Az utolsó az nem kopoltyús volt hanem a frissebb és az 8 körül evett és 140 volt a vége.....és az a benzinkályha!....télen ha összevesztem az épp aktuális asszonnyal nagyon jó volt.....
Helló. egy kis segítséget szeretnék kérni.
ma összeraktam a motort. Első rúgásra indult. ezzel nem is volt gond.
De mikor húzok neki egy gáz, úgy csinál mintha beakadna a gáz, és felpörög. Én benzincsap elromlására tippelek. De aki tudja, vagy sejti hogy mi lehet a probléma az írja le lécci, és hogyan lehet orvosolni.
Jellemzöen a kuplung kosar beverödese okozza. A lamelak "fogai" beverödtek a kosarba, hiaba kuplungolsz ki , nem tudnak szetcsuszni, mert "beakadnak",nem tehermenetesülnek a lamellak. Marad rajtuk terheles, nyomatek, ezert olyan nehez kivenni sebessegböl.
Sziasztok!
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
Ez abban az esetben állt elő, ha szarrá égtek a szelepek ! Ha minden jó volt akkor el lehetett vele járni 6-6,5 literrel ! Persze nem volt szabad 100-nál gyorsabban menni vele!
Igazából nem akarok teljesítményt növelni, csak a hangja miatt szeretném Persze azt sem szeretném hogy baja legyen a blokknak. Ezért kéredztem, hogy kell-e valamit állítani rajta, vagy az injektor megold mindent :D
Ha teljesítményt akarsz növelni, akkor be kell avatkozni az üzemanyag menyiségbe, de ha nem azt talán tudja kompenzálni, hogy ne legyen túl szegény a keverék. felteszed, próba, és ha nagyon durrogósan üzemel, kel egy power commander!
Van egy 2004-es évjáratú Kawasaki Z750-em.
Szeretném, a gyári kipufogót lecserélni a lenti képen látható HP corse dobra. Na mármost, ezzel együtt nekem van valami teendőm,kell-e valamit állítani, bekötni a motoron, vagy csak leszedem a gyárit, felhúzom rá a HP-t, és kész ?
Lehet hogy hülyeségnek hangzik a kérdés, de annyi mindent hallottam már, hogy utána állítani kell itt-ott, be kell kötni ilyen-olyan szondát, stb, és szeretném tisztázni
Egyszer érdemes lenne megnézni egy olyan motor belsejét amelyik kiherélt kipufogóval megy,és egy normált. Lehet , hogy nagy meglepetés lenne.Egy biztos ! A sovány keverék veszélyes. Üveggyertyával nézve "bunzen kék" égésnek hívtuk. Én még így tanultam, és szedtem szét anno olyan MZ-t amelyiknek leolvadt a dugattyú a kipufogó nyílásnál..
Vagy a Zaporozsec , elégett szelepei , négy hengerből kettő ment, mert a gazda takarékosságból drótszálat húzott a főfúvókába !
Megnézed az eredeti fúvókát, mekkora , majd kiszámolsz egy tíz-tizenöt százalékkal nagyobbat, és teszel bele akkorát. De én a helyedben megnézném a szikra nagyságát , mert a színből úgy látszik, hogy jó a keverék.
a gyertyának szép özbarna szine van olyan mind aminek lennie kell,
szikra is jó van rajta,igaz két gyertyás ez a verda de mind a kettön szerintem jó a szikra.
Na mongyuk azt megfigyeltem hogy kisebb gyertyahézaggal késöbb kezd durrogni.
Na várjunk már a szétbarmolásrol azért. hé ! A versenymoitorkban se nincs katalizátor meg a pályán nem sok mindenkinek volt benne. Egyik haverom kicsipte már uj korában egy 2006os bol azota ugy hajtja lehetö legrövidebb áttétele van szabályzik neki mindig yosi csövel a végén,kb 5e-nél vette ki most40van benne....
ma összeraktam a motort. Első rúgásra indult. ezzel nem is volt gond.
De mikor húzok neki egy gáz, úgy csinál mintha beakadna a gáz, és felpörög. Én benzincsap elromlására tippelek. De aki tudja, vagy sejti hogy mi lehet a probléma az írja le lécci, és hogyan lehet orvosolni.
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
Igazából nem akarok teljesítményt növelni, csak a hangja miatt szeretném Persze azt sem szeretném hogy baja legyen a blokknak. Ezért kéredztem, hogy kell-e valamit állítani rajta, vagy az injektor megold mindent :D
üdv
Elküdtem a leírást levélben.
Van egy 2004-es évjáratú Kawasaki Z750-em.
Szeretném, a gyári kipufogót lecserélni a lenti képen látható HP corse dobra. Na mármost, ezzel együtt nekem van valami teendőm,kell-e valamit állítani, bekötni a motoron, vagy csak leszedem a gyárit, felhúzom rá a HP-t, és kész ?
Lehet hogy hülyeségnek hangzik a kérdés, de annyi mindent hallottam már, hogy utána állítani kell itt-ott, be kell kötni ilyen-olyan szondát, stb, és szeretném tisztázni
Köszönöm előre is, üdv.
az a helyzet hogy én is pont erre számítottam
aztán csak vártam vártam és vártam
és még mindig várok
azért köszönöm
Vagy a Zaporozsec , elégett szelepei , négy hengerből kettő ment, mert a gazda takarékosságból drótszálat húzott a főfúvókába !
Nekem lejött de amikor lejárt a visszaszámlálás meg kellet volna jelenni a letöltés feliratnak. Neked nem így volt?
szikra is jó van rajta,igaz két gyertyás ez a verda de mind a kettön szerintem jó a szikra.
Na mongyuk azt megfigyeltem hogy kisebb gyertyahézaggal késöbb kezd durrogni.