beépitem azt és elektromos robi lesz! Mert már nincs jobb ötletem
A nagyobb aksinak négyzetesen nagyobb az indítási rövidzár teljesítménye,mint a kisebbé,és ne feledd,hogy a te aksid 40% kisebb volt a gyárinál!
Beröfen,de csak addig mig öninditózok,ha abbahagyom leáll a moci is!
Bekötöttem az új indexeket (LED-es), vettem hozzá relét (az indexek és a relé is jó). Bármerre kapcsolom, villog mind a 4 index. Nincs sehol sem összeérve egyik kábel sem. Viszont, ha pl jelzek jobbra és a jobb index két vezetékét összekötöm (piros-fekete), akkor szépen jelez, működik a relé is. De nem értem, ha összeér a két kivezetése az indexnek, akkor elvileg nem kéne működnie :S Mitől van ez? Hogy kell bekötni, hogy menjen normálisan?
A szikra az gyertyánként változó,de mind segre ültett! Benzint is fecskendeztem be, akor morgot kicsit erősebben,és utána maradt a régi!:S U.i: Ha esetleg ezt se nekem,akkor bocsi
Mekkora a szikra? kettő köbcenti benzint a hengerbe , és úgy próbálj meg indítani !