Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, egy ilyennel:
A generátordiódáknak semmi bajuk nem lehet , a záróirányú feszültségtől. Ami károsodhat: gyújtóegység , és van egy dióda valahol a vezetékköteg mellett.De rajz kell. Anélkül nem tudok mit mondani.
A gyertyanyílást szokás befogni.
Hát..,ha befogom a kipufogó végét és úgy rúgom meg néhányszor,bizony eléggé kicsit szusszan!
Szerintem,ez még csak egy gyenge,amatőr kompresszió mérés!Sajnos nem tudok jobbat!?
A szervízkönyv szerint 1 db biztosíték van a motoron az ok. A negatív kábel a blokkba megy valszeg a generátorhoz (ha logikusan gondolkodom). Nem tudom mekkorák a diódák amik így záróirányba kapnak áramot de szerintem annak ki kell bírnia......Kérdés: az indítórelé ha meghibásodik lehetséges hogy semmihez nem enged áramot? (merthogy egy párszor míg próbálgattam indítani hallottam hogy kerreg rendesen, de addig legalább a gyújtás megvolt)
Megnézem a karburátorban a tűszelepet és remélhetőleg,hogy ott a gond!?
Köszönöm a gyors segítséget!
Üdvözlettel
skami1
Köszönöm az ötletet!Rendes Tőled,hogy ilyen gyorsan válaszoltál.Ezek szerint, menjek szakműhelybe és ott megnézik,hogy milyen a kompresszió a motorban,vagy nézzem meg én ha tudom!?
Hogy nézzem meg én a garázsomban,hogy milyen a kompresszió(mekkora) ?
A gyengébbek kedvéért ! a negatívot rákötöm a vázra , és utána elő nem fordulhat, hogy baj legyen.
Vidd a régit, és mérd hozzá !
Nem tudom. Nem szokás akkut fordítva rákötni. Kapcsolási rajz kellene , motortípussal . Akkor lehet mit mondani. Tehát : rajz, pontos típus .És keress még kiolvadt biztosítékot.
Sziasztok!

Segítséget kérnék:
Akkupróbálgatás közben véletlenségből (a ki-be szerelést elkerülendő két külön akksiról ami a motor mellett foglalt helyet, vezetékkel csatlakoztatva próbálgattam) a negatív vezetékre sikerült a pozitív feszültséget ráküldenem. Bár a gyújtás nem volt rajta, de az eredmény teljes csend. Gyújtás ráad, de nem történik semmi. mi lehet a baj? (1db 20A es bizti ok)
előre is köszi a segítséget! (motor: Suzuki gs500F)
Hello!
Abban kérném a segítségeteket, hogy az AF1 powerszelep bowden jó lehet-e a mitoba?
válaszokat előre is köszönöm.
Teljesen becsavarod a csavart, és másfelet kifelé. Ez alapbeállítás, ezzel már el kell hogy ketyegjen...
szasztok.

Aki tud segítsen már nekem.Hátsó ülést keresek 2004-es ZX10R-re olcsón.Ha van valakinek dobjon már egy üzit.Még egy kérdésem lenne.a 2004-es 636-os ülése jó rá esetleg?
ELŐRE IS KÖSSZ!
igen az van rajta, 70ccm hengerhez vettem, csak még nincs ahoz kipuff......50nel is ment eddig rendesen, csak ellett tekerve a csavar, és nemtom visszaállitani....
Esetleg mérhetnél kompressziót is rajta, mert lehet hogy szarrá van kopva.
"...Aprilia scarabeo 50 1996-os évjáratú robogóm nehezen indul hidegben.Ha a szívatót ráadom,akkor is ember legyen a talpán aki betudja indítani 10-15 rúgással!Megszívja magát és vehetem ki a gyertyát.Ez után a levegőztetés után is,ha újra indítom nagyon nehezen,de nagy sokára azért beindul..." Ha megszívja magát, akkor minek adod rá a szívatót? Nem értem.... Ha egy motor hajlamos arra hogy megszívja magát, akkor nem szívatóval, hanem teljes gázzal szokták indítani...... Egyébként meg valószínűleg nem zár a tűszelep, és túlfolyik.
50-es motoron 26-os karbi? Hmm.....
Szisztok! ha tud vki segitsen pls!
Van egy derbi senda 50-em, dellorto 26os karbi van rajta, és nem iigazán tudom belőni a levegő/benzin arányt! ha vki tudna javasolni vmit lérem irjon! köszönöm
Tudna-e valaki segíteni?
Aprilia scarabeo 50 1996-os évjáratú robogóm nehezen indul hidegben.Ha a szívatót ráadom,akkor is ember legyen a talpán aki betudja indítani 10-15 rúgással!Megszívja magát és vehetem ki a gyertyát.Ez után a levegőztetés után is,ha újra indítom nagyon nehezen,de nagy sokára azért beindul.Ha már bemelegedett utána indul. Teljesen új gyári gyertyát tetem bele és így is gond van vele.
Nem hordhatok magammal kalorkályhát a motor melegítésére.
Mi lehet a gond?
Szerintem falsot sziv valahol. Nem tömitett a karbi es henger közötti resz, azaz a szivocsonk. De lehet tenyleg szorul vagy a tokos huzal, vagy fojtoszelep, vagy a tolottyu( attol függöen milyen karbi van rajta...)
üdv! zxr 750 h1 uszobeállitást tudja valaki?
Megbeszéltük
B+ a motorodat!