Hello! Most újitottam fel motoromat ( yamaha xt 600 1994 körüli) és olyan kérdésem lenne hogy az nem baj ha egy 2 perc mulva szivatoval jár a motor és izzik a kipufogója? De menet közbe akár hogy huzom akkor se izzik! Ez teljesen normális vagy vmi hiba lehet a vezérlésben stb? A válaszotokat elöre is köszönöm!
Sziasztok!
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...esetleg főtengelyt... A dugó alapmérete 55,00 nekem 55,50-es méretben kellene!
Jah és persze SOS... :-)
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is
Mert az alapjárati keverékállító csavart aszogatod ! Tedd lejjebb a síbertűt, ővatosan 1-el. Aztán 100 km és gyertyát nézel milyen színe van. És annak megfelelően lejjebb vagy feljebb..
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Van egy Rieju RS1-es motorom amit most építgetek össze. 12 ezret kellene pörögnie ez viszont csak 9-et pörög az óra szerint és a hangján is hallani. Ha megritkítom az üzemanyag levegő keveréket akkor elmegy az alapjárat. Pontosabban felpörög és megáll.
AM6-os blokk van benne. Dellorto 21-es karbi van rajt Tudnátok tanácsot adni mi lehet vele a gáz?
Előre is köszönöm!
Sziasztok! Egyik haveromnak Keeway Arn 150-ese van, amiről le akartam beszélni de nem ez a lényeg. Rátettük a motorra a kormányzárat ami már önmagában is nehéz feladat volt mire sikerült elfordítani a kulcsot. A baj akkor jött mikor kiakartuk nyitni. Azt tapasztaltuk, hogy a kulcs szépen lazán körbe forog kisebb megakadásokkal. Így se a kormányt nem tudjuk forgatni se a gyújtást nem tudjuk ráadni. Semmi arra utaló hangot nem adott hogy esetleg eltörött volna a gyújtáskapcsolóban valami. Segítségeteket köszönöm!
Aprilia scarabeo 50-es robogóm műanyag burkolata eltörött a lámpabefoglaló burkolat felerősítő csavarja mellett.Nem vettem észre ezidáig ezt a hibát.A motort használtan vettem januárban és most kezdem a felújítását.Kérdésem az,hogy tud-e valaki olyan ragasztót ajánlani,mely fixen megragasztaná ezt a műanyag burkolatot.
Üdvözlettel
hmihaly1@citromail.hu
Sziasztok!
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is
te reálisan látod a dolgot mert tapasztalati utat jártad végig a szerviz könyvben van egy tábla ami mutatja hogy mínusz oldalon mi a jó és plusz oldalon is megfelelő. a 10w50 hidegben ugyanaz de melegen jobb mint a 40-es. de a régi könyvek nem ismerik a 0w30-ast ami melegen kicsit nem olajhűtésesbe való.
Látom,kételkedsz a régi vas és a szintetikus olaj kapcsolatában!
Ennyi kilométer és idő után sem nyomja a kéket,pedig ugye a szinti 10w50 hígabb,mint a gyári ásványi 10w40?
Csak egyet felejt el mindenki,hogy míg az ásványi olaj magas hőfokon felhígul,a szintetikus stabil marad!
A képen látható enyhe fekete füst az elégetlen benzintől van,ami ugye egy síktolattyús karbinál nem meglepő,ráadásul a gyorsítószivattyúja is mechanikusan fecskendezi be a benzint!
Honda CBR1000f 1990 SC24
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...esetleg főtengelyt... A dugó alapmérete 55,00 nekem 55,50-es méretben kellene!
Jah és persze SOS... :-)
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is
Lenne egy kérdésem.
Van egy Rieju RS1-es motorom amit most építgetek össze. 12 ezret kellene pörögnie ez viszont csak 9-et pörög az óra szerint és a hangján is hallani. Ha megritkítom az üzemanyag levegő keveréket akkor elmegy az alapjárat. Pontosabban felpörög és megáll.
AM6-os blokk van benne. Dellorto 21-es karbi van rajt Tudnátok tanácsot adni mi lehet vele a gáz?
Előre is köszönöm!
Üdvözlettel
hmihaly1@citromail.hu
Minőségi motoros cuccok , olcsóbb áron,csak, hogy a konkurencia is szeressen.
Motoros Webáruház
Motoralkatrészek, motoros ruházat, kiegészítők széles választékban.
Gépmunka, 2 ütemű és 4 ütemű motorkerékpárok hengereinek fúrása, egyedi dugattyúk, gyűrűk gyártása, főtengelyek felújítása.
Cím: 1066 Budapest, Zichy Jenő utca 30. Nyitva: H-P 8:00-16:30
Tel.: 06/1-269-5485
www.kelemenmotor.gportal.hu
Várunk minden kedves vásárlót!
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is
Ennyi kilométer és idő után sem nyomja a kéket,pedig ugye a szinti 10w50 hígabb,mint a gyári ásványi 10w40?
Csak egyet felejt el mindenki,hogy míg az ásványi olaj magas hőfokon felhígul,a szintetikus stabil marad!
A képen látható enyhe fekete füst az elégetlen benzintől van,ami ugye egy síktolattyús karbinál nem meglepő,ráadásul a gyorsítószivattyúja is mechanikusan fecskendezi be a benzint!