Sziasztok kellene nekem vezetékelési rajz egy motorhispania furia 80-as motorhoz minarelli am 6 os blokkja van,előre is köszönöm.
az email címem:liel73@citromail.hu
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van nekem egy aprilia sr50 di-tech tipusú motorom ami át lett alakitva karbisra, csak van vele egy kis gond nem tudom be lőni a karbit és nem ugy muzsikál ahogy kellene egy motornak. Kérlek segitsetek, mert igy nem tudom használnia mocit?
Mekkora erő szükséges egy 50-125ccm-es kétütemű motor főtengelyének szét- illetve összepréseléséhez? Műhelyprésben gondolkodom, és nem tudom, hogy elég lesz-e egy 12 tonnás, amiben egy palackos olajemelő van.
Hát oszintén a szerelo csinálja, csak belle már elegem wan mer ma Osztol nála a mocim :S nos azota 2 hetes melot csinált csak rajta, es asztmonta h. a fotengofelol jon a hang, szelepket beáligatta. Igazan az a olaj hiány az olyan wolt h. wolt még benne fél wagy egy liter olaj, de akor kezdett el ketyegni szal gondoltam olaj hiány miatt, nemtom elso 4T mocim......
Sziasztok SUZUKI DR 400-s (1981évj)milyen olajat kell tölteni, ásványit,vagy félszintetikusat? annyit tudok hogy 10w40-set nem találok sehol erre infót valaki tudna nekem segíteni
Sziasztok!Aprilia af1 50 Sintesim van.1.kérdésem az lenne,hogy távolsági fényt hogy tudnék csinálni?45/40 W -os izzó van benne.A 2. kérdésem: A kézifékkarról hogyan tudnám üzemeltetni a féklámpát? Segítsetek!
u.i:hmmm...nézegettem a manualját és asszongya,hogy 1-12-24-36 ezer km-es intervallumokban kell tisztítani a szivacsot és 48.000-nél pedig cserélni.Persze nem tom ezek mikor kerültek bele,jobb inkább cserélni és 48.000 km-ig rá se gondolni.
ez a tanács neked 3 sör lesz:
tedd bele a szivacsot benzinbe, aztán kitágul, és rá tudod húzni könnyen
utána ha kiszáradt befújod belső részét légszűrő olajjal majd a külső részét
Közben kicsit nézelődtem neten és lehet rájöttem a gondra.A szűrő jó,csak mielőtt felhúzom a kosárra,át kell itatnom valami légszűrő olajjal.Legalábbis egy angol fórumban ezt írták egy régebbi VN 750 Vulcan-al kapcsolatban.Viszont akkor lehet nem is kellett volna venni szűrőt,csak olajat és ezeket a szivacsokat meg kimosni benzinben vagy valami mosófolyadékban.Majd még keresek,hátha írják valahol a tutit.Amúgy azért is koszos az új szűrő a képen mert a régi is tele volt valami ragacsos folyadékkal (gondolom olaj) és utánna fogtam meg az újat.
nem vagyok Jézus a szuper sztár csak próbálok lassan szerelni hogy lássam mit csinálok. általában megfordítod a karbit és az úszónak párhuzamosnak kell lennie a sík felülettel.
üdv.Ma megjött a gépemhez a légszűrő (szerencsére egyet rendeltem,pedig 2 kellene ).Csak van egy kis méretbeli gond.Az új szűrő típusra ugyan az,mint a régi (Champion Y 307 ).Viszont az új ránézésre kisebb,mint a régi.És ezért nem is lehet ráhúzni a fémkosárra,amire megy a szűrő beszerelés előtt .Na ilyenkor mit lehet csinálni?
A vakcső levágása és helyének behegesztésével egy mesterségesen kialakított torlónyomást létrehozó akadályt iktatsz ki a rendszerből. A fúvóka cserét szakszervizben végezték, nem tudom megmondani hogy mekkorát tettek bele a gyári helyett de túl nagy léptékben nem kell gondolkodni azt hiszem. Ha lesz energiám és az idő is jobbra fordul meg fogom nézni mekkorára cserélték a főfúvókát. Csak példaképp említem meg hogy amíg a korlátozások nem lettek megszüntetve lejtőnek lefelé hátszéllel max. 50 km/ó volt az elérhető sebesség míg utána sík úton 70-75 km/ó ami lejtőnek lefelé a 80km/ó is elérheti. Természetesen ez nem azt jelenti hogy állandóan ekkora sebességgel kell motorozni de jó tudni hogy van tartalék a motorban. Persze a fogyasztás is jelentősen lecsökkent a közel 5 literről a 3 literre.
Jó, akkor menj végig rajta így és az a két pont között lesz a gond, ahol még van 12V és ahol megszűnik.
De véleményem szerint a relé körül lesz a probléma.
Bocsánat, nem küzdök vele 3 napja, összesen talán 10percet töltöttem vele. Köszönöm a segítséged, rendes vagy, hogy segítesz. De egyelőre még nem tudok a motorhoz nyúlni, mert nincs most itt, ezért kérdezem, amit tapasztaltam :)
az email címem:liel73@citromail.hu
Mekkora erő szükséges egy 50-125ccm-es kétütemű motor főtengelyének szét- illetve összepréseléséhez? Műhelyprésben gondolkodom, és nem tudom, hogy elég lesz-e egy 12 tonnás, amiben egy palackos olajemelő van.
u.i:hmmm...nézegettem a manualját és asszongya,hogy 1-12-24-36 ezer km-es intervallumokban kell tisztítani a szivacsot és 48.000-nél pedig cserélni.Persze nem tom ezek mikor kerültek bele,jobb inkább cserélni és 48.000 km-ig rá se gondolni.
tedd bele a szivacsot benzinbe, aztán kitágul, és rá tudod húzni könnyen
utána ha kiszáradt befújod belső részét légszűrő olajjal majd a külső részét
A vakcső levágása és helyének behegesztésével egy mesterségesen kialakított torlónyomást létrehozó akadályt iktatsz ki a rendszerből. A fúvóka cserét szakszervizben végezték, nem tudom megmondani hogy mekkorát tettek bele a gyári helyett de túl nagy léptékben nem kell gondolkodni azt hiszem. Ha lesz energiám és az idő is jobbra fordul meg fogom nézni mekkorára cserélték a főfúvókát. Csak példaképp említem meg hogy amíg a korlátozások nem lettek megszüntetve lejtőnek lefelé hátszéllel max. 50 km/ó volt az elérhető sebesség míg utána sík úton 70-75 km/ó ami lejtőnek lefelé a 80km/ó is elérheti. Természetesen ez nem azt jelenti hogy állandóan ekkora sebességgel kell motorozni de jó tudni hogy van tartalék a motorban. Persze a fogyasztás is jelentősen lecsökkent a közel 5 literről a 3 literre.
De véleményem szerint a relé körül lesz a probléma.