a motor cagiva k7 125cc egyébként mitó blokkos gyárilag.
nekem is új még eddig nem volt ilyen motorom soha a motorja egyébként teljesen fel van újítva keverékkel hajtották eddig de én vissza akarom állítani az eredeti állapotába mindenét.a külön olajozáshoz is beszereztem mindent mikor a csöveket cseréltem akkor derült ki hogy nincs benne meghajtótengely.
tanácstalan vagyok mert nem tudom mi is kell bele igazából.
service manualom van hozzá de az ennyire nem tér ki részletesen rá az alkatrészeire.
azért köszi ha megtudsz valamit szólj megköszönném szia.
szia, cagiva blokkot még nem csináltam, így nem tudom megmondani mi kell bele pontosan. Keress hozzá egy service manualt, és abban látni fogod hogy hova milyen alkatrész megy. Egyébként pontosan milyen motor ez, milyen blokkal? A szivattyút meg biztosan árulnak bontottan, valószínűleg ugyanazzal szerelték a későbbi évjáratokat is, szal nem lehetetlen a dolog.
a kuplung jó beállítását hogyan kell elvégezni?a kar behúzásánál érzem hogy kiemel és látom is hogy lent a kar emel viszont olyan mintha be se húztam volna a kerék nem forog könnyen hanem nehezen mintha nem is kuplungoltam volna. a motor sokat áll lehet ezért csinálja beindulás után már van kuplung de néha akkor sem az igazi.
olaj van benne spéci váltóolaj.
lehet hogy csak hidegen csinálja melegen már jó lessz?
ez szokványos vagy hiba?
mit tegyek hogy jó legyen mindig mit kell beállítani és hogyan ?
írjatok köszi
csá! nekem van egy yamaha xt 350 es 4T endurom 89es kiadású! az a problémám hogy kéken füstöl nagy fordulaton a motor!kis fordulaton nem füstöl! a motort most vittem el motorszerelőhöz mondtam neki mi a baj hogy füstöl azt mondta a szelepszárszimeringet kell kicserélni! szétszedte a motort kicserélte a szimeringet a henger egy minimálisan volt kopot néztem énis egy nagyon minimális válla volt neki... 2 éve volt fúrva és dugó gyűrűr csere benne! össze lett rakva új szelepszárszimeringel de ugyan úgy füstöl mint eddig és eszi az olajat! 100 km en megeszik kb 2 deci olajat de ha nagyobb fordulaton használom akkor mégtöbbet! mi lehet a baj?
Szerintem sehogy ! Annak idején a Pannóniának sem volt a többiek között szintjelzője. Időnként belenéztünk a tankba , mennyi lötyög benne, és ha már kevés volt , megtöltöttük.
Tudom hogy tt fórum, de hova írjak faszba írjak, kérdésem lenne hogy xt 600 96 évjáratú motornak a hátsó féktárcsa lyukosztását, valaki nem tudná megmondani, vagy linket adni?
szerintem semmi értelme az egésznek
ott a napi km számláló
ha meg mégis úgy érzed annyira szükséges akkor létezik olyan ami méri mekkora nyomás van a tankban
van egy kütyü amit bekötsz a benzincsőbe éa utána van egy kijelzője
ekkor nem kell furkálni
de ha azt a pontatlan izét akarod feltenni akkor vidd el egy lakatoshoz a tankot és tetess a tankra egy csövet amibe belemegy
de úgy nézem az csak egy tartalék jelző
képzeld elkezdtem összerakni az olajszivattyúmat mikor levettem a helyéröl észrevettem nincs benne a meghajtó tengely nagy gáz nehéz ilyet beszerezni?a tengelyen kívül kell még lennie ott valaminek vagy csak a tengelynek és kész?valószinű azért vették ki ne hajtson fölöslegesen mivel eddig keverékkel ment.valami képed nincs róla milyen is ez valójában hogy néz ki
hello ricsi nagy bajom van leszedtem az olajszivattyúmat a motorrol és bassza meg nincs benne a meghajtó tengely sz.tem kivették hogy ne hajtsa fölöslegesen mivel keverékkel ment. csak egy tengelynek kell mögötte lenni vagy valami másnak is? most látok ilyet először.
nehéz beszerezni ilyet mikuni márkáju a szivattyú.
Üdv Mindenkinek!
Van egy CBR600F2-em és sajnos nincs rajta üzemanyagszint jelző ami nagyon zavar!
Ha a tankba fúrok egy lyukat és a képen látható szintjelző valamelyikét beépítem, akkor működni fog?
Nem szeretném fölöslegesen szétfúrni a tankot, remélem valakinek van tapasztalata!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Korai tavaszt és balesetmentes szezont!
Sziasztok tud valaki tippet adni nekem, hogy milyen olajat tegyek a vasba eddig 20w50 es castrolt tettem bele de azt mondták az nem a legjobb olaj szintetikusat nem akarok bele tenni mert akkor mikor ezt gyártották még nem nagyon volt elterjedve. SUZUKI GSX 750 EF a tipus 1984 es. Előre is köszi a gépkönyv nem kifejezetten ajánlja a 20w50 est csak a nagy melegben de nem tudom mire kellene lecserélni.
Adott egy sornégyes motor, melynek egyik hengere nem üzemel (nem tudom mennyi ideig használta a gazdája három hengerrel). Viszont, ha az ehhez tartozó karburátor szívótorkát némileg eltakarom a kezemmel, akkor beindul az is. Ez milyen problémára utalhat? A karburátorok tele voltak valami zselé szerű anyaggal, ezt kitakarítottam mindegyikből. Ezzel legalább megszűnt a másik hibajelenség, hogy csak szívatóval volt alapjárat.
nekem is új még eddig nem volt ilyen motorom soha a motorja egyébként teljesen fel van újítva keverékkel hajtották eddig de én vissza akarom állítani az eredeti állapotába mindenét.a külön olajozáshoz is beszereztem mindent mikor a csöveket cseréltem akkor derült ki hogy nincs benne meghajtótengely.
tanácstalan vagyok mert nem tudom mi is kell bele igazából.
service manualom van hozzá de az ennyire nem tér ki részletesen rá az alkatrészeire.
azért köszi ha megtudsz valamit szólj megköszönném szia.