Fiúk, hülye kérdés, mikor rakom fel a vez láncot, hogyen kell beállítani? Van valamien jel amire állítani kell? tom hülye kérdés de tudnom kéne! köszi elöre is:) ja és xl 600 r röl van szó:)
nittelőben nincs még tapasztalat mert most van először
de a patentszem mindig jobban kopik mint a többi
esetek jelentős többségében ott szakad a lánc
amúgy meg terepen van használva homokban-sárban
Elsősorban méret, átmérő, falvastagság, magasság. Aztán nem mindegy, hogy 2T vagy 4T. Lehet jó bele másé is, de ha boltba mész, a dugót vidd magaddal. Legnagyobb sanszod a kisgép boltokban van, ott rengeteg féle gyűrűt lehet kapni.
sziasztok kérdésem a következő lenne.Kaptam egy megfelelő dugót a hengeremhez de sajnos gyűrű nélkül. Márk keresgéltem de nem találok sehol.Ebben kérném a segítségeteket.Elég méret szerint keresnem,vagy típusként kell?
Na akkor mondom a frankót. Mivel csak szívatóval csinálja, ezért logikusnak tűnik hogy dúsabb a keverék, tehát valószínűleg nem ég el rendesen a rászabott idő alatt, hanem még a kipufogáskor is ég. Erre még rásegíthet az is, ha ikertrafós, akkor az a kipufogási felső holtpontnál is odabasz egy szikrát ami újragyújtja. Ki kell próbálni azt, hogy nem húzod oda teljesen a szivatót, csak annyira, hogy éppen ketyegjen. Ha így is csinálja, akkor passz. Egyébként a gyújtásodat ellenőrizd le, mert az utógyújtás miatt a kipuszelepek eléghetnek idő előtt.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, mert havarom 51-es simojával problémám akadt. Blokk generál után (csapágyak, simmeringek, dugó, gyűrű, stb), indítani szerettük volna, de nem igazán akart felpörögni. Szinte minden rúgásra pöffent párat de semmi több, nagyon düdös volt és füstölt meg valami fekete izé folyt ki a hengerből. Ezek után a szimmeringre gyanakodtam, ki is cseréltük és első rúgásra indult volt alapjárat meg minden. De aztán megint vissza állt előző állapotába.Most beindul teljes gázon de ha elengedem lefullad, mentünk vele pár kört de elég gyenge és füstöl. Ha leállt gyertya pucolás után már indul is és a benzin levegő arányára nem reagál.
Szerintetek mi lehet vele megint a szimmering vagy más?
Előre is köszi!
Legfeljebb akkor lehet gond a nittelőszemmel ha a hozzáadott zsírral nem kenik be amúgy még nem hallottam, hogy jól összerakott nittelő elengedett volna...
de a patentszem mindig jobban kopik mint a többi
esetek jelentős többségében ott szakad a lánc
amúgy meg terepen van használva homokban-sárban
Segítségre lenne szükségem, mert havarom 51-es simojával problémám akadt. Blokk generál után (csapágyak, simmeringek, dugó, gyűrű, stb), indítani szerettük volna, de nem igazán akart felpörögni. Szinte minden rúgásra pöffent párat de semmi több, nagyon düdös volt és füstölt meg valami fekete izé folyt ki a hengerből. Ezek után a szimmeringre gyanakodtam, ki is cseréltük és első rúgásra indult volt alapjárat meg minden. De aztán megint vissza állt előző állapotába.Most beindul teljes gázon de ha elengedem lefullad, mentünk vele pár kört de elég gyenge és füstöl. Ha leállt gyertya pucolás után már indul is és a benzin levegő arányára nem reagál.
Szerintetek mi lehet vele megint a szimmering vagy más?
Előre is köszi!
én még nem láttam ojat hogy a nittelőszem jobban elkopottvolna mint akármelyik láncszem
hogyan érted ezt a kopást?
mert ugye úgy is bénán teszi az ember fel és azon látni hogy kopik
mondjuk én 34ezer alatt cserélek 3-4x
http://www.sportmotor.hu/motor...