Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez utalhat relé gondra. Mert az én agymenésem szerint és a tapasztalatok alapján tudjuk, hogy például ha az akksisarok laza és a gyújtást ráadod szépen világítanak a visszajelzők, indításkor viszont minden bealszik. Ha megmozgatod, beindul. Na a relé is ha be akarod kapcsolni inkább megszakad az áram, mintsem áramot adjon a behúzótekercsnek. De ha rámozgatsz behúz és lőn világosság. Ha van neki reléje akkor csere, ha nincs akkor teljes vezetékelés átnézés-takarítás. Szar meló, de túl kell esni rajta.
NA megyek nem értetlenkedek tovább de ha megvan a hiba oka majd még írok hogy más is tanuljon a dologból!Szép estét mindenkinek!
Mert lehet benne valahol valami olyan szál, vagy lapos rézvezető vagy sin, ami vagy érintkezik vagy nem.... mert megette az idő, vagy ráfolyhatott az akksiból a lé...
Csak nem értem hogy nem kap elég feszültséget a lámpa amikor beindítom a motort? Utána csati szét-össze és világít!
Ez az enyém 03-04 Pedig ott valami a csatlakozó vagy ahogy korábban említették a relék lesznek a ludasak ami kihat az egész rendszerre!
Multiméterrel még ellenőrizheted, hogy a csatlakozók előtt és után mennyi a vezeték ellenállása. Optimális esetben nulla, vagy ahhoz nagyon közeli érték.
csak jpgt eszik ez a.....................
Azt nem is értem hogy 1ik pillanatról a másikra ez a gondja!
Már van de kösz
Bízz benne, hogy nem elektronikus gondja lesz, mert az nem olcsó.... Optimális esetben megúszod egy hasonlóval mint én.
itt a rajz
Lehet nálam is az lesz hogy hétvégén lebontom a motor! Levegő spray meg wd-40 és minden csatlakozót átmozgatunk! Többet nem tudunk tenni!

korábban írtam
Az én akksim a tél folyamán elhalálozott sajnos így az egyik barátom 750-es gépéből kértem kölcsön akksit ami szerinte hibátlan állapotú! Tegnap motorba beleraktam pöcc-röff indul viszont a a lámpa most sem világított így szétszed-összedug és örülök hogy motorozok! De 4km-rel később se szó se beszéd a motor megállt alattam! :S Valószínű akksi probléma mert nem tekert semmit a generátor! :S Akivel voltam haverom az 1 éves Varta akksit belevágtam hogy hazatudjak menni de a világítást nem kötöttem vissza így minden gond nélkül szétmotoroztam magam! :) :)

De ennyi idő alatt nem tölti vissza valamennyire az akksit? MErt elég furcsa!Vagy a szar aksinak már teljesen mindegy!Csak mert érdekes módon pöcc-röff indult amivel lerohadtam
Elvileg majd jön egy autó villamosságival illetve elektronikával foglalkozó jó barátom remélem megtudjuk hogy mi lehet a hiba oka! Remélem nem lesz nagy gond vele!
Nekem is produkált furcsa paranormális jelenségeket a Suzuki, és egyszer meguntam. A lényeg, hogy többnyire simán indult, működött, aztán elkezdte verni a biztiket, a világítás is beszopatott, természetesen este. A lényeg, hogy egy alkalommal tank le, ülés le és vezetékbogarászás. (az én fajtámnak egyébként is legendásan gyenge a vezetékelése) Eljutottam a biztosíték dobozig, azt is leszereltem a helyéről, és láss csodát a hátulján futó lapos rézvezetők közül egyet teljesen szétmart a salétrom, azt összeforrasztottam. De ezután még darabokra szedtem az egészet, és teljesen kitakarítottam, mert a salétrom vagy mi a fene (az a sárgás-zöldes rosseb) elkezdett dolgozni azokon a rejtett helyeken. Aztán minden egyes csatlakozót ami a motoron volt, széthúztam, kitakarítottam kontakt sprével, utána befújtam WD-40-nel, azóta nem csinált semmi gebaszt. De azóta ellenőriztem már vagy kétszer, de minden rendben van azóta.
Igen, csak Debrecentől elég messze.
látom te is HBM-ből vagy!
Ment válasz mail is! Mert te hogy jártál?! És köszi a manualt!
Elment.
itt nézz szét :)
Motor manual
Emilen nem küldtem neked már egy manuált? Abban van kapcsolási rajz. De kitartok a relé hibája mellett, hacsak úgy nem jártál mint én.
Nekem akarsz fényképet küldeni? ha igen akkor küld emailomra légyszi: kisdenko@gmail.com
A kuplungcsúszás klasszikus esetével állunk szemben, lamella és szükség szerint rugócsere orvosolja a problémádat. Összefoglalva; az ígyjárás tipikus esete forog fenn. Fogjál hozzá, ne égesd tovább a kuplungot.
Sziasztok!
A mocimban Cagiva river 600 blokk van és van egy olyan problémám hogy akkorát sűrít hogy csak húzásra indul de nehezen és 5.ben is alig fordul át. Ha nagy nehezen be is indul akkor viszont megy de nagyon gyenge.Erre tudna esetleg valaki valamit?Előre is köszi
a fordulat emelkedik, de olyan mintha behuznám a kuplungot és csak pörögne a motor, pedig nem huzom be a kuplungot
Köszi mindenkinek az építőjellegű hozzászólást! A ZX6R topicba részletesebben leírtam de akkor megpróbálok valahonnan egy kapcsolási rajzot szerezni illetve egy villamossági szakértőt!


Sziasztok!
Elsősorban a motorszerelő gurukhoz intézném a kérdésem mindenki akinek van építő jellegő hozzászólása ne tartsa magában!

Összeraktam minden fasza minden jó lenne HA miután a gyújtást ráadom illetve beindítom a motort világítana a tompítottam illetve adott esetben a távolságim de sehol semmi! Csak a helyzetjelző világít :S
Ha a lámoának csatlakozóját széthúzom illetve összedugom akkor minden pöpec de csak addig amig a gyújtást le nem veszem! :S
Gondolkoztunk itt akksi problémán vagy valami zárlatra de fingunk sincs hogyan lehetne utánajárni illetve a hibát elhárítani!

Az én akksim a tél folyamán elhalálozott sajnos így az egyik barátom 750-es gépéből kértem kölcsön akksit ami szerinte hibátlan állapotú! Tegnap motorba beleraktam pöcc-röff indul viszont a a lámpa most sem világított így szétszed-összedug és örülök hogy motorozok! De 4km-rel később se szó se beszéd a motor megállt alattam! :S Valószínű akksi probléma mert nem tekert semmit a generátor! :S Akivel voltam haverom az 1 éves Varta akksit belevágtam hogy hazatudjak menni de a világítást nem kötöttem vissza így minden gond nélkül szétmotoroztam magam! :) :)
Plusz még annyi infó hogy amikor haver akksiját beleraktam amivel lerobbantam melegítettem 10 percet majd egy kisebb gázfröccsre leállt és csak nehezen indult utána! :S (hasonló tünet volt az én régi halott akksimnál)

Szóval több kérdés is felmerült bennem!
-Akkumlátor problémáról beszélünk vagy sem?!
-Esetleg a generátot szart be (mondjuk nem tudom mitől) mert azért 4 km után kellett volna annyit rátölteni hogy ne szarjon be alattam! Szar akksinál előfordul hogy nem tölt vissza?!
-Rövidzár esetleg más áramellátással kapcsolatos probléma miatt produkálhatja ezt a hibát az akksi?!
-A helyzetjelző hogy-hogy világít amikor a távolsági és a tompított nem! :S

Esetleg valakinek valami ötlete? Bármilyen apró segítséget szívesen meghallgatok!