Arról nem beszélve, hogy mérnökök számolják ki és modellezik az áramlási viszonyokat a kipufogóban, és akkor ti lazán kiflexelitek. De ti tudjátok. Aztán pár év múlva eladjátok, és szegény tulaj nem tudja miért szar minden.
Olvass utána , mi a következménye annak, ha benzin szegény keverék éd a hengerben. Keress a NET-en, vagy könyvesboltban ! Arról nem beszélve, hogy visszaraktam a rendes dobot a motorra mert bántotta a fülemet a zaj, és ugyan olyan gázállásnál szélcsendbe a rendes nem kiherélt dobbal nagyobb sebességet értem el. De informálódj.
? elégett szelep kilyukadt dugo miért? AMugy 4éve olyan már,de csak a kati lett kivágva és utána összehegesztve nem is létszik hogy ki van véve. De most beszarattál nem cseréltünk semmilyen fuvokat meg semmi.... Most akkor árt neki?
Ha szép idő lesz, elmegyek , megnézzük, addig is nézd meg, milyen színű az a qrva gyertya ? Már harmadszor kérdezem a jó Isten áldjon meg, vagy öt-hat apró gyerekkel.
Sárváron lakok nincsen messze szerintem,csak az a gáz hogy hobbi motor,szoval közuton használni elég bajos dolog
De azis kurva jó hogy mifelénk nincsen egy normális szerelö aki megcsinálja
Mert nem én monyákolom hanem Celdömölkön van egy mekkmesternél de nem birt vele,ö azt mondta lehet a cdi-je szar de az nincsen neki hogy megprobálja.Mert a vezérlést karburátort meg a többi dolgot már elvileg át nézte és azt mondta hogy minden jó,szoval elég tanácstalan vagyok.....Na de nem adom fel egyszer csak elkészül
Sziasztok!
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
Csak a katalizátort, és a tompítást vettétek ki, vagy a fúvókát is cseréltétek? T.I. elszegényedett a keverék. Ennek a hatása lehet: elégett szelep kilyukadt dugattyú pl ! Hogy az esetleges hangerő ellenőrzés kátrányos hatásairól ne is beszéljek.
Sziasztok! CBR1000RR ügyben kérdrzném mert vitatkozunk ezen a dolgon. A katalizátosr kiszedése árt-e neki 2004es gép . Mert az enyémben ki van csipve és egy yosi dob van rajta gyakorlatilag ez igy egy nyitott gyári rendszer egy portdobbal. Haverom is kiszedte csak fél nem árt-e neki ezzel SZERINTETEK szerelök?
mert ha egy 15 éves tuningolja az 50 es robogóját azt még valahogy megértem
porczellánból van milyen színű legyen
kicsit meg kell lökni akkor kijön, vagy kettesből visszafelé tenni üresbe
némely 20+ éves gépem volt ilyen
De azis kurva jó hogy mifelénk nincsen egy normális szerelö aki megcsinálja
Mert nem én monyákolom hanem Celdömölkön van egy mekkmesternél de nem birt vele,ö azt mondta lehet a cdi-je szar de az nincsen neki hogy megprobálja.Mert a vezérlést karburátort meg a többi dolgot már elvileg át nézte és azt mondta hogy minden jó,szoval elég tanácstalan vagyok.....Na de nem adom fel egyszer csak elkészül
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
de ha jó akkor: