Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia motogpbrno2!

Csak az FC jó, az FE nem?

Na megtaláltam az Fc kezelésit: http://www.pdf-manual.com/tele...

Remélem jó lesz a beillesztés.
Ajánlom tüzetes figyelmedbe a karburátor tűszelepét, a tűszelep tömítő gumigyűrűjét. Ha kibírod addig , amíg meleg lesz, eljössz, és megnézzük.
Messze laksz Badacsonytól ? Egyébként a gyertya színére vagyok kíváncsi. Abból sok mindenre lehet következtetni. Gyújtás nem tud elmozdulni?
gyertya vad uj a régivel is ezt csinálta,ez már a 3-dik karbi amit ráprobáltam de a helyzet változatlan.
Mondom, hogy qrva sok lehet a benzin. Nézd meg a gyertyát mielőtt bármit teszel.
De az is lehet, hogy kevés. Mennyit fogyaszt?
aha értem de kb 120 km/h a végsebessége mert a durogás miatt nem pörög tovább.
Sok elégetlen benzin kerül a kipufogóba.
Benzinálló kell !
Sziasztok!
husaberg fc 450-hez (2004) szeretnék kézikönyvet esetleg valakinek eladó? vagy fénymásolni
sziasztok !
Nem tud valaki szerezni 1994-es Kawasaki zzr 400-hoz szerelési könyvet ? Magyar nyelvű kellene ! Ha valakinek van jelezzen ! Az árban tuti meg tudunk egyezni !
S.O.S
Van 1 suzuki dr 600-as-om.
Melegszik és nagyobb fordulaton durrog,vezérlése jó szelepek jók,karbi jó,gyertyák jók.
Mi lehet a hiba?
Hellosztok. A szívócsonk és a karbi közötti gumicső kirepedt. Akármien gumicsővel lehet ezt pótolni vagy csak külön ugyan olyan fajta gumit vegyek?
Köszi, már megvan a gond. Egyszerűen újra kellett vezetékezni.
Ha az összekötés helyén mérsz 2 voltot akkor lehet hogy a biztosíték van le korrodálva inkább próba lámpázzál jónak kell lennie. lehet hogy terheletlenül megvan a 12 volt fessz, de terhelve nincs.
annyit tegyél, hogy kösd össze a relé helyét
majd amikor kapcsolóval egyik irányba kapcsolsz mérd meg az index helyén hol van áram, értelemszerűen kösd be az indexeket
ledesnek nem mindegy melyik a pozitív
amikor ez megvan, szóval ha kapcsolón kapcsolsz és világít azon az oldalon mindkét index akkor tedd fel a villogtatót
amit ha szerencséd van nem kúrtál még el mert azoknak sem szokott mindegy lenni melyik láb hová megy
ha van számozva a 49 lesz a pozitív 49a meg ami a kapcsolóhoz megy
robogotuning.hu:

Na hozzájutottam a mocihoz. Leírom a diagnosztikát :)
A kábelek mindegyikén (egy kivételével), mindenhol 12V-ot mértem. Az index reléhez csatlakozik 2 kábel (egy piros, ami megy a gyújtáshoz, és egy kék, ami a kapcsolóhoz) A piroson 12V-ot mértem, a kéken 0-át) Ha összekötöm direktbe a pirosat és a kéket, akkor ott mér 2V-ot. Akkor elképzelhető, hogy a kék vezeték a ludas? :)
van egy 125 cm3 4t gyorsasági motorom egy q-link ss125. Az lenne a kérdésem hogy hol találom rajta az olajszűrőt? Vagy az olajleeresztő csavar felett találok majd egy gyűszű olajszűröt? Van egy 4t robogom is abba csak gyűszű olajszűrő van és azért nem tudom hogy ebbe is csak az van vagy valahol máshol van benne a szűrő mert éppen olajcsere elött állok
annyi lemaradt hogy olyan potyogósan rozsdás volt szóval eléggé egyenletlen a felszín a szelep helyén
Heló
érdekelne hogy milyen olajat vegyek 4t 250 ccm-es yamaha crossmotorba?
nagyvas.hu ról rendelek mert még egy pár dolgot rendelek onnan
Motul 3000 20W50 motorolaj
Motul 5100 10W40 motorolaj
Motul 5100 10W50 motorolaj
Motul 5100 15W50 motorolaj
Castrol ActEvo GP 4T 20W50 ásv. motorolaj
Castrol ActEvo Xtra 4T 10W40 ásv. motorolaj
Repsol ásványi 4T motorolaj 15W50
Valvoline Durablend 4T motorolaj 10W40
Valvoline Durablend 4T motorolaj 20W50
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 10W40
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 20W50
Repsol rész-szintetikus 4T motorolaj 10W40
Motul Scooter Expert 10W40 motorolaj
Repsol szintetikus 4T motorolaj 10W50
tapasztalatok vélemény? MElyiket lenne érdemes vennem?
asszony robogóján eresztett a kerékszelep(a felni mellett)
beszereztem másikat aztán amikor kivettem a régit tiszta rozsda a szelep alatti rész
evvel mit lehet tenni? addig eljutottam hogy fényesre csiszoltam
festék megmaradna rajta? vagy palmatex-el ragasszam bele?
mondjuk az egész felni elég ratyi belülről..
zimankós jóreggelt majdnemdélben ! valaki netalántán tud valamit piaggio x9 500 ie immobilizer kiiktatásról ? esetleg szervicc manuálról kábelezési rajz ilyesmi ...
szia
ha kicsit megkésve is de köszönöm a válaszod megcsináltam rajta szelephézag állítást, karbi pucolást kapott új légszűrőt + új benzincsap és csövek hogy a gyertyakábeleket és gyertyákat ne is említsem. a 4-ből 3 gyertyát egy krovával és 80cm hosszú erőkarral tudtam kiszedni úgy bele volt rohadva de sikerült.
(amúgy ez a paripa soros 4 hengeres 16 szelepes )
ÉS láss csodát be indult csak ez az átkozott hó ne esne és ne lenne ilyen hideg.
még egyszer köszi és széles utakat
Tudnátok e segiteni polaris predátor 500 qvad hidegen nem vagy naagykinlódva melage egy pöcre indúl
szia, hát ha mito blokkja van benne akkor itt próbálj keresni ábrákat:
www.oemmotorparts.com
az hogy spéci azért írtam hogy normális nem pedig valami szar van benne. egyébként gyári honda váltóolaj.
a motorom cagiva k7 125cc